Както е казал и Шекспирт на една бензиностанция: - Догоре или по- нагоре? - това е въпросът...
така е.колата си е лукс.от кметсвото(уестминстър)искат да им плащаш около 2хилки годишно за да паркираш пред вас ако нямаш свое паркомясто или гараж,.да заредиш само 10л е малко над 13лири което колечество не стига да стигнеш до никъде.Хубявото е че бензиностанциите не мамят като в бг с количеството заредено гориво.
Един приятел живее в Лондон и ми показа колко плаща застраховка на 14 годишна кола.2300 паунда на година!Колата е лукс!
Има ли Х5ици в България, които още не са на газ? Връщаме се на бг манталитета - не можеш да си позволиш автомобила и разхода, който е свързан с него, но пуста гъзария и на колонката - дай да "капна" 20 лв.бензин/дизел. В нормалните държави се спира на бензиностанция за да се зареди догоре, времето е ценно, а разстоянията големи - пълен резервоар стига за 1-2 седмици средно.
Вода има навсякъде! Повечето от водата обаче не е кондезирала, а "случайно" добавена от персонала, от шофьори и др. Изкушението е голямо, защото сегашните горива имат спирт, на колонките пише 8%, 9% и т.н., а спиртът е идеално се смесва с вода. Спиртът служи и за антидетонационна добавка, вместо оловната отрова и го има по стандарт. Както е писал Гошо ***-сигурно 1/2 от резервоара ми е вода-ха, ха..
Каква е тази статия? Бензина се налива а не се сипва, който кара Х5 му дреме за колко заражда и още куп неточности в тази статия. Какъв е този стил, да си вземе, вместо да купи. Какъв стил на писане. Ако я прочете и редактира някой специалист, ще се ужасите какво публикувате. Ние сме просто читатели и все по-често реагираме.
До ХемусЗдравей наборе, съгласен съм с теб. Навремето назначих в КИП-а една инженерка, която не можеше да запои две жички. Голям кошмар! Не можех и да я уволня. Партийният секретар ми нареди да я обучим и научим, нали трябва да се грижим за хората. Истината беше, че тя беше написала донос срещу мен, безпартийният началник, започващ с думите: " Аз, дъщерята на стария партиен член ... и т.н." Но истина беше и това, че най-големите некадърници със 7-ми разряди бяха партийни и профсъюзни деятели.
Хаха. Не се било разплисквало... Ми нали е течност? Дали ще имам един голям обем или 10малки, какво значение има? Май в твойта кратуна няма нищо.
Много отдавна, резервоарите се произвеждат така, че горивото да не се разплисква и изпарява, чрез разделяне на сегменти, еластични елементи и създаване на налягане.Разплисква ти се и малкото останало в главата.
Вече всеки има роднина в чужбина, или е емигрант. Та таши рооднини ТАМ, след като караха, смениха три стари коли си взеха нова чисто нова. Защо ли.... Аз също. Вместо да дам хиляди кинти за стара, ги дадох за първа вноска за нова. А относно конденза... По нашите дупки и полегнали полицаи, нали горивото се пличка вътре и обира конденза!
Като искаш да оставиш нещо след себе си отиди и засей дървета! Силно се съмнявам да имаш пари и за една панелка. Говориш заучени фрази и си фантазираш. Според мен си на 20-25г., без перспективи в живота и си избиваш комплексите тук. И да ти кажа само, че който има пари да инвистира в имоти, има пари да си купи нова кола!
Телефон за 2000 на изплащане, гоуф за хиляда лева (или 200лв за скраб), зареден с газ за 20лв.Класика.
Градско 50 кинтна/месец... мойто градско е 60 км на ден... Най - много потрбители на автомобили има в мегаполисите. Това е основната причина съвременните коли да са проектирани за мегаполиси. А в тях основните артерии са магистрали. Основния начин на покупка на кола в мегаполисите е лизинг. Това е и причината хората да не мислят за сервиз. В сервиза сменят само масло, гуми и спирачки.
Дообре...Значи, ако си шофирам предимно градско с разход за бензин, да кажем 50 лв месечно, да разхождам пълен резервоар...Не благодаря, предпочитам да ми тежи по-малко в багажника, а като пътувам по далече си пълня догоре.
Всеки пълни колкото кинти има.Мечката скача според тоягата.А тези пръдни за бонуси и какво ли не съм ги слушал, слушал... Ше пълним колко ми е кеф на мене, бате и те така.
Има и друго - по лекият и калоричен бензин остава отгоре и по тежкият изгаря пръв, така с допълване в резервоара се натрупва по-лек бензин, който води до икономии а в най-лошия случай компенсира допълнителните килограми от пълния резервоар. Така че пълнете винаги догоре и не оставяйте нивото да пада под 50%. Така се застраховате че ако попаднете в задръстване или закъсате посред зима няма да ви свърши бензина.
30 години работя шофьор и не съм виждал бонус,че сипвам повече гориво."Следователно политиката да се зарежда догоре, и често да се допълва"-,не води до бонуси.Само води до по-голям разход на гориво при малките автомобили.
Добре бе!Съгласих се с тебе!Гледай си 'розовия' живот и да не те боли х..!Е какда си имам идея,колко струват фирмените сервизи,като живея в къща с гараж и канал,имам инструменти и мога да пипна тук и там сам!Казах ти,не е лошо за мъж да е малко технически грамотен!Аз съм от старата школа,дето четяхме книги,ходихме в казарма и бачкахме от малки,понеже в университета нищо не можах да науча!Тия с гаранционите автомобили и сервизи са ми ясни,кон за кокошка!Хората и те трябва да ядат
Абе ей не заблуждавай, че е ефффтиния във фирмени сервизи. Като лъжете Ви растат носовете. Евтино ли е смяна на ремъците(*** консуматив)-700лв + масло,филтри,една крушка..айде честито=1000. А ти не си виждал нова кола с вдигнат капак, защото няма смисъл да се гледа, а трябва ТЕЛЕФОН за Пътна помощ. Просто ги отнасят в сервиза. А за паленето-чукай на дърво, никой не е застрахован
Как да зареждаме – догоре или по малко?