85

Анонимен

преди 3 години

До sssБългарите имат самода винят откачения си нманталитет за това. Живея в Копенхаген от 12 години и само дава пъти съм видял, хора да си "изшиват" в парковете. Познай, какви бяха по народност! В България е някаква лудост - колелото го имат за спортен мотор, а пътя за писта! Върти вече, каот ненормален, ще му изкочи сърцето, ама върти с 50 км в час между хората.

84

Анонимен

преди 3 години

Поредната простотия...

83

Joko

преди 3 години

Тази хубава мярка със сигуност е измислена и предложена от общинари, които до скоро са били обути в опинци и са яздили катъри !

82

Анонимен

преди 3 години

Видях знак за ограничение 10км/ч за колите които влизат в Борисовата градина. Обаче си мисля, че в пешеходна зона скоростта би трябвало да е не повече от 5км/ч

81

Анонимен

преди 3 години

*** мерки, които няма как да се спазват и контролират, ако ще да сложат гърбица на всеки два метра. Целият широк център трябва да е затворен за автомобили. Хайде да не е затворен, ама да му сложат един як абонамент или солена такса на всяко влиза. Живущ-неживущ, плащаш 1000 лева на месец за месечен абонамент или 50 лева за еднократно влизане и ще се наредят нещата.

80

pop

преди 3 години

Най-добре е в тези зони водачите да слизат и да бутат колите . Така хем няма да се замърсява въздуха , хем скоростта ще е ограничена до 30 км

79

ужасът

преди 3 години

На Простакова поредната гениална идея.

78

злобар

преди 3 години

Много е 30 км. Трябва най-много с около 2 -3 км/ч .

77

sss

преди 3 години

До АнонименСамо да ти кажа, че по наредба ако си над 16 нямаш право да караш колело в парка.

76

Анонимен

преди 3 години

По разбития бул. Ботев и да искаш, с повече от 30км/ч не можеш да караш, иначе ще си разбиеш окачването на колата по скапаните релси на трамвайте.

75

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 85Качването на цените е един от плановете на гербаджийските умове, но по никакъв начин не решава проблема, защото местата остават ограничени. При по-големи такси просто ще се краде повече, както знаем. Отговорът е изграждане на многоетажни паркинги, каквито има навсякъде в цивилизования свят. От 20 г. е крайно време това да се случи в София. В няколкомилионен град не може да имаш паркинг на едно ниво на 500 кв. м., който събира 40 коли. Просто не става, защото е загуба на площ.

74

Анонимен

преди 3 години

До Я па ти..Тихо, гербераст.

73

Анонимен

преди 3 години

Поредната инициатива за която ще има проверяващи само първите дни и от там нататък резултата ще е нулев...

72

Анонимен

преди 3 години

Забрана за велосипедите, освен в парковете! Възможно ли е, да се пускат на улицата хора с книжка и хора, без книжка, с равни права и отговорности? Веросипедистът е вреден за вселената!!

71

ikar

преди 3 години

А какво ще правим с велосипедистите, които карат по тротоара без да се съобразяват с пешеходците и дори застрашават живота им? не е ли време велосипедистите и каращите електрически тротинетки да са длъжни да изкарат поне курс по закона за движение по пътищата?

70

Анонимен

преди 3 години

Самоковските общинари следва да имат предвид, че 50 лв. за жълта боя, с които се обособява една жълта линия в края на дясната лента, не представляват "изграждане на велоалея". Идете на Запад (на запад от България, не от Самоков) да видите какви велоалеи строят хората. Спрете с неадекватностите, които по някаква странна причина се засилиха главоломно, откакто площада се напълни с хора и бесилки. Докато съдът условни присъди за смърт на пътя, нещата няма да се променят, дори при 5 км/ч ограничение

69

Анонимен

преди 3 години

Затваряй центъра за автомобили. Или сложи зверски такси за паркиране. Щом сега не можеш да намериш място за паркиране, значи са ниски и няма почти никакъв ефект. И българина да разбере, че всичко си има цена. Да се спре с безплатното паркиране. Кой ще поддържа терените ползвани за паркинги? За чия сметка? Масово се кара по трамвайните ленти и се пречи на градския транспорт. Тече му масло от барутника, ама що пътищата не са ми като в Люксембург. Ами щото ги рушиш!!!!

68

Анонимен

преди 3 години

Значи мутрите ще правят още промени за задръстването на движението в София.

67

Анонимен

преди 3 години

абсолютно, скоростта и сега там е подобнатака че в каква връзка и на база статдтиката на кои тежки ПТП се налага тази промяна?

66

Анонимен

преди 3 години

В описаните две карета и без това е невъзможно да се движиш с повече от 30 км/ч. Това са тесни улички, къси отсечки, някои са още с паваж, така че общо взето общината открива топлата вода.