Боинг саНасраха стабилно. С тоя недостиг на тоалетна хартия на запад не знам как ще си обършат д-то.
Единственото спасение за "Бойнг" е да купуват или вземат самолети на лизинг от Русия!!!Това "Ту", това "АН", това са самолети които не се повреждат и не падат!!!!Всяка уважаваща себе си държава, се реди на опашка и предплаща самальотите на зелено, само и само някой ден да има руски летящ самовар!
Така ще е и по-зле ще става. Вече големите пари са в т.н. "платформи" дето продаваш разни имагинерни неща от типа на фейсбук, инстаграм, епъл, Аирбнб и т.н., а не където има ИСТИНСКА продукция и инженеринг - Боинг, Еърбъс, БМВ, Даймлер....
Боинги не им трябват, нека си карат електрокарите и да не замърсяват атмосферата с кемалтрейлс.
тез Боинги взеха по-вече и по-вече модели д а дават фира -фермерите вече да минават на Ф 16 като нашите които поръчахме
Може и извънземни инженери да проектират, но поддръжката се прави от техници в места където е най-ефффтинко. Ползват се части със сертификат, но мъгляв произход. Както идват кораби за ремонти във Варна или Одеса, а не ходят в Хамбург, където е скъпо и сменят всичко проблемно. Както си оставих колата в сервиз и забравили да сменят маншон и после смених цялото каре.Всяка техника си иска обслужването, и като почне през пръсти да се поддържа и падат частите
не знаех, че има едноколесни самолети, това като еднокраките хора ли е? пестят от гуми а хахаха *** кви сте смешни ей
Само аз ли не разбрах какво е това едноколесен, двуколесен и прочие колесен самолет?!?!Явно е преведено с гугъла. А това, че няма линк от където са го прекопирали, направо нямам думи...
Здравеите всички. Както Н1 по-долу отбеляза, single isle и double isle не е едно колесни и дву колесни а тесно фюзелажни и широко фюзелажни самолети. Първите летят на къси и средни разстояния, а вторите на дълги и свръх дълги рейсове. Хужха е повече обща култура, госпожици журхалистки, не само преписване с Гугъл транслейт.
След като САЩ доказа, че не може да прави коли като европейците, сега доказа че не може да прави и самолети като европейците.
Дрън дрън. Проблемите на Боинг са още от 2000-те, когато едни гениални менджъри решиха, че най-добре за фирмата е да аутсорсне колкото може повече от дейностите. В резултат за Боинг остана само ниспопечелившата инженерингова дейност, а за субконтракторите - по-голямата част от печалбата. При Боинг-787 реално аутсорсинга надвишава 70%, което означава, че всички пасиви са за Боинд, а повечето печалба - за подизпълнителите.Затова ако се оака нещо, гърми фирмата майка. И това не е от 1-2 години.
737 Max вече не е най-големият проблем на Boeing: Ще се справи ли компанията?