21

наблюдаващотдалеч

преди 3 години

Наред с всичките глупости, последното изречение, направо убива!

20

Анонимен

преди 3 години

Най добрите двигатели са големите бвензинови на Мерцедес, Лексус, и американските на Шевролет и Форд.Като конфигурация най добри 6 и 8 цилиндровите бензинови.

19

Анонимен

преди 3 години

Най- добре се чувствам в моят Голф 3 1.9д 1994 набор

18

Анонимен

преди 3 години

До Веско панамератаТи гледай да не те погнат данъчните, че тогава Панамерата ще я гледаш само на снимка и даже кола за "5-10 бона" няма да можеш да си купиш.

17

Анонимен

преди 3 години

До ШибирибиКогато обявиха, че при Ковид-19 се наблюдавала загуба на вкус, всички собственици на неуДачия бяха в шок.

16

Анонимен

преди 3 години

До МитьоОтдавна само скъсаняците като теб си купуват старо бмв дизел около 2008-2010та. Практичните хора отдавна не робуват на марки, а карат чисто нови безпроблемни коли, било то Рено,Пежо или Дачия или каквото там хейтваш още...

15

У

преди 3 години

Много са малко колите, които като цяло всичко да е безпроблемно. Имаме едно Пежо с уникално здрав и надежден двигател, но няколко пъти е влизала в "бокса" за спирачки и други болежки. Караме и една стара Вектра, дето не се чупи, обаче купето се саморазпада. А горните VWта си имат открай време болежки с двигателите, но пък не гният. Японските са и те поевропейчени, така че късмет на купувачите

14

Анонимен

преди 3 години

Важното да се плюе по Опел, Форд и ВАГ-групата и да фаляме Мерцедес и БМВ.Между другото, някой чувал ли е за този R 3 мотор на Опел, в интернет няма нищо.Иначе Опел, за разлика от Форд имат сполучливи мороти с 3 цилиндъра, на по 20 години и още се карат по пътищата.

13

Ь

преди 3 години

Все гермаски двигатели на годината са в тая класация. Голямо технологично превъзходство, няма що.

12

Анонимен

преди 3 години

И защо в подзаглавието пише: "Сред тях са 3-цилиндровия 1.0 R3 на Opel и Ford 1.0 Ecoboost", А в текста: "ще се спрем само на стандартни мотори, които са широко разпространени и съответно добре познати. Сред тях не попадат жертви на даунсайзинга като 3-цилиндровия 1.0 R3 на Opel, който е много проблемен, както страдащият от прегряване Ford 1.0 Ecoboost.Т.е. въпросните мотори са извън предмета на публикацията и все пак сте ги изтъпанили в заглавието.

11

Анонимен

преди 3 години

До ВенчетоНай- вероятно и на тролея не биха те качили. Немското е прехвалена работа, на коли на по 2-3 години да им вадят моторите за да им сменят едни вериги...смях.

10

Анонимен

преди 3 години

В интерес на истината, никой друг освен Хонда не е правил 1,6 атмосферен мотор 160 коньов.

9

Анонимен

преди 3 години

До do 3Само CRX на Хонда може да изкара такива коне. Иначе е много яко да гледаш как някой брадясва, докато чака Ветека да даде малко мощност.

8

MaйMyнaтa

преди 3 години

Кви коле беей, ше карате колелета и ще въртите пeдaлeтe

7

М да а

преди 3 години

купих си една "Нива" , за да мога да си ходя по-често до село. Не е на повече от 30км, но е посока Еленския балкан и пътя първо че е зле , а и като завали малко сняг ... И честно казано съм доволен, още като я купих смених туй-онуй по окачването та да не притропва из дупките , прикапах я с електрожена и за 1500лв става.

6

do 3

преди 3 години

До момента, в който 1.6 160 коня ти обърне огледалата.

5

Словянин

преди 3 години

Имам проблеми с БМВ на старо. Пък и частите му са скъпи. И БМВ-то не е чак толкова старо.

4

Анонимен

преди 3 години

Руските коли са най добрия вариант на старо и ново :)))), нали другари хахахаа

3

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 1По- добре 2 литра Пепси, отколкото 1,6 Хонда.

2

Анонимен

преди 3 години

Опел имат и сполучлив според мен 3 цилиндров мотор Х10ХЕ, което се влага в Опел Корса В. 12 клапана, двувалка, 55 коня, 1.0, не върви, но разходът на бензин с много зор стига 5 на 100, обикновено е 4,8-4,9 на 100.Колкото до еко-*** на Форд, той е доказано ремонто-непригоден. Така става като гонят екологичност, а не надеждност.