13

Уууу до 12ти

преди 3 години

Абе ти май не си вдигак капака на кола? Пластмаса в охл с-***: Радиатор-старниците са пластмаса и в нея има алум. тръбички, всички тройници и щуцери, термостатно тяло със самия термостат-сменя се цялото тяло, тръбата в която се затваря студения кръг-тръба с много изводи и т.н. Вземи отвори един сайт за част и ги разгледай, там пише от какво са

12

Анонимен

преди 3 години

До ВескоНали и аз това написах - разширителния съд и до там! Друго пластмасово няма!

11

Веско

преди 3 години

До Анонимен 10Ми, радиатора примерно. Основния обем е пластмасов съд

10

Анонимен

преди 3 години

До УуууКъде пък в охладителната система има пластмаса, освен разширителния съд? Капака на клапаните отдавна е пластмасов, но проблеми там няма. Въобще проблеми от това естество не съм имал, навъртяни около 200кТова са некви смешни статии ... карайте си 20г дараци

9

USA

преди 3 години

8ти ненормален ли си???111

8

52

преди 3 години

Затова, руска кола.

7

Хм

преди 3 години

Може и да не е само заради икономия,а заради слаба инженерна мисъл.Младежта вече не иска да учи инженерство,физика,химия,медицина-изобщо трудни неща.Всички искат бързи пари.И накрая производствата отиват в Китай.Па не само те,а и науката.

6

да,да ама не

преди 3 години

До Анонимен 1По-добре питай : какво разбира основната списвачка на ДНЕС по темата КОРОНАВИРУС от автомобили и ДВГ!?Това е естествено някакво тъпо копи-пасте през гугле-транслате!

5

Уууу

преди 3 години

Колегата е прав за пластмасите!Преди 30на год навлизат пластмасите за брони и декоративни елементи, после плахо, плахо почват да ги пробват в охладителната система за замяна на тръбите, а сега направо са си пластмасови и се сменя целият детайл. Ако се дава спецификация както навремето, трябва да напишат колко кг има в колата и сигурно половината е пластмасова. Но никой не ни информира, защото не сме важни. Важна е печалбата от части!

4

Скептик

преди 3 години

Напоследък едни тарикати се опитаха да спестят ДВГ-то но реалността ги отрезви и им наби канчетата.

3

А бе

преди 3 години

До АнонименХидравличните повдигачи вече ги махат почти масово.На газ и особено метан е проблем.

2

Анонимен

преди 3 години

А за безобразното използване на пластмаса навсякъде, включително и на критичните възли на двигателите, които почват да се пукат още след няколкохиляди километра? ...Специален поздрав за БМВ по този повод. Няма такива гад..ни кочини.

1

Анонимен

преди 3 години

От къде я преписахте тази статия.Точно обратното е - хидравличните повдигачи на клапаните от 15 години ги има на всички двигатели.