121

Р У С О Ф И Л

преди 4 години

Мачкай, Вова!

120

Анадолски бабаит

преди 4 години

Абе, той, че е празен, празен е, ама техният като е толкова пълен, защо не взеха завода ...? Резултатът е важен! И за тях и за нас - нула. Да не се пъчи толкова! Ако нещо им пречи, не сме ние. Няма смисъл да ни плюе.

119

Climate change

преди 4 години

Терора срещу Земята с включени фарове и скенери /лед ,ксенонови ,халогенни и лазерни/ провеждан от милиарди автомобили денем и нощем е страшно вреденАктивирани са милиарди аномални зони отлично охранявани от природата до преди 40 години.На 19 02.2020 при тестове на границата Балкан Предбалкан в Троян е засечена огромна активирана аномална зона . В зоната е засечено ПРОСЪХВАНЕ НА ТРЕВИ И ГОРИ.Подобно може да доведе до огромни пожари ..вижте сателитни снимки на пожари в Сибир.

118

Climate Change

преди 4 години

ДА се спазва въведена забрана за производство на нови автомобили.Масови убиици произвеждат нагло вредни превозни средства повреждащи тежко Земята,Слънчевата система и климата. Всички се следят като особено жестоко вредни анти климатични и анти земни оръжия поразяващи огромни обеми въздух с включени бели скенери инсталирани вместо доказано безвредни жълти фарове.цел s тези скенери е ликвидация на живота на Земята ни./the end of Neozoic era/

117

Анонимен

преди 4 години

Аз не мога да разбера защо трябва да има "Българска" оферта? В смисъл защо държавата трябва да преговаря с която и да е компания, която иска да развива бизнес у нас? Защо големите компании трябва да се ползват с привилегии и специално отношение? Помня как инвеститори "клас А" не бяха платили една стотинка данъци в продължение на години. За какво точно са и на държавата такива "инвеститори". Лукойл ако не се лъжа например се води винаги на счетоводно загуба.

116

Анонимен

преди 4 години

До АнонименВниавай с й!Иначе си прав

115

Анонимен

преди 4 години

Като си представям Фолцваген със свързана каса към НАП-а се подпикавам от смях!За всеки разход от 50 ст. фактура със двойна ДДС идентификация VW и продавача.Не разбрахте ли, че и не искат, иначе да са дошли. Но при такива закони БГ малко са тези фирми които искат да имат двоен управленчески разход!

114

Адам Опел

преди 4 години

Да си ги продават в Анадола!!

113

Джаго инджинерин

преди 4 години

Турски Фолксваген, малии, туй няма аналог😃

112

ВАЙ-ВАЙ-ВАЙЙ...

преди 4 години

Турция иска да влезе в ЕС,защото той се нуждае от Турция,не обратно.Докато Европа не помоли учтиво,Ердоган няма да се съгласи да влиза в никакъв ЕС.

111

Анонимен

преди 4 години

В Русия има заводи на ФВ и други,но те са за вътрешния им пазар.Това се прави,за да се избегнат данъци при внос,като ги правят по руски норми,които са далеч по-невзискателни от тези в Европа,нещо като турските автомобили,които са само за Турция.За това и търсят европейска сглобка.

110

МЕРТ отомобил

преди 4 години

Наш Ердоган ни е обещал отомобилен завод.Стягам потурите за Измир,омръзна ми да доя овце и да яхам магарици.Ние сме силна икономика.Ако Ердо поиска,може да изпревари цяла Европа,нима не са слушали за турския самолет 5-то поколение и бъдещия хелектрически отомобил,който прилича на Ферари?Ще го продаваме само с записвания и то в америка и германия.Само почакайте да видите турската лира,която ще стане по-стабилна от евро и долар взети заедно.ХАХАХ-АХ-АХ-ВАЙ-ВАЙ-ВАЙ

109

Anon

преди 4 години

Страх го е. Защото знаят, че са размирна държава в която скоро мир няма да има. Всяка ислямска държава или има война на една или повече от границите си или е в гражданска война. Особености на религията... а празния лист е най- страшния защото на него немеца може да си напише каквото си пожелае и ние самоделно козируваме. Лошо няма в този конкретен случай :)

108

Истината

преди 4 години

Щом Турция има отрицателно търговско салдо дори с България,какво друго да кажем!Внася от България повече стоки,отколкото изнася.Толкова за турското качество и конкурентноспособност!

107

Мюмюн инджинера

преди 4 години

Вече 10 месеца съм на поляната край Измир и чакам завода!Мятам сластни гюбеци.В кръста съм като кардан на Фолксваген.Някой знае ли какво става,къде е завода?

106

Анонимен

преди 4 години

WV ако искаха да ходят в турция вече щаха да са там А празен лист е като празен чек сам да си пишеш цифрите Не бих потценявал подобно нещо

105

Анонимен

преди 4 години

Немци и турци са свои хора ... немците много си обичат манннгггали , ме им бяха достатъчни само тирчилята ами си внесоха и всякаква иззззмммет от Афганистан , Пакистан , Ирак , печки североафрикамци и всякаква сволллачч!

104

Анонимен

преди 4 години

България, категорично, няма капацитет за подобен завод. Другият проблем е, че до 4-5 години ще продават все по-малко коли с конвенционални ДВГ-та. Германците осъзнаха, че е безмислено да инвестират пари в стара технология, вместо да ги набият в хибриди и батерии. Според мен ще преработят някоя стара фабрика в Централна Европа и ще правят ефтинджоските Шкодилаци още няколо години, вместо да строят чисто нови мощности.

103

Ко ши прайм

преди 4 години

Жалко за завода за фолквагини .Коко работни места само лелии.

102

Анонимен

преди 4 години

Ей за това пенчо се губите изборите тъ,,пи сте чарвените *** от поколения ...