През янури не си сменихколата с нова и ето, продажбите на нови коли спаднаха с 24,1 процента.
но за сметка на това на апартаментите се е вдигнала с 48% ако четем платените статии на брокерчетата
но за сметка на това на апартаментите се е вдигнала с 48% ако четем платените статии на брокерчетата
Няма продажби, защото Ганчу е ЕКО, купува електрички, нови, модерни с качествени китайски батерии, еффтиниии, ефффтини. Няма сини зони, няма да купува акОмолатУр, няма части
Каското на нова кола е над 1 000 лв., ако ще да е Дачия. България не е страна, в която не се краде на поразия, така че е задължително да се направи. Каско на кола над 15 години няма смисъл да се прави. За новите коли отделно те карат да си плащаш смяна на масло за по 300 до 500 лв, което иначе ти струва 50-60 лв.Средният разход за поправки на Рено от 1998 г., което купих 11 годишно и изхърлих 10 години по-късно не бяха над 300 - 400 лв. Ситроенът на баща ми от 1995 - 150 лв. годишно за поправк
Да, така е. Румънска Дачия Дъстър Комфорт. 50% платено в брой. Избрах това пред алтернативата да дам 14000лв. за *** докаран от Италия. Срещу 13500лв. си карам нова кола бензин-газ, и си я изплащам по малко.
Ти за 270лв на месец каква кола си си позволил? То за три години няма и 9000лв! Дори и с 35% самоучастие и 10% последна вноска си единствено в шоурума на румънците!
Покупка на нова кола е доказана Финансова глупост? Имам приятел, който дава по 300лева на месец за цигари и уиски. Аз давам по 270лв. лизинг за нова кола. След 3 години аз все пак ще имам 3годишна кола, моя вече, а той - празни шишета. Но свят голям...
Защо не си купуваме перални или хладилници втора употреба?Защото не са скъпи и можем да си ги позволим.И те губят стойността си бързо. С две думи,който няма пари за нова кола е супер доволен от 15 годишна морга,която не отговаря на съвременните стандарти за сигурност и екология. В нормалният свят тези издъхнали машини се бракуват.
В България се продават основно служебни нови коли.Нормално е в криза фирмите да не купуват.А частни лица почти не купуват, е има единични ***.оти,но то тях ги има навсякъде. Лично аз карам кола на 15 години и нямам намерение да наливам пари в нова Пластмаса! Всеки, който се занимава с коли знае за какви бараки става въпрос.Няма нищо общо между Ауди 80 и Ауди А4 например. И като разходи и като издържливост. Въобще покупката на фабрично нова кола е доказана Финансова глупост.
Нищо, важното е че пазара на недвижими имоти най вече многостайни за стотици хиляди гърми яко нагоре.... според гладните брокери няма финансова криза.
А пък нашият президент има дрон , нъъъъъ !!! Нищо, че е Фигурант ! И нищо , че е морално разложен въздух под налягане !
Горките богаташи ! Такива загуби инкасират от тази зараза ! И сега как ние, пенсионерите , ще спим , когато знаем какви терзания тревожат богаташите на България !!!??? Направо сме съкрушени ! Всичките 500 000 пенсионери, под прага на бедността в България .
Който, както иска да си харчи парите. Ако си си надвил на масрафа и покупната цена и всички останали раходи и ремонти по автомобила не те вкарват в нервен срив със сълзи на очи с две ръце съм и Ферари да имаш. Но да трябва да отиват повечето пари за една купчина ламарини - еми не мерси! В живот има много по-стойностни неща в които да влагаш време, средства и нерви от един автомобил.
Защото сме много малък пазар и няма да им излезне сметката да си избиват инвестициите и в същото време да печелят...
Почти се бях навил за нова колица, викам си- плащаш си 5 г. и не я мислиш, да ама не! Служебната ми кола (среден клас) на 3 месеца (2500 км) хвърли 2 предни амортисьора. Карам я в сервиза и за маааалко да успеят да ме убедят,че това е неправилна експлоатация и трябва да си платя 1200 лв за нови :/Като вдигнах децибела и се оказаха двфектни и ги смениха гаранционно. Поинтересувах се и се оказа че гаранционните условия на повечето марки в БГ са "невероятни".
При нас, всички производители отговориха на намалялото търсене с високи цени :) Само проверете цените на произволни модели отпреди 2-3 години - поне с 20% са нагоре.
Ако някой ми обясни защо един и същ автомобил е с повече от 15% разлика в 3 различни държави в Ес, като разбира се тук е най-скъп, щото сме богати, ще е супер. Да не говорим, че и на пазара за стари автомобили цените са се качили с повече от 20%. По случайност следя една кола от 3 години насам. Преди 3г. Струваше 18к лв, сега започва от 22к. Да не сме заминали без да разберем ?!
Въпросът е какво се случва с лукс сегмента. В банановите републики винаги се продават луксозни автомобили повече отколкото е нормално.
Продажбите на нови коли у нас се свиват с 24,1% през януари