Има една букса колата, OBD2 порт - там всичко може да се види, дали е пипан километража къде има проблеми и грешки също.
Енд иф ю фийл нийд фор спийд, джъст плей ъндърграунд, и там така е направена играта, че кинетичната енергия поправя пърформънс демиджа по колата, малко аркадно, но кво от тва
А знаете ли, че в шампоана и храната слагат нещо, косата да не може да става на прах, да се постригва сама, а от този звезден прашец от косата той сам се придвижва, минава през стени малко и стават ремонти на коли, когато ходите на фризьор, искайте си орязаната коса и я залепете кичурите на болното място на колата, но не знам как да стане на прах косъма!ДНЕС.БГ , моля оставете това да се чете, вярвам че не сте чак такива продажници!
освен ускоренията и спирачките, къси вълни са и движенията в кръг, трябва и къси вълни да имо доста, както и дълги разстояния с равномерна скорост, но то си ги има, късите липсват, карате на първа в кръг 360 градуса да има къси вълни, също на първа и втора яко ускорения и спирачки, после излизате извънградско и карате десетки километри, дори стотици, лекува колата доста дори!
До Анонимен 71 Ти не разбираш че новите коли се правят от счетоводители.На ролс-ройс навигацията е от БМВ дори не са си дали трудът да я преправят.Преди години някакъв счетоводител на Форд бил сметнал че ще излезе по-евтино да плащат обезщетения и адвокати за съдебни дела за умрели заради дефектни заводски гуми.При тва на семеен модел където хората си возят жените и децата..Нали си представяш кви *** са-готови да убият деца само за да ме сменят гуми.Ти се вайкаш че мотора бил лош.Тва да беше
Ето ви едно жокерче, което не всеки знае, но е безплатен сервизкинетичната енергия може да поправя колата и да ремонтира малко, но не и на дълги вълни чак толкова, трябва яко ускорения и спирачки, но и дълги вълни да има, качваш се на магистралата, на втора ускоряваш и биеш спирачки, даже на първа, после на магистралата караш дълго разстояние. Лекува колата.
Щом е Ф16 Бллок 70 кихаш някой друг милярд и чекаш десет години какото при социализма за Москвич и си готов набримчен с кошник.
Било добре да надуват макс мощност, а долу в оборота да няма ни въртящ момент ни мощност, и така било по -икономично, така ли било бе глуппаци такива, фенове на новите коли, има вечни машини прости из-роди такива и нафукани женнчовци!Не съм много сигурен че това е по-икономичното, зависи къде и как караш и не е никак здравословно за двигателя долу в оборота да няма въртящ момент, но вие какво ли разбирате от двигатели..
Ако не знаете, има сериозна антикампания срещу старите коли, защото заключиш ли се в стара кола, не могат да те арестуват тези дебиллнни тъппанари, убиттите ченгелли които не стават за никакви ченгелли тиквени из-роди! С женските си врътливи задничетта. Военните на България тръгнали срещу собствения си народ.ВАЖНО!!ВОЕННИТЕ НА БЪЛГАРИЯ ПРАВЯТ ДУБЛИКАТИ НА КЛЮЧОВЕ ОТ КОЛИ ИЛИ ГИ ВАДЯТ ОТ ДЖОБОВЕТЕ ДА ПАДНАТ,НОЩЕМ ПОДМЕНЯТ ЧАСТИТЕ НА КОЛИТЕ С ФАЛШИВИ,ТОВА НА БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИ!ПУШАЧИТЕ СА ПСИХО
Много *** и изпитан метод на избор. Купуваш Хонда или Тоъота на пет години,и това е правилното решение.Само да не забравяте да сменяте маслото редовно и това е.
До до 62Зонда е с масов V12 двигател на Мерцедес от 90-те, слаган на S600, SL600, CL600. Далеч не е най-голямата екзотика. Истинска екзотика е примерно Aston Martin One-77, произведен в 77 бройки.
Точно така е но някой път ти се иска да имаш нещо за което си мечтал.... някой път правиш избор не с акъла а със сърцето. То ако погледнеш реално за какво ти е и това порше, примерно?
Вие дето ми споменавате конските сили на новите коли, и цените, май само си мерите пишшките, но накиво ги мерите! Кво ми дреме колко е максималната мощност, като в повечето случаи долу в оборота няма никаква и няма почти никаква зона на висока мощност?Икономическа криза е,новите коли не са мноо убави, кво ми ги хвалите и не може да си ги правиш сам, нарочно всичко усложнено, като нямаш пари, кво правим фукливви гееййчета такива?Който бачка честно няма много пари или често е така.Гум.що ниски?
До до 59Масълкарите са най-кофти автомобилите в динамично отношение. Всеки, който не може да кара и не разбира от коли се кефи на Мустанг, Камаро и тем подобни груби реднешки творения. Най-евтиното Порше Кайман е в пъти по-балансиран и по-инженерно измислен автомобил.
Е Зонда си е чиста екзотика за мултимилионери, като теб. Аз имам мечта да си купя Порше Карера на 12- 15 години. И в момента мога да си го позволя, но съм с две малки дечица и просто нямам време кога и къде да я карам. Задоволявам се с мощта на семейната, която също хич не е зле- 5.3 сек до 100 с леки модификации. Не е класика, но поне е чисто нова.
До FrankМного е шумна ;) И струва колкото 4-5 ролса на старо.Тва бих го сложил на стъклена витрина леко на стойка като самолет.Добър дизайн.
На колекционерите като мен препоръчвам Зонда на Пагани. Незабравим кеф. Вярно е че е трудна поддръжката но си струва удоволствието като мина по улицата с нея и всеки да си прави селфи. Хората се радват на хубавото.
Как да разпознаем "трошката" преди да си хвърлим парите за нея?