До Анонимен-1-ТЕЗИ ДЕТО ПРОДАВАТ ТРЯБВА ДА СИ ЗАСТРАХОВАТ СТОКАТА-ЩОТО КАТО ГИ ПРЕМЕТАТ ПО БУСОВЕТЕ СЕРВИЗА С ЧАШИ ИДВА-НО ТАКА И СИ ОТИВА-ВИНАГИ ПОРЪЧКИТЕ ТРЯБВА ДА ГИ ПРАВИТЕ С ТЕСТ ПРЕГЛЕД.
ПОРЪЧКИ ОНЛАЙН ИМАШ ПРАВО ДА ИЗПРОБВАШ СТОКАТА -ПРИМЕР КОПУВАШ МАШИНА ЗА РЯЗАНЕ НА ДЪРВА РЕЖЕШ СИ ДЪВАТА И Я ВРЪЩАШ АКО НЕ ТИ ХАРЕСА-И ИСКАШ ДРУГА-АМА ДА РЕЖЕ.
Голям онлайн търговец съм.Категорично твърдя че няма такова понятие като безплатна доставка.Просто тя е включена в цената на продукта.Мошенгиите никога няма спрат независимо дали е физически или онлайн.Съветвам Ви когато поръчвате да го правите от място което има и физически адрес сервиз шоурум.Където ако има проблем можеш да отидеш и да ги набиеш.Ако се налага.Търговци които имат само компютри и сайтове-бягайте оттам.Това са несериозни фирми и ще имате ядове-рано или късно.
До луди ли сте ?Не че нещо, ама какво има примерно, да гледам на 100 бутилки минерална вода, който поръчвам веднъж в месеца и излиза 2 пъти по-евтино. Или като си порча, но iPhone или нещо такова?
Ми хубуу бе, поръчвай онлайн без опаковка и без застраховка. Да ти доде панталончето омърляно и разкъсано.
Ми затова пазаруваш с наложен платеж и ако тръгнат да те прецакват се отказваш щом стоката стигне до теб и прецаканите ще са те,защото ще си платят транспорта на отиване и връщане.
Освен храна, спрях да пазарувам всичко друго. Сега за търговците е ден година храни. Трябва хората да накажат лакомите и неволни търговци.
Опаковки и застраховки надуват цените при покупки по интернет