32

поддържам си колата

преди 3 години

Винаги проверявам по най бързия начин.И грешка да е,по добре.Спокоен съм!Вие как ги коланите тия коли не ви знам.Аз съм обиколил половин Европа с моето пежо 206,и ми е като другарче.То за мен и аз за него.Като ново е на 20год.

31

Мдааа

преди 3 години

Щом някоя си лампа свети в жълто... волумето и газта на мах и да не ти пука... ако светне червена... си е эйбъл мандра.. закъсвация... като България при червено управление... ужас!

30

Разбирач

преди 3 години

Интересно как лампичката чек енджин никога не изгаря?Не съм виждал кола на която не работи

29

Stancho Stanchev

преди 3 години

Необичайно светене на индикатори по таблото или по-скоро светенето им без причина е сто процента знак за манипулиран километраж.

28

Баш майстор

преди 3 години

До 30Сензора на турбото?А гравецапата на пепелаца проверявали ли са ти я?

27

Анонимен

преди 3 години

Седем години вече ми свети.Така съм си свикнал с нея ,че ще ми е криво ако угасне.

26

Тъпи

преди 3 години

Моята чек лампичка светна и ми взеха $480 за някакъв сензор но след 400 км. пак светна и пак ми взе същата сума за друг сензор после компютъра казва проблеми от NOX sensors,DEF ,EGR ,съединител,скорости и накрая за година и половина сумата която платих е $33,000 Това са скапаните софтуерни електроники .

25

Анонимен

преди 3 години

Мояте лампичка светна и я закарах на ремонт. За щастие бях в Германия по онова време. И се оказа, че сензора на турбото беше заминал. Платих 350 евро в сервиза на VW разбира се. И тогава усетих истинската мощност на автомобила. Така, че не е за пренебрегване тази лампичка!

24

гадна лампа

преди 3 години

Веднъж си реших проблема с тая лампа като почистих дебитомера/maf сензора със специален спрей "maf air sensor cleaner" от amazon uk. Всяка година сменям въздушния филтър и почиствам кутията му, но явно с времето от мръсния въздух се е зацапал и тоя сензор. Карах така с тая лампа над година, с изолирбанд отгоре, щото колата си вървеше идеално, майсторите нищо не намираха, после им казах за тоя спрей, да се научат. Но наистина трябва спрея да е точно за това правен и не се докосва с нищо сензора.

23

Яжте Люти Чушки

преди 3 години

Всичко добре, ама от снимката се вижда, че карате на ръчна спирачка...

22

Анонимен

преди 3 години

Дрън Дрън, празни приказки.Направо като ви светне чек енджина, вземате колата на гръб, щото е много болна и направо е умряла, без намесата Ви. А като пишете такива статии, се замислете кой на кого служи.Колата не е нищо повече от машина, а машините се ремонтират и повреждат, давайки си здравето, служейки ни. Да се кара с светещ индикатор може, когато може, в усреднени режими и това си има своите недостатъци. Останалото е стил плашим гаргите.

21

Знаещ

преди 3 години

На мен като ми светне надписа, отварям капака на двигателя, виждам го ( че си е там де) и затварям капака успокоен.

20

Анонимен

преди 3 години

Караме 20 годишни кочини. Ако не свети чек значи е изгоряла лампичката.

19

Mайстор

преди 3 години

Москвичите са най-добрите коли. Никога не съм виждал Москвич със светещ check engine.

18

Анонимен

преди 3 години

Едно време при бай Тошо, никой не караше със светнал check engine.Дойде ГЕРБ и виж кво стана, светна лампата.ОСТАФКА

17

anon

преди 3 години

в повечето щати не можеш да минеш на преглед ако ти свети лампата... или ако си я занулил скоро (примерно 100тина километра) защото обд2 "индикаторите за готовност" не са "ок" защото не са имали време да се "научат"ако това се приложи наистина на територията 1/2 от колите няма да минат преглед и ще стават само за скрап

16

Американ

преди 3 години

До Ийон Тихи Американец:Какъв "годишен техн. преглед" бе!? Няма такива в Америка.

15

Реалист

преди 3 години

Нехаят, а после *** че били бедни и не било държава..

14

Анонимен

преди 3 години

Ееее, добре че са разбирачите от секцията с коментари от Dnes.bg ... Много ги разбирате!

13

Анонимен

преди 3 години

Драскаш с черен маркер отгоре и няма светеща лампичка :)