17

Анонимен

преди 3 години

Вдигате капака на колата, и там обикновено на резервоарчето пише какъв антифриз трябва да налеете. След това отивате до близката бензиностанция и си купувате колкото ви трябва.

16

Хаха

преди 3 години

Хабе кой ги пише тия статии няма нищо вярно

15

Анонимен

преди 3 години

И ТОВА Е В РАЗДЕЛ бг.ТЕХНОЛОГИЙ,МНОГО СТЕ ЗЛЕ

14

Реалист

преди 3 години

А най-голямата грешка е да излокаш една туба антифриз,разреден с малко белина,ще ти е за последно,освен ако не и изтр ещял путинопитек де,те даже с една не се спират....

13

Драго

преди 3 години

Аз на Тойотата оня ден сипах 13 годишен, неразпечатан антифриз (с изтекъл срок на годност от преди 10 години) и после доливах смеска от концентрат (също с изтекъл срок на годност) и дестилирана вода и накрая малко ракия, че не ми стигна. Е па, оно си се движи на пушка, нема проблеми.

12

Автора

преди 3 години

Абе нищо не разбирам ама написах нещо... да има.

11

До 8

преди 3 години

Има и гумени уплътнения , които водата не може да ги смаже

10

Уууу

преди 3 години

Най-голямата грешка е човек да се ограмотява от такъв тип публикации в 5 изречения! Ако не е на ясно, отива в сервиз и пита. Ако иска да бута сам, прочита какво пише производителят, но има едно но! Трябва преди това да е прочел книга за принципа на работа, да е разглобил, поправил или да е работил..Ако губи течности една кола, може да има 100причини. Аз лично сменям сам, защото знам, но приятели предпочитат сервиз, защото искат да ползват колата и да не се цапат.

9

тъй де

преди 3 години

Ако доливаш антифриз, значи се губи някъде!Я навътре, я навън..............

8

kaputt

преди 3 години

Аз си карам целогодишно на вода и нямам проблем, зимата като запаля двигателя загрява и разтапя водата в системата и тя си циркулира, освен това ако е толкова студено че да замръзне водата в системата то значи двигателя ще се охлажда от въздуха, това с антифриза е една световна конспирация

7

Не сменяй

преди 3 години

Уикенда ходих до Кръстова гора. Пътя е с голяма денивелация12%. Всички стари дизели не вървяха и само бълваха облаци сажди , горе имаше едно Волво със заминал съединител и хората се държаха за главата. След него на една кола и изтекоха водите и омаза целия път точно на паркинга. По пътя на връщане две закъсали коли чакаха пътна помощ./спрях да ги попитам дали имат нужда от нещо, но си бяха викнали вече пътна помощ /.

6

Не сменяй.

преди 3 години

Бай *** не купува нови зимни гуми, или слага две предни зимни/трета употреба/, не сменя спирачна течност,не сменя антифриз, не купува зимна течност за чистачки , а си прави бъркоч, от който пада лака на предния капак. Ако нещо тропа по окачването кара докато не се разпадне, и масово долива масло на по старите модели, вместо да сменя. И колата си върви и така поне 5-10 години, докато не го остави на пътя и започне да си проклина лошия късмет, защо на него му се случва...

5

Анонимен

преди 3 години

Това с подмяната на всеки 2 години.... От опит да кажа че и официалните сервизи не я спазват. Когато колата ми направи 5 години ги попитах как-що и ми казаха че ако настоявам ще го сменят , ама си губя времето и 100-150 евра, така и бракувах колата на 12 годинки със заводския .

4

Момо

преди 3 години

До ИмеТази зима ще е така. За другата ще видим.

3

Име

преди 3 години

До МомоМалко е. Сипи му до -100

2

Момо

преди 3 години

Карам Audi 80 заредено с 5,5 литра жълт неразреден концентриран антифриз за -50С.

1

ПорЦелан

преди 3 години

Аз слагам -37C ако има готова смес или го правя някъде 33C. Така за две години ако има нужда се долива само вода. Ако не знам какво да сложа слагам лилав/розов/жълт/син G12+. Може да се долива с G11(син), G12++ или G13(лилав, екологичен). Цветовете са много условни и зависят от производителя. Производителите купуват обикновено разни химикалки от BASF и правят бъркочи кой както си може.