39

Реалист

преди 4 години

До 25Шкодата е нисък клас или най-много нещо средно между нисък и средно клас при това има шкода и шкода. Поло, голф, пасат - коя от какъв клас е според теб. После виж цените.

38

До 21

преди 4 години

Спомените ми са лични, но твоите май не са. Първата си кола я купих през 1986 година след месец и половина чакане са дойде първата партида от този вид. 1500 лева вноска плюс заем от ДСК плюс още малко налични. За ДСК знам най-вероятно 100 или 1000 пъти повече от теб.

37

Запорожец

преди 4 години

Ладата беше лукс. Не всеки си я позволяваше. Караха се масово Жигули, Москвичи, Трабанти и Запорожки. Който иска немска кола - Вартбург, дори не му сменяш маслото, а го доливаш в резервоара като зареждаш....абе соц-Рай ....

36

До 21

преди 4 години

През 1988 година средната заплата е 252,07 лева, а медианната заплата е 239 лева. През 1989 година средната заплата е 274,33 лева, а медианната заплата е 257 лева. По-ниски заплати взимаха тези, които можеха да си докарват допълнителни доходи, най-често от бакшиши или от удряне в грамажа. При лекар често се ходеше поне с кутия бонбони, за разлика от преди 1944 година, когато са носели петли, агнета, дамаджани с вино и т.н

35

kkk

преди 4 години

А руското списание взема ли впредвид,че ако 75 години тяхната държава не продължаваше да ни дърпа назад,можеше и по-напред да сме в класацията!

34

21

преди 4 години

До 31Добре, патенце, щом така са ти казали, така да бъде. Какво да направим сега като не са те обичали като малък и си пил вода от локвата. Просто си различен, приеми го. Нормалните хора знаят кой колко получаваше.

33

Анонимен

преди 4 години

При соца чакаш 10 г. да си купиш нова кола. Сега не чакаш, защото и за 10 г. няма да спестиш пари да си я купиш. А стара кола и преди можеше да си вземеш веднага.

32

До Истина

преди 4 години

сбъркал си валутата, не лева а рубли!

31

До 27

преди 4 години

Обикновеният работник, дето трябва да издържат семейството, после ***'алата, да плаща сметки, училища, детски градини, ваканции, екскурзии, лекарства и др. На обикновеният човек му трябва евтина кола, дето струва още по-малко за поддръжка и не му смуче 1/3 от заплатата на месец. Иначе робуваш за една кола. Единственото предимство на новите коли е икономичното гориво, ама поддръжката е много по-скъпа и кв си заслужава. Отделно ти трябва механик да поправя колата, а на стара кола сам можеш.

30

Анонимен

преди 4 години

След напускането на Великобритания, официално сме страната с най-много автомобили с десен волан в ЕС

29

Анонимен

преди 4 години

Ало" истина" ти влизал ли си в автокъща.Тези цени са за висок клас автомобили.Средният клас са от18 000 до 40 000лв.Това че в семейство имат по два-три стари автомобила а могат един нов.

28

До 21

преди 4 години

Баща ти най-много да е бил фелдшер на село, те взимаха по толкова тогава.

27

Анонимен

преди 4 години

До ИстинаА лелееее, *** ти си бил много специален бе, мен - 100000 са ти среден клас, честно ли? Това и германец не би го казал. Карайте го малко по-скромно. Това, че пред панела в Ляо-лин Москвичите и Жигулите рязко се смениха с Мерцедеси и БМВ-та е друга тема. Все пак има още поне 10 нормални марки, от които да си избереш нещо наистина средно.

26

Анонимен

преди 4 години

До До 8Хахахахах. Ама как манипулира само соц-носталгика... Не била 7000 ами 6600, вдига малко заплатата по онова време (280 лв?!?!?!), понижава малко днешната (не е 750, а е 1200), пропуска чакането от 10 години за нова кола през "райското време" и ти сервира как с едни пренебрежителни 22-28 заплати си щял да се сдобиеш със заветното Ладенце, заредено с бензин за 5 километра от Мототехника :-))) И така на някое младо момче или момиче може да му се промие мозъка.

25

Анонимен

преди 4 години

До РеалистБратле, явно имаш по-високи критерии за среден клас кола. Мисля, че под среден клас за България повечето хора разбираме нещо като Шкода например, което можеш да си купиш за 30-тина хиляди с прилично оборудване. А купуването на гараж си е личен избор. Аз лично винаги съм си паркирал колата на улицата, т.к. кооперацията ни е стара и в квартала ако изобщо някой продава гараж е за над 30 хил. евро - да ти кажа не съм умрял, нито пък нещо ми се е случило на драгоценния автомобил.

24

Абе мизерници

преди 4 години

Щом в Албания има закон, който ограничава вноса на коли над 10г за какво говорим....

23

Iozeff

преди 4 години

Ааааа,не вярвам че сме на последно място! Бойка завчера каза че във всичко сме първенци! Аз на него най си му вярвам! Другите всички лъжат! Хаха Ха!

22

до 14

преди 4 години

Ей ***, масовите заплати бяха до 150лв ! Рядко някой е получавал над 200 лв, за 290 лв заплата да не говорим.... освен това се плащаше депозит и се чакаше с години за Лада...не отиваш в магазина да си я купиш веднага...

21

До: 14

преди 4 години

Много добре знам какво говоря, драги. Не знам баща ти какво е работил, но моят беше лекар-невролог, началник на отделение и се пенсионира 1988 г. със заплата от 210 лв. Знам, че лекарският труд не е много ценен по нашите ширини, но все пак. Май не са ти лични спомените от онова време. За Ладата и Жигулата - едното не е наследило другото. Последната ни Лада 1500S е купена през 1981 г. А за ДСК - прочети малко повече за тази структура и къде са отишли спестяванията на хората покрай лихвата от 2%.

20

Реалист

преди 4 години

Купуваш си гараж, купуваш си нова кола за примерно 60000 лева, което значи кола среден клас. После какво? 3400 лева застраховка Каско и ГО за първата година. После Каското пада с 200 лева на година, но само ако не са ти изплащали щети. Ако е имало щети, следващата година вместо с 200 лева надолу, плащаш с 200 лева нагоре и то при леки щети. За първите пет години за застраховки около 14000-15000 лева.