79

До 82

преди 2 години

Ти предлагаш да стане, както е във всички държави, които са забранили вноса на стари коли над определена възраст - при тях автопаркът е остарял още повече. Вместо човек да си смени 25 годишната кола с нов внос 10-15 годишна, ти предлагаш да я кара до 35-40-50 години на колата. Не е лошо да обясняваш по-добре какво предлагаш.

78

???

преди 2 години

Някой ще ми каже ли, ако минавам по 3000 км на година, но все пак ми трябва кола, каква кола да си купя? Кола на старо за 3000 лева или 30000 лева или нова кола за 30000 лева или 300000 лева?

77

Анонимен

преди 2 години

Аз съм за въвеждането на мито от 10000 за внос на стара кола в България.Само така ще се реши проблема със продажбата на стари коли.

76

Анонимен

преди 2 години

Знаем ги ние тези шопи където взимат по 2500 лв. в България , дошли тук в Германия да изкарат 5/6000 евро, за да си купят кола на старо и да им остане някой левец в джоба. Забележете, че говоря за хора с две висши! Забегнали от България, защото масово взимат не повече от 1000 лева заплата, работят без осигоровки, за 200 лева отгоре под масата. А тук седнали някакви да ме заребяват, че работили в технологични фирми "безименни", които не могат да сглобят един свестен софтуер.

75

Second Hand

преди 2 години

E, и? Аз пък не искам нова кола. Самата покупка ми излиза 4-5 пъти по-скъпо, а обслужването после още 3-4 пъти по-скъпо. Логика = 0. Айде няма нужда ...

74

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 63Кола на 10 години е зле като компютър на 10 години.

73

Анонимен

преди 2 години

Българина събира *** на Европа.Това са и старите коли в България.

72

LosHo

преди 2 години

Нека годишният техн.преглед на колите в България стане като този в Германия и ще видите как ще станем първенци по нови автомобили !

71

Анонимен

преди 2 години

до 61Защо не написа името на тази фирма? Щото си мента и половина. Тези касиерки и студентки ги знаем как взимат по 2500 лева. Сигурно са избирани по-конкурс за мис красата и гласени за любоници, а не за местоположенито. Може дори да изкарват и повече от тези 2500 лв. в стойка "Ге". Касиерка с 3-ти клас няма как да работи на каса-още един гаф където ръсъш, най-малко средно!

70

Анонимен

преди 2 години

В София е пълно с едни офисни мишки които са се набълбукали с ипотеката и с колата на лизинг, и като ги съкратят веднага джобс.бг, или скачат от година на година на друга работа заради 200-300 лева отгоре. Иху-аху, дрешки, заведения, и няма спестявания с които да може да изкара и 3 месеца. Познавам програмисти в провинцията които работят отвкъщи за запад и всички имат собствен луксозно обзаведен апартамент купен в кеш, някаква кола на 10 години която им върши работа и никой не искат да впечатлят

69

Анонимен

преди 2 години

За това пък сме собственници на най много стари коли.Кой ще ни стиге сега .

68

народна мъдрост

преди 2 години

Колкото повече близачи на рyски зaдници, толкова по-зле живее народа.

67

Реалист

преди 2 години

До 65И да четеш ли не можеш? Написал съм "аз в такава ситуация бих купил и т.н.", а не съм написал, чак аз съм в такава ситуация. Преди бях в друга ситуация и успях да си купя 11 годишна кола за 2800 лева. Сега не съм така.

66

Анонимен

преди 2 години

До BGexitКогато дори страна извън ЕС като Беларус е по-добре от България. Смятайте каква е "ползата" от членството ни в съюза.еми като толкова ти тежи що не се метнеш на влака и да се преместиш в Масква?

65

Анонимен

преди 2 години

Половината хора в София са със брутна заплата под 750 лева. Доход (това не е само заплата) над 2000 лева в цяла България имат около 90000 човека. Не знам колко от тях са със брутна заплата заплата над 2000 лева. В област София-град хората на заплата са 751 хиляди. Не бил познавал човек в София със заплата под 2000 лева. Как пък не, че то почти всеки е с такава заплата в София.

64

Анонимен

преди 2 години

До Тинтири МинтириИ престанете с тази идотска пропаганда как се чакало 10 години за кола.затова ли хората като им се родеше дете му правеха вноска за кола? Да може да излезе докато порастне :)

63

Анонимен

преди 2 години

до 64Да бе... Вие там у шопско сте само професори АйТи-та. Тя за това тази държава е в ямата. Както ти казах, тези данни можеш да си ги завреш някъде. *** се разкарай до летището, да видиш що народ, излита като пойна птичка, не на юг, ами на запад? За справка където обиждаш арматуристите, нискоквалифицираните взимат двой повече пари от теб в България, а в чужбина в пъти... Лек ден Дръж ми Шапката!

62

Запознат

преди 2 години

Истината е че на обикновения човек му трябва евтин и здрав автомобил и той си намира нещо "на старо". Постяга го да изкара още някоя и друга годинка, като правилото е 1000 лв 1 година живот, без да те е яд.Средно до 5 хиляди.Тук се кара малко и разстоянията не са големи.Като добавим и скъпите гориво и консумативи избор няма.Някое Голфче, Астричка и това е.

61

До 50 малка корекция

преди 2 години

За цените и чакането също лъжеш. Цени: Трабант 4600 лева, Запорожец 4800 лева, Москвич 5800 лева, Шкода 6200 лева, Вартбург лимузина 7200 лева, Лада 6600 лева. Най-скъпа беше волгата, следвана от Вартбург. Почти всички коли се купуваха при първата доставка. Москвич се купуваше при втората или третата доставка, а Лада през 1986 година се купуваше от тези с влог от преди 5 години.

60

Анонимен

преди 2 години

до РеалистПърво: заребяваш хората със старото!!!Второ: Бил карал нова кола!!!Трето: Да не се окаже, че нямаш 4-ри коли, ами си на елекронна лагерница?Как въртиш само дупаръта, не е истина? Разбрах те само с два коментара!