М52Б20 TÜ с чугунов блок,това няма трошене ,ако 150 кончета са малко,взимаш M52B28 TÜ 193 коня и си я караш докато стане милион. Ако много ти бъркат в джоба ,сменяш с М57Б30Д 218 КС или слагаш газ.Дачий Дъстъри по 100 коня джип ,то това не може да откине на магистрала ,та камо ли по пресечена местност. Хуидай и Киа по 80-120 кончета,старата баба Яга БМВ е39 ги изяжда направо. Вие да сте виждали 15 годишна румънска или южно коте иска кола на какво мяза? Немски 6-стак бензин или дизел е истината.
Тези които са просрочили заложения им ресурс, както и тези, които не са поддържани по належащия ред.Модерните системи за проектиране, дават много точни резултати за параметъра жизнен цикъл на агрегатите и производителите много точно знаят какво предлагат. Надценените си продукти, продава с реклама, име и градски легенди за безсмъртни двигатели на еди кой си производител.няма стара машина, има не поддържана. Но понеже спират производство на части, променят се изискванията, излизат от употреба.
Германският инженерен гений гордо е окупирал класацията за най-калпави и трошливи двигатели. Нито един японски мотор в тази класация.
То и на БМВ Е60 М5 моторът S 85 беше "Мотор на годината", нищо, че на 80 000 му се сменяха рутинно биелни лагери. 5 смени на масло и отваряш да правиш мотор, найс, а?
За Ауди като за умрел - или хубаво, или нищо.Опела е 100 пъти по- кола от Ауди, особено за цената си.
Истинските мъже карат само вълшебни летящи килимчета. Не се чупят, не ръждясват, е само от време на време трябва да се изтупа прахоляка. Ей го на, забих една принцеса с такова килимче. Голям кеф. Останете със здраве!
само VAGинални извръщения то Аудито незнае сеат ли е шкода ли е казвам го като фен на Хонда но са пропуснали 2.5 TDI много сполучлив мотор :))) пълни кен.. фи
...само като си спомня, че при появата си навремето еднолитровото недоразумение на Форд бе обявено за "двигател на годината" ;)Това говори много за истинската стойност на подобни класации, мисля!
Има една разлика между колите правени през 90-те години и след 2000 година.През 90-те години производителите правеха коли с които да пробият и да изградят имеСега правят коли, които самите са консумативи. Ово е стандарт - купуваш и изхвърляш.Нали трябва да си пласират частите, а механиците и те искат хляб да ядат.
Малки двигатели с висока компресия, леки алуминиеви сплави на блока и главата, тънки едноредови вериги, пластмасови компоненти по охладителната система. Общо взето двигатели като консуматив.
Бах скептично настроен към Хондата но след 5 години каране на Акорд не мога да кажа лошо. Абе не се троши.
Не са само моторите.На служебното ренде на баща ми - Меган 1.5ДЦИ 2018г му превъртя едната полуоска на 52хкм и се оказа, че е масов проблем.....бафти кенефЕте.
Kaто дойде ред да му правите задното окачване, с многото щанги и тампончета и почнете да посовате на майка немското автомобилостроене, пак ще ви питам.Даже от чистачки са пестили - само една е.
Моят е същия W202 2.3 атмосферен бензин на 330хил км. Скоро му мерих компресия, стойностите са близки до фабричните.
21г. МБ бензинов W202 на 288хил. км. Моторът работи като часовник и освен свещи, масло, ремък и водна помпа, които са консумативи, друго нищо не е пипано.
Повечето автомобили, произведени през последните 10-15 години, имат експлоатационен срок на двигателя приблизително колкото и гаранционния срок - 5 години или 100 000км, след това може да се "счупи" във всеки един момент.А цъpвyлът на каквато и кола да се качи, малка или голяма, скъпа или евтина, стара или нова, си остава цъpвyл и си личи отдалеч.
До Веско панамератаНали не си въобразяваш, че Панамерата е Порше?!911 Турбо, GT-3, това са Поршета.
Кои са най-проблемните двигатели при коли на старо?