Винаги проверявам по най бързия начин.И грешка да е,по добре.Спокоен съм!Вие как ги коланите тия коли не ви знам.Аз съм обиколил половин Европа с моето пежо 206,и ми е като другарче.То за мен и аз за него.Като ново е на 20год.
Щом някоя си лампа свети в жълто... волумето и газта на мах и да не ти пука... ако светне червена... си е эйбъл мандра.. закъсвация... като България при червено управление... ужас!
Необичайно светене на индикатори по таблото или по-скоро светенето им без причина е сто процента знак за манипулиран километраж.
Моята чек лампичка светна и ми взеха $480 за някакъв сензор но след 400 км. пак светна и пак ми взе същата сума за друг сензор после компютъра казва проблеми от NOX sensors,DEF ,EGR ,съединител,скорости и накрая за година и половина сумата която платих е $33,000 Това са скапаните софтуерни електроники .
Мояте лампичка светна и я закарах на ремонт. За щастие бях в Германия по онова време. И се оказа, че сензора на турбото беше заминал. Платих 350 евро в сервиза на VW разбира се. И тогава усетих истинската мощност на автомобила. Така, че не е за пренебрегване тази лампичка!
Веднъж си реших проблема с тая лампа като почистих дебитомера/maf сензора със специален спрей "maf air sensor cleaner" от amazon uk. Всяка година сменям въздушния филтър и почиствам кутията му, но явно с времето от мръсния въздух се е зацапал и тоя сензор. Карах така с тая лампа над година, с изолирбанд отгоре, щото колата си вървеше идеално, майсторите нищо не намираха, после им казах за тоя спрей, да се научат. Но наистина трябва спрея да е точно за това правен и не се докосва с нищо сензора.
Дрън Дрън, празни приказки.Направо като ви светне чек енджина, вземате колата на гръб, щото е много болна и направо е умряла, без намесата Ви. А като пишете такива статии, се замислете кой на кого служи.Колата не е нищо повече от машина, а машините се ремонтират и повреждат, давайки си здравето, служейки ни. Да се кара с светещ индикатор може, когато може, в усреднени режими и това си има своите недостатъци. Останалото е стил плашим гаргите.
На мен като ми светне надписа, отварям капака на двигателя, виждам го ( че си е там де) и затварям капака успокоен.
Едно време при бай Тошо, никой не караше със светнал check engine.Дойде ГЕРБ и виж кво стана, светна лампата.ОСТАФКА
в повечето щати не можеш да минеш на преглед ако ти свети лампата... или ако си я занулил скоро (примерно 100тина километра) защото обд2 "индикаторите за готовност" не са "ок" защото не са имали време да се "научат"ако това се приложи наистина на територията 1/2 от колите няма да минат преглед и ще стават само за скрап
Светва в колата Check Engine, половината шофьори нехаят