222

Краси

преди 3 години

Мно-го сме !Трябва да се разрежда ме !

221

Анонимен

преди 3 години

Този с нисана не му работеха задните светлини. Очевидно караше прекалено бързо и натисна спирачка в последния момент но колата му поднесе и просто се плъзна. Помля задницата на едната кола и подпря другите две пред него. Освен това заради изблъсканата кола запуши дясната лента и това една кола успя да спре, но корсата се наниза в нея. Общо взето нисана в лявата лента причини най-много поражения.

220

Анонимен

преди 3 години

Пътя очевидно е влажен. Повечето водачи не отчитат факта че това удължава спирачния път и трябва да намалят скоростта и увеличат дистанцията. Това да имаш нови гуми и абс помага, ама шофьора не разсъждава няма да може да го спаси. Най-важното са скоростта и дистанцията.Карайте разумно и отговорно!

219

Анонимен

преди 3 години

Фончо териката, шофеора... Евала. Там в лява лента ако караш с под 120 ще те блъснат отзад, а ограничението е 80... Единия даже спирачки не се осъзна да натисне, профуча отляво с поне 100...

218

Анонимен

преди 3 години

До АнонименА не ти ли идва на ума,че понякога някои катастрофи са умишлено предизвикани?Не казвам,че всички са такива,но има и умишлено предизвикани!

217

Анонимен

преди 3 години

Много безмозъчни хора карат коли, това е най-големия проблем, а и пътищата никой не ги обработва. На фандъка фирмите само прибират пари, че уж са обработили шосетата.

216

Левтер

преди 3 години

Австалопитека когато се качи в ***,си мисли че е хванал бога за рога.Ето ви основната причина за нанизването.Всичко останало са просто подробности.

215

Анонимен

преди 3 години

Обучението на водачите в момента е много зле.

214

Asd

преди 3 години

Описаната в статията пострадала жена е шофирала колата вляво която прелетя като торпедо. Дано се оправи по скоро и има едно наум вече.

213

Анонимен

преди 3 години

Бялото камикадзе, защо задни светещи светлини и светлинен сигнал за спирачки.

212

Анонимен

преди 3 години

Българинът си е шофьор като всички останали по света. Някои пак описват себе си и твърдят, че българите сме били като него, в случая слаби шофьори.

211

Анонимен

преди 3 години

Защо не изгледате видеото 200-300 пъти белким схванете какво е станало?

210

Българ

преди 3 години

Българина е слаб, шофьор, несоъбразителен!!! Слабо обучение, самочувствие до небесата като са в колите си и резултата е очевиден :)

209

Галин

преди 3 години

защо на тоя с Нисана не светеха нито стоповете...нито фаровете..или той си кара по околовръстното без светлини, че му е светло на човека ?

208

Анонимен

преди 3 години

Когато се излиза от под кръговото на Черни връх, няма никаква видимост, понеже пътят прави гърбица. Вече за -найсти пър стават катастрофи, когато някой дпре след гърбицата. Имаше и случай с жертви, когато идьотите бяха спрели в лева лента да сменят мантинелите.

207

Анонимен

преди 3 години

до 213Как прецени, че е със 130?Аз казвам, че е 65.

206

Анонимен

преди 3 години

До 213Този с бялата кола в лявата лента или не гледаше пътя или е абсолютно неадекватен. На този трябва да му насрочат проверочен изпит за правоспособност. След дрегера разбира се. А и останалите, които се удариха трябва да ходят да потренират някъде как се спира на лед. Тоя отдясно с навит волан и блокирали колелета, има какво да се учи.

205

Анонимен

преди 3 години

Мхм. Камикадзето със 130 километра и БЕЗ СВЕТЛИНИ е типичен пример за българския манталитет: ако нямаше видео, тоя щеше да обяснява, как му е виновен пътя, какъв примерен шофьор е и т.н.

204

Щирлиц

преди 3 години

До Анонимен 124Па ти откъде си,оти ми се чини,че си пршъУец?

203

Анонимен

преди 3 години

Гледайте хубаво. Преди първия удар предните коли са спрели. В средна лента мигат аварийки даже. Нещо знаци за намаляне на новия открит от вожда път? Като го пусна недовършен и да се стеснява, та колите да спират изведнъж в широка част да минат в едно платно, че трилентовото не е отворено? Асфалтът дали е безопасен, като още няма последен слой? И шофьорите са засилили, ама и пътят на ГЕРБ е открит без да отговаря на нормите и да има акт за влизане в експлоатация, ей така пр за вожда да има.