Добре са си невидими, щото в Испания имам обратния проблем- като включа автоматичните дълги светлини и колата почва да припознава отраженията от знаците за фарове на насрещноидващи автомобили и на всеки знак превключва от дълги на къси.
нЕма грижи. Докато се толерира "шофиране с несъобразена скорост" без никъде да са упоменати критерии за това (дори и шофиране с 10 км/ч може да се упомене по същия начин) ще наказват шофьорите за изкривени в дупките по пътищата джанти, ще ги наказват и за невидимите зад дървета и храсти знаци/табели, които прото няма как да видят и т.н. Да живее <кафето> за КАТ-аджиите. И да пребъде статистиката...
След прочетеното горе става ясно че ще се подменят съществуващи знаци, а не ще се махат хранилки и безмислени ограничения. Има една приказка, документ работа не върши но работа отчита.
Това се прави нарочно за да върви бизнеса и да има работа и за други категории хора, например за катаджиите да глобяват, данъчните да събират глоби, лекарите да лекуват пострадалите, да има съдебни дела и работа за юристите и най вече работа за администрацията която да се разпорежда и да пречи и ето най накрая работа и за любимците на народа нашите приятели журналистите.
Това се прави нарочно за да върви бизнеса и да има работа и за други категории хора, например за катаджиите да глобяват, данъчните да събират глоби, лекарите да лекуват пострадалите, да има съдебни дела и работа за юристите и най вече работа за администрацията която да се разпорежда и да пречи и ето най накрая работа и за любимците на народа нашите приятели журналистите.
знаци извън населените места са обрасли от растителността!Не виждам проблем,патрулите на КАТ,докато единият клечи в храстите или дреме в колата,другият предварително снабден и въоръжен с една лозарска ножица,да обхожда и обрязва избуялата растителност около знаците!?!На смени,по-график,хем полезно,хем приятно и доходоносно,че ще могат да си берат и билки за чай през зимата?!?От АПИ ножиците,а от МВР организацията,ентусиазма и мотивацията!!!Прав ли съм колеги шофьори???
2/3 невидими, 2/3 по-малко от необходимите, и около 3/3 напълно сбъркани...пътят вечерно време е по-невидим и от черна дупка, щото няма маркировка, или където има не се вижда почти нищо...
Пример, Цариградско с ограничение 80км/ч, след светофара на Горубляне до Църна маца 60/50. После магистрала 140. Разбира се , че това 60 или 50 никой не го спазва. Там има светофари!!!
By==Българските шофьори не могат да си вдигнат клавите от търсене на безопасни участъци по голяма част от пътищата. Никой не казва нищо за хоризонталната маркировка или за така наречените първокласни пътища. На много места е приключение да стигнеш без повреда за където си тръгнал,
2/3 от шофьорите в България са късогледи и с това се оправдават, като направят нарушение и не спазят пътен знак или маркировка.
Абе те са видими, ама 2/3 от шофьорите в България просто не искат да ги видят. Така им изнася повече.
Слчучайно едно време да участвах в "общинска комисия по безопасност на движението", та знам как ъв Бг се слагат забранителни знаци. Взема думата председателят на комисият и казва "Медиите ни обърнаха внимание, че на кръстовището на "XY" "YX" често стават катастрофи. Комисията препоръчва да се сложат светофари и да се огриничи скорстта до 30 км/ч! Всички гласуват "За" и секретарката подготвя отговор че са взети мерки до медиите. А това че по XY има поток от коли, YX - 1 кола на ден...
Като цяло мениджмънт няма! Администрират хора с мислене от 1973-та!! Карам в Англия. Има населени места с ограничение 80 км/ч има и 64, има и 50 - зависи, колко гъсто населени е. Пред училищата само при жълт светещ сигнал се намалява на 20 мили, а не през целия ден или лятото, когато няма училище. Тунелите - без намаляне на скорост. Светлините не са задължителни. Маркировката свети. Знаците са на място.. Пешеходни надлези. Интелигентни светофари.. Да дойдат да видят и да се учат тези!!
Не само, че са невидими. Има много знаци, които са незаконни - поставени са в нарушения на изискванията на Закона. Например ограничение на скоростта на 40 или 50 км/час при разрешена скорост преди ззнака от 90 км/час, което е незаконно. Третият проблем е обезценяването на знаците - ненужни знаци, които никой не спазва и които водят и до неспазване на знаци, които трябва да се спазват.
2/3 от пътните знаци в България са невидими за шофьорите