19

Интересно,

преди 4 години

къде е Русия във тази класация?

18

До 13

преди 4 години

Нито една от новите коли няма да ти изкара 30г.

17

До: 12

преди 4 години

Леле колко такива философи има. Ами те и гащите ти губят стойност след първата пръдня. И какво? Защо не си купуваш употребявани? Ей така само да се спори нещо. Щом предпочиташ някой друг да е плющял жена си на седалката, на която ти си возиш детето, ОК. Радвай се, че спестяваш проценти. Ако имах възможност 100 пъти бих предпочел нова кола.

16

Реалист

преди 4 години

Преди човек в България да си купи нова кола, трябва да си купи гараж. За София това е мисия невъзможна.

15

Анонимен

преди 4 години

Това е така, защото не сме приели ... еврото.

14

До 8

преди 4 години

Май не знаеш какво говориш. Жигулата струваше 6100 лева, после Ладите струваха 6400 и 6600 лева. Заплатите бяха различни, но масовите заплати бяха 230-290 лева.Заемът от ДСК с 2% лихва. С 22-28 заплати си купуваш Лада, а имаше и по-евтини. Сега с 40 средни медианни заплати от 750 лева в момента, каква кола ще купиш? Това са 30000 лева, но лихвата по лозунга е висока.

13

Анонимен

преди 4 години

Разбира се, големите мутри и мултимилионерите си купуват коли на старо, как ще се прецакат с 10-20 хил. повече за чисто нова кола. А *** от село е култов като го изрече: "ква машина си купих за 1000 лева" и гледа влюбено 30 годишната трошка.

12

Анонимен

преди 4 години

При положение, че новата кола губи 50% стойност след първите 3 години...

11

Анонимен

преди 4 години

5 автомобила на 1000 души при 7М народ = 35 000 нови автомобила.т.е в тази бройка са и фирмените.да направят спрямо физическо лице, да видите как простия човечец рядко купува кола, тук таме някой с по сносна заплата или хубав бизнес да е взел.

10

123

преди 4 години

Скръндза народ сме! Толкова големи доходи имаме и с толкова ниски данъци,а не щем да караме нови коли! Кътаме пари в банките само. Я вижте Боко! Къщи по Америката и в Барселоната,луксозни джипове! И шета ли,шета.... Абе и той заделя по някой лев за черни дни,ама е широко скроен мъж.

9

Анонимен

преди 4 години

Цитат: Лидер в рейтинга е Люксембург, където през миналата година на 1000 души население се падат по 90 продадени нови автомобила*Е, то в България личните автомобили са 180 на 1000 човека население, а новите ЛИЧНИ автомобили са 1 на 1000 човека население. При демокрацията и режимът на демократите толкова.

8

Анонимен

преди 4 години

До опетковЗаради себе си и семейството си. Да се чувстваш като бял човек. Стига да имаш възможност, разбира се. Не е казано да е Мерцедес. Грешно е да даваме повече пари за кола на месец, отколкото за това да си гледаме децата. В лелеяния соц, който много хора ни дават за пример, при заплата 180-200 лева нашата Лада струваше 7000. Мисля, че днес за доста по-малко от 40 заплати човек може да си купи приятен и сигурен автомобил. Всичко можем да си купим 2-ра ръка, ама така се и чувстваме.

7

Анонимен

преди 4 години

До опетковЗащото за какво друго да си харчиш половината пенсия или заплата? Няма да ги носиш на оня свят парите. Тъкмо ще демонстрираш класа.

6

Анонимен

преди 4 години

Новите ни коли изтекоха в джобовете на трите прасенца...

5

опетков

преди 4 години

И защо да си купувам нова кола? Заради хубавите пътища и магистрали или заради сигурността, че няма да ми я откраднат?

4

Анонимен

преди 4 години

С Борисов, ГЕРБ, ВМРО и НФСБ толкоз. Може да сме само пред Молдова и Украйна.

3

Анонимен

преди 4 години

Май трябва да сложим Лукашенко за премиер на България, за да се изравним с Беларус, но даже и Путин да ни е премиер, пак няма да настигнем Русия.

2

Анонимен

преди 4 години

Да ви имам заглавията!

1

Анонимен

преди 4 години

Нещо не е наред. Не може Украйна и Молдова да са след България.