30

глас от тъдява

преди 3 години

Добре са си невидими, щото в Испания имам обратния проблем- като включа автоматичните дълги светлини и колата почва да припознава отраженията от знаците за фарове на насрещноидващи автомобили и на всеки знак превключва от дълги на къси.

29

Край

преди 3 години

2/3 са невидими другите па се не спазват.

28

Анонимен

преди 3 години

нЕма грижи. Докато се толерира "шофиране с несъобразена скорост" без никъде да са упоменати критерии за това (дори и шофиране с 10 км/ч може да се упомене по същия начин) ще наказват шофьорите за изкривени в дупките по пътищата джанти, ще ги наказват и за невидимите зад дървета и храсти знаци/табели, които прото няма как да видят и т.н. Да живее <кафето> за КАТ-аджиите. И да пребъде статистиката...

27

Анонимен

преди 3 години

След прочетеното горе става ясно че ще се подменят съществуващи знаци, а не ще се махат хранилки и безмислени ограничения. Има една приказка, документ работа не върши но работа отчита.

26

Анонимен

преди 3 години

Това се прави нарочно за да върви бизнеса и да има работа и за други категории хора, например за катаджиите да глобяват, данъчните да събират глоби, лекарите да лекуват пострадалите, да има съдебни дела и работа за юристите и най вече работа за администрацията която да се разпорежда и да пречи и ето най накрая работа и за любимците на народа нашите приятели журналистите.

25

Анонимен

преди 3 години

Това се прави нарочно за да върви бизнеса и да има работа и за други категории хора, например за катаджиите да глобяват, данъчните да събират глоби, лекарите да лекуват пострадалите, да има съдебни дела и работа за юристите и най вече работа за администрацията която да се разпорежда и да пречи и ето най накрая работа и за любимците на народа нашите приятели журналистите.

24

Много от пътните

преди 3 години

знаци извън населените места са обрасли от растителността!Не виждам проблем,патрулите на КАТ,докато единият клечи в храстите или дреме в колата,другият предварително снабден и въоръжен с една лозарска ножица,да обхожда и обрязва избуялата растителност около знаците!?!На смени,по-график,хем полезно,хем приятно и доходоносно,че ще могат да си берат и билки за чай през зимата?!?От АПИ ножиците,а от МВР организацията,ентусиазма и мотивацията!!!Прав ли съм колеги шофьори???

23

Панов

преди 3 години

2/3 невидими, 2/3 по-малко от необходимите, и около 3/3 напълно сбъркани...пътят вечерно време е по-невидим и от черна дупка, щото няма маркировка, или където има не се вижда почти нищо...

22

wgw

преди 3 години

Пример, Цариградско с ограничение 80км/ч, след светофара на Горубляне до Църна маца 60/50. После магистрала 140. Разбира се , че това 60 или 50 никой не го спазва. Там има светофари!!!

21

wgw

преди 3 години

By==Българските шофьори не могат да си вдигнат клавите от търсене на безопасни участъци по голяма част от пътищата. Никой не казва нищо за хоризонталната маркировка или за така наречените първокласни пътища. На много места е приключение да стигнеш без повреда за където си тръгнал,

20

Анонимен

преди 3 години

Важното е камерките да хващат в нарушение, че да се пълни хазната.

19

КАТ

преди 3 години

2/3 от шофьорите в България са късогледи и с това се оправдават, като направят нарушение и не спазят пътен знак или маркировка.

18

Хахаха

преди 3 години

А стига бе, верно ли?

17

Анонимен

преди 3 години

Абе те са видими, ама 2/3 от шофьорите в България просто не искат да ги видят. Така им изнася повече.

16

Анонимен

преди 3 години

Не стига, че асфалта е ронлив, сега пък и знаците били невидими.

15

Handel

преди 3 години

Слчучайно едно време да участвах в "общинска комисия по безопасност на движението", та знам как ъв Бг се слагат забранителни знаци. Взема думата председателят на комисият и казва "Медиите ни обърнаха внимание, че на кръстовището на "XY" "YX" често стават катастрофи. Комисията препоръчва да се сложат светофари и да се огриничи скорстта до 30 км/ч! Всички гласуват "За" и секретарката подготвя отговор че са взети мерки до медиите. А това че по XY има поток от коли, YX - 1 кола на ден...

14

Анонимен

преди 3 години

Като цяло управленци няма! Администрират хора с мислене от на мутри от 1992.

13

Анонимен

преди 3 години

Като цяло мениджмънт няма! Администрират хора с мислене от 1973-та!! Карам в Англия. Има населени места с ограничение 80 км/ч има и 64, има и 50 - зависи, колко гъсто населени е. Пред училищата само при жълт светещ сигнал се намалява на 20 мили, а не през целия ден или лятото, когато няма училище. Тунелите - без намаляне на скорост. Светлините не са задължителни. Маркировката свети. Знаците са на място.. Пешеходни надлези. Интелигентни светофари.. Да дойдат да видят и да се учат тези!!

12

Реалист

преди 3 години

Не само, че са невидими. Има много знаци, които са незаконни - поставени са в нарушения на изискванията на Закона. Например ограничение на скоростта на 40 или 50 км/час при разрешена скорост преди ззнака от 90 км/час, което е незаконно. Третият проблем е обезценяването на знаците - ненужни знаци, които никой не спазва и които водят и до неспазване на знаци, които трябва да се спазват.

11

Щерю

преди 3 години

Катаджия пита ром шофьор:- Какъв е този знак?- От алумин.