24

пена

преди 4 години

ТЕ ТАКА, КАТО СЕ ДЪРПА ДЯВОЛА ЗА ОПАШКАТА, УТРЕ ЗАТВОР И ЗА СКАПАНИТЕ МАНДЖИ ПО ЗАВЕДЕНИЯ, СКАПАНИТЕ ПРОДУКТИ ПО МАГАЗИНИ, КОИТО СЕ ПРОДАВАТ, ЗАТВОР ЗА НАМРЪЩЕНАТА ПРОДАВАЧКА И ТАКА НАТАТЪК И ТАКА НАТАТЪК, КОГАТО ДЪРЖАВАТА АБДЕКИРА ОТ ЗАКОНОВИТЕ СИ ИНСТРУМЕНТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ ДА ВЪВЕДЕ РЕД, ПРИБЯГВА КЪМ ОБИКНОВЕНИТЕ ХОРИЦА, ГЕСТАПОВСКИТЕ ПРИОМИЦИ ПРИСЪЩИ НА.....ЧЕТЕТЕ И СЕ ИНФОРМИРАЙТЕ, ЗА РАЗБРАЛИТЕ МЕ С УМ В ГЛАВИТЕ СИ, ЩЕ МЕ РАЗБЕРАТ, ОСТАНАЛИТЕ ЩЕ ВЪРТЯТ КОЛЕЛОТО НА БЕЗХАБЕРИЕТО НА ДЪРЖАВТА,

23

Анонимен

преди 4 години

без лиценз. затвор от 3 до 5 години ще застрашават всеки, който е хванат да превозва без разрешителни и регистрация, ТОВА Е ПРАВИЛНИЯТ ИЗРАЗ, НЕГРАМОТНИ СТЕ И ТАКИВА ЩЕ СИ УМРЕТЕ

22

мда

преди 4 години

Ще убият конкуренцията, а скоро ще вдигнат и цените двойно. Явно някой доста добре си плаща където трябва

21

Някой си

преди 4 години

А до колко години затвор ще има за тези *** където оставят пътник в нищото защото им бил последен курс и пътника бил само един, при положение че взимат субсидия от общината за празни курсове?????

20

Анонимен

преди 4 години

Да започнат от седянката /която не е седянка, а Синя зона/ на Позитано до Събедната палата, само като ги видиш какви гнуснu и противнu бразилци са шофьорите - вече знаеш, че са копърки.

19

Анонимен

преди 4 години

Ако за това че возиш някого ще е до 5 год затвор..за източени милиарди 5 000 000 години ли ще дават ???

18

Никой..

преди 4 години

Никой не забранява на бакшишите да сложат на видно място и возят на каквато искат цена. Защо някой да слага минимална??? Има ли минимална фиксирана за фризьори,зъбилекари или в кръчмите?? Нека клиента избира дали и при кой??...нали е свободен пазар

17

Анонимен

преди 4 години

Бати нахалниците!!!!!!!!!!!1А банкянския капацитет е съгласен с всичко само да е мирно селото.Абсурдистан!

16

Пижо

преди 4 години

Държавата се е заела с ликвидиране на конкуренцията. Причината е да се запази мафиотският модел, създаден през последното десетилетие. Ясно е, че приближените към властта фирми търпят все по-голяма загуба от онлайн конкуренцията и затова се приемат подобни закони. Първо беше хотелиерския бизнес с booking and airbnb. Сега - Uber. Последни дихания на умиращата змия... Няма как да се приложи тази глупост. Важно е да се даде сигнал: който пречи на "нашия" бизнес, ще лежи в затвора повече от убийците

15

пфф

преди 4 години

Това е подигравка! Защо Юбер да се забранява? В цял свят се използва и това е едно от най-полезните и ефективни приложения за големи градски пространства!!!! Че и евтино! Защо ги забранявате монополи смешни. Страх ви е, че Юбер навлезе ли, никой няма да използва скъпите ви опушени таксита ли? пфф

14

Анонимен

преди 4 години

Оправданието йм за вдигането на пъвоначалната тарифа 3 пъти са кратките курсове които взимат. Ами за дългите курсове пак ли трябва да плащам тройно по високо? Много сте хитри и бакшишите скапани. Направете го като в Европа, 5лв. първоначална и те вози 3 км после почва да цъка нагоре, ама вие искате да щавите и дългите курсове нали?

13

Анонимен

преди 4 години

Леле криминализиране. За всяко нещо затвор. Абсурдни решения, когато не знаеш как да решиш един проблем. И в същото време дрогиратни и пияни убиват на пътя и са с условни присъди. Къде го има това? Вместо да има закона рамка, кои е позволено и кое не и съответно санкция ако щете отнемане на книжка, но затвор.

12

Кой е за затвора?

преди 4 години

Да бе, ясно, много от нелегалните са си потенциални ковчези на колела, но и доста често съм се качвал в таксита, които се оказват такива таратайки, че не знаех дали ще стигна до посочения адрес или ще се събудя в "Пирогов". При хитреците като "Юбер" също не е цвете - хем се гаврят с шофьорите си, хем не знаеш какъв маниак ще ти се изтърси. Но юначната мафия начело на държавицата ни първа трябва да влезе на топло, ама тълпите верни корупционери и индийски преселници все си я избират.

11

Ozzy

преди 4 години

UBER беше прекрасна услуга. Не мога да кажа същото за Максим, тъй като там качеството е много по-ниско. Защо обаче трябва да лишаваме пазара от подобен тип услуги? Който иска качествена услуга - ползва такси. Който търси по-бюджетно решение - ползва UBER, или Максим. Не виждам нищо нередно. Бакшишите все ще реват за нещо, такъв им е манталитета. Легализирайте UBER!

10

Черноризец Храбър

преди 4 години

Мдааааа, с всеки изминал ден, примката около врата на народа все повече се стяга!!! Бавно, но сигурно ни връщат към средновековието!!!Продължавайте да спите!!! Скоро всеки един от нас ще стане собственост на някой феодал - сега им викат олигарси!!! И ще му работи до гроб ангария, заедно с цялото си семейство!!! Майтап ли ви се струва???

9

Анонимен

преди 4 години

Спирам да ползвам такси, егати нахалниците селски. Само пеш, колело и тротинетки, такси само в краен случай. По един медал Стара планина няма ли да им дадете на кочияшите, хората започнаха да летят вече, оставка невежи.

8

А Телефон ?

преди 4 години

Телефон да бяхте добавили, за да може да докладваме лъжливите таксита !?!? Не вярвам, да хванете някой, освен ако не е посочен от прецакан пътник !

7

Анонимен

преди 4 години

Господа,много е лесно да се работи без конкуренция,нали!?Само че не става защото има да променяте много неща и сте мързеливи и сте свикнали само да лапате.Оставете тези администрации,дирекции и един куп регулации!Онлайн апликациите са новото време и реална конкуренция.Дават най добрия продукт на клиента.И смъкват огромното административно бреме на шофьорите .По гъвкави са и нямаш никой на главата да ти размахва пръст и да ти бърка в джоба .Това е бъдещето!

6

Анонимен

преди 4 години

Начи, като си делнем пари за бензин, правим престъпление. Като ползваме услуги за споделен транспорт, намалявайки вредните емисии чрез по-икономично разпределение на ресурсите правим престъпление. Като не плащаме винетки за разбити улици правим престъпление. А наще нормотворци като мандахерцат държавата без вазелин десетилетия наред не правят престъпление.... Ей, или аз съм мръднал или сички сме в цирка.

5

Анонимен

преди 4 години

А автобусите, дето вземат пътниците на ж.п. транспорта?Автобусните превозвачи трябва да бъдат подчитети и съгласувани с Ж. п,-то, както е в Германия. Железопътният транспорт е стратегически отрасъл.