40

Пони

преди 3 години

Автомобилната индустрия е в колапс. Масово се прекратяват проекти в големите европейски концерни, съкращават хора и т.н. Всичко това, без да се взима предвид, че е започнала технологична война за новото поколение средства за придвижване, в която за сега европа изостава доста. Да не говорим, че никой няма да ти дойде да му работят неграмотни маймуни, пък ако ще и те да си плащат. С две думи - залага на умрял кон.

39

Румяна Димитрова

преди 3 години

Забравих да допълня,че и спортната площадка пред бл 104 е под всякаква критика! На площадката няма,нито едно кошче за ***,кръглите пейки саулющени и неподдържани,а детските съоражения са разбити и са доста опасни за децата. Така,че кметчето да не гледа само пътищата и центъра на Враца,а да обърне внимание и на кварталите и в кварталите живеят хора и то много повече,отколкото в центъра!

38

Румяна Димитрова

преди 3 години

Кметчето,като е толкова загрижен за Враца,да вземе,че да се разбере със собствениците на къщите по улица"Търговска"и да се реставрират тези стари и красиви къщиии,да дойде в кв."Дъбника"и да вииди парка в какъв окаян вид е;ужилени пейки;кошчетата за *** без капаците;амфитеатърът без седалки ие заприличал на щърба баба,светещите фонтани-светят,кой какъвто си цвят иска и кой от фонтаните работи е добре а, който не работи на него не му се обръща никакво внимание!

37

Бедняк

преди 3 години

за 32. До миналото лято се говореше за 32 млрд долари, вероятно сега са повече.

36

Пилат Понтийски

преди 3 години

Заглавието звучи много оптимистично, по надолу ГЕРБ-кметът информира че се водят преговори. Колко пъти ни се поднасят такива обещания. особено преди избори. Вероятно и Плевнелиев участва в разговорите, в качеството си на Клъстър-президент.

35

ннн

преди 3 години

До ГосТ ФАШИСТИТЕ НЕ ДАВАТ ДА СЕ СТРОИ БЕЛЕНЕ

34

Ж12

преди 3 години

УНЩОЖИХМЕ ПИТОМНОТО,СЕГА ЩЕ ГОНИМ ДИВОТО.САМОЧЕ ДИВОТО Е МНОГО КРАДЛИВО,УРОДЛИВО И ЧУЖДО.

33

Анонимен

преди 3 години

То ако някъде из страната се отвори завод ще е добре сма надали не знам кво са му наредили *** ББ тези на които се кланя

32

Ще стане ли ..

преди 3 години

Ще стане, ама некои друг път!!

31

ГосТ

преди 3 години

Аве търгашите от плод'зеленчука и месарниците имат ли представа колко милиарда е инвестирал Китай в Сърбия ? Имам предвид инвестиции в държавата, а не в шкафчето на баце, както правят от Германия.

30

Анонимен

преди 3 години

Ха-ха гладна кокошка просо сънува! Каква автомобилна индустрия ви тресе бе фантазьори кой ще работи, ония *** ли или чалга поколението те дори не знаят на коя страна се завиват гайките. Най-много да сглобяват второстепенно оборудване на ишлеме както в "Костал" в Пазарджик.

29

Мнение

преди 3 години

Абе то ясно че няма как тука да се произвеждат автомобили,камо ли чак индустрия...но предвид увеличаващото се население на тиквария --(индийци),да пробват с производството на каруци!С гумени колелета най добре че нощем брачедите да се придвижват безшумно по нивя,полета и гори!

28

ГосТ

преди 3 години

А какво се случва с АЕЦ Белене? Всъщност? Нали руснаците казаха че няма проблем да поемат изцяло проекта ? От Китай също има интерес. А ? Какво се случва ?

27

ГосТ

преди 3 години

По време на разговор между министерството на транспорта и Alfa bus август 2019г стана ясно, че китайският производител проучва пазара на България и има голям интерес от изграждането на завод, не само за асемблиране на автобуси, но и за производство на техните батерии, които да намерят пазарна ниша както у нас, така и в страните от Европейския съюз.

26

ГосТ

преди 3 години

Основните предложения са три. Да се рефинансират старите задължения на "Холдинг БДЖ" в размер на 130 млн. евро. Второто предложение е да се финансира доставката на нови електрически и дизелови мотрисни влакове в размер на 170 млн. евро. Третото е да се инвестира в нов завод за асемблиране на електрически и дизелови мотрисни влакове в България.

25

ГосТ

преди 3 години

Март 2017, "министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Христо Алексиев получи официално инвестиционно намерение от най-големия производител за железопътен подвижен състав в света. То беше връчено от представители на Китайската корпорация за железопътен подвижен състав (CRRC, China Railway Rolling Stock Corporation), която е и един от най-големите индустриални концерни в световен мащаб"

24

Анонимен

преди 3 години

До ГосТ"Когато поискаха да оправят железницата"Кога е било това празноглавецо?

23

House M.D.

преди 3 години

От статията не става ясно дали ще се произвежда Майбах или Фантом.

22

ГосТ

преди 3 години

Във връзка с климатичните промени, баце заложи на американските въглищни централи и строежа на магистрали и автобусните превозвачи на доганя, а отряза руския реактор и предложенията на Китай за железницата и завод за електробуси. Чудя се как най хубавите два локомотива на цялата Вселена не са немски дизеляци...

21

Анонимен

преди 3 години

С изграждането на пътя от София до Видин се очаква софиянци масово да тръгнат да работят във Видин, а не обратното.))))