Абе като гледам тук сте много големи ербапи, трепете се карайте като балъци.... аз съм тенекеджия нали трябва да ви "оправям" както си знам.... по едни минимум 1000 лева на кола виждам тук в моя джоб .... ххахахахахах
В този ред на мисли ще взлезеш в притиворечие със закона и с реалността. Със закона, защото той ти забранява да шофираш неоправдано бавно, а за да се изпълни това, което си написал, ще трябва да караш мно-о-о-о-го бавно. С реалността, защото бавното шофиране е предпоставка за ПТП. Огромна част от катастрофиет са защото някой е карал много бавно, но това не го пише в протоколите на КАТ. Най-безопасно е нормалното шофиране, по възможност със средната скорост на останалите участници в движението.
До До 144Шофират без влагане на каквато и да било мисловна дейност, то не знае какво прави и защо го прави зад волана. ДАИ раздава книжки на килограм на куцо, кьораво и сакато. После някой друг им е виновен...
Под съобразена скорост нормален човек разбира тази скорост при която ще можеш да спреш безпрепядствено без да причиниш ПТП
Предпоставките за катастрофата според КАТ са изтеклате пердишния ден застраховка и несложен колан, а заледяването на пътя няма нищо общо.
Е ти се замисли по въпроса,след като е станало такова меле дали някой е карал със съобразена от него скорост.........
Ти улaв ли си или да? Дай дефиниция за съобразена скорост, но без да ми даваш примери, че като вали дъжд намаляваш, като е заледено намаляваш много и т.н., което всеки го прави, но ако стане катастрофа КАТ винаги пише несъобразена скорост.
Няма "скорост съобразена с пътните условия". Това е измислица на КАТ, за да сме виновни винаги. Опитай се да определиш за теб коя е тази скорост в даден момент и ще разбереш, че няма такава. Има едно друго определение - несъобразена с пътните условия скорост е скоростта, с която си се движел в момента на катастрофата. С други думи и с 1 км/час да си се движел, стане ли катастрофа, скоростта ти не е съобразена с пътните условия. А съобрази я, ако мпжеш!
Втората кола в лявата лента, която удари силно колите в катастрофата, не се виждаше на екрана, когато колата пред нея удари спрелите коли, значи дистанция е имало.
Пърни ***, за това се казва скорост съобръзена с пътните условия..... но *** вижда прав път и ограничение 80 км и натиска *** до дупка, после някой друг му е виновен.......заради такива индивиди си патят всички хора, а да не говорим че повечето коли не са подготвени за зимата....гуми от ***, никакви светлини и пълна неграмотност зад волана!!!!!!
Проблема идва от това, че не спазвате правилата за движение по пътищата. Абсурдно е да коментирате кой-кога спрял, пък в коя лента бил. Ако се кара по правилата - тая катастрофа НЯМА КАК да се случи. Ама ей го на - без фарове, превишена скорост, сигурно и колан е нямал. Другите също е трябвало да карат поне с 20 километра под ограничението и да спазват по-голяма дистанция.Това си го пише във всяко ръководство. Да пишем ли?
Вижте и какво става и в дясната лента. Първият идваш към спрелите коли успя да намали и да спре, но не се сети да включи аварийните навреме, за да предупреди тези зад него. Включи ги като спря половин секунда преди да го ударят отзад, а трябваше да го направи няколко секунди по-рано, докато намаляваше, за да не го ударят.
За лявата лента вина има и първта кола, която удари спрелите коли, защото не намали навреме и не даде възможност на колата след нея да разбере, че ще се спира. За дясната лента, този, който успя да спре, но го удариха отзад също има вина, че не сигнализира на идващите коли, че има проблем. С кола пред теб, не виждаш пътя пред другата кола, и предния, освен за себе си и предните коли, трябва да се погрижи и за колите зад него, ако не иска да го блъснат. Това не го пише в закона, но е неписано пр
А главната мутреса нали се биеше в гърдите, че не знам си колко машини обработвали пътищата в София против заледяване. Колко бяха, 176 или 186 машини?
Явно не са разбрали, че отпред колите са спряли, плюс необработен против заледяване път и осем коли в катастрофата. Не случайно един в средната лента мигаше с аварийките, знаейки, че за спряли коли се разбира със закъснение. Бързакът разбра, че трябва да спира, чак когато предната кола се удари в спрялите коли.
Имаше някакъв замръз, но това не е спиране върху чист лед, просто трябваше да карат по- бавно, на по- голяма дистанция и по- концентрирано върху обстановката.Като караш бясно, на малка дистанция и си чоплиш телефона така става.
Тия са безсмъртни. Добре, че Картофа с големия джип него момент не се е прибирал на вилата... Че щеше да ги събере долу на Бояна.
Видео показва катастрофата на Околовръстното в момента на ударите