14

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 17Много знаеш и акъл раздаваш! Турбопроп значи турбовитлов, не се ли сещаш - пропелер значи витло. Не съм срещал думата за хеликоптери, а само за самолети (напр. Ан-24, Ил-18, С-130).

13

Pilot

преди 4 години

...бюлетини на NTSB и FAA. И не е негова работа. Така че коментари от рода на "бил искал да спести щото бил стиснат, а бил милиардер" са меко казано смешни.

12

Pilot

преди 4 години

Момо, видео с падането на хеликоптера на Коби НЕ СЪЩЕСТВУВА! Това видео което си гледал дори не е снимано в САЩ. До форумните експерти-мишки: Преди 14 години NTSB издава ПРЕПОРЪКА всички летателни апарати с турбопроп двигатели да се оборудват със споменатите предупредителни системи за терен. Работа на FAA е да го направи мандат. FDR/CVR, което наричат "черна кутия", не са също задължителни за подобем вид aircraft. Коби е КЛИЕНТ на тая индустрия, НЕ специалист! Той едва ли е следял всички....

11

Анонимен

преди 4 години

тъжно е, когато някой със сметки над 2млрд да пести от сигурността си

10

Момо

преди 4 години

Гледах видео в Туитър от самото падане, то започва две секунди преди да се разбие в земята. Хеликоптерът имаше проблем с опашния ротор и се въртеше в кръг. Проблемът не е бил във видимостта.

9

Ром"с

преди 4 години

В Ирак отново е свален американски самолет -нещо много зачестиха сваляенто на американски самолети след убийството на иранският генерал,в предишната катастрофа бе убит сценариста на у бийството на иранският генарал,а сега пък кои ли са се намирали там!?

8

Пилот

преди 4 години

Такава система е препоръчителна за този тип хеликоптери на такава служба. Същото важи и за черните кутии. Препоръчителна. Липсата на такива не е сериозен пропуск. Това е все едно да каже е, че при една катастрофа с кола сериозен пропуск е било липсата на система за автономно спиране... вината в случая е на пилота- надценяване на уменията и несъобразяване с метео условията. Решил е да лети визуално (VFR) като е по- бързо, но е трябвало да лети IFR (инструментално), което е по- бавно....

7

Аналлизатор

преди 4 години

Навярно пилотът е снижавал с цел да се гмурне под мъглата,но не е отчел,че долната граница е 0 метра

6

Анонимен

преди 4 години

Това не е никакъв пропуск, изобщо не е длъжен да има такива системи.

5

Sichtpunkt

преди 4 години

Като забогатеят човеците почват да мислят, че за тях няма гравитация и закони -Ако беше така нямаше Коби Брайънт да се разберат със съпругата си да не се качват заедно на хеликоптера. Предполагам, че той е знаел за подобен изход.

4

Sichtpunkt

преди 4 години

Те ГЕРБ (и специално Борисов) са виновни и за грипа в Китай!

3

Не

преди 4 години

Русия е виновна ....Веднага санкции...

2

Аз

преди 4 години

Така е ! Като забогатеят човеците почват да мислят, че за тях няма гравитация и закони - било физични, било човешки...

1

Анонимен

преди 4 години

''ГЕРБ са виновни ''