Имало 200 смъртни случая, обаче ако извадим частта с ограниченията има 80. Ха да попитам кой е виновен за птп-тата? Скоростта? Моля ви ;)
Няма как и те да не станат еко при положение, че вече има държави където има ограничение 90 или 100. А електрокарите - те и без това карат с 90.
Ние сме държавата на абсурдите в континента на абсурдите!Нашето (и европейските) правителство ВИНАГИ изхождат от идеята че НИЕ сме ПЪЛНИ ИДИOTИ и за да превъзпитат (УЖ) един на 1000 въвеждат безумни ограничения във всичко и навсякъде.А специално на пътя: най-много катастрофи стават когато на хубав път,сложат TЪПО ограничение, тогава част от хората се придържат към ограничението, но по-голямата част НЕ, в резултат на което се получават критични ситуации.Най-големият убиец по пътищата е УМОРАТА
Има култура на шофирането в Германия. Като се почне с пропускането на една по една кола при задръстване, аварийната колона за която всеки прави място за линейки и полиция и внимание за трафика както пред теб така и зад теб. Да има изключения но те са такива, а не норма. Не е проблем да караш с 200 на магистралата, ако имаш добри спирачки, нови гуми и надежден автомобил. Карат защото имат условия, умения и добри автомобили ... другото е политика и популизъм.
Катастрофи ще има винаги , докато има автомобилно движение .Какво , като намалят на 130 скоростта . Пак няма да спрат катастрофите и така до края на света все ще има загинали ....
Ограниченито на скоростта ще бъде хранилка за полицаите/ за това се натискат/. А що се касае за нашите магистрали /или това подобие/ не стават и за второкласни пътища.
В България магистрала без ограничение на скоростта би довела до още повече смъртни случаи, просто не е за нас такава магистрала... Дори в тази статия 2 комплексирани индивида собственици на уникалната немска марка с 3 букви успяха да се похвалят с колко летят по пътищата... Айде веднъж се похвалете с нещо смислено, не материално, здраво семейство, деца, възпитание....
Германците са си свикнали без ограничения и това няма да се промени, дори да има някоя партя с такова предложение , то ще бъдат отхвърлено, малко като БСП в България само си лаят срещу правителството, но нищи не могат да направят! Жалко, че в България нямаме магистрала с 3-4 платна в посока и без ограничение, такива магистрали са много по-безопасни!
От 20 год. съм в Германия. Удоволствие е да шофираш по аутобаните на Германия и не само това.
Аз не бих вдигнал 100,не е гаранция дори и да е слязла от конвейра,нямам намерение да се трепя,живота е дар божи
Най безопасния път в света е немския аутобан!Трябва да усетите това наистина Жалко че колата ми вдига само до 210км/ч
Принципно, когато разрешената максимална скорост за пътя е много под безопасната скорост за този път, катастрофите се увеличават. Защо част от немците искат да увеличат катастрофите, като наложат ограничения на всички магистрали?!
В Руската федерация ще им е трудно да спретнат същото като в България! Много ще им е трудно ... но май няма да е невъзможно след десетина години! Адът не е възможно да е много горещо място, адът е много студено място!
I think I see an alliance forming. Отритнати и винаги второстепенни на светло, а на тъмно първостепенни. И всички ги свързва една много тънка генетична нишка! И столетия феодализъм ... И "темплиери" ...
Както винаги се решава на някоя маса в Мадрид! Зло със зло ли се побеждава или зло с добро. Ако е с добро големи жертви ще дадете!
...бясно каране по магистралите...Религиозно еклектични облекчения!Айде стига с този каруцарски език! Явно си гледал аутобан през крив макрон. Аз пътувам честo и карам между 250 и 318 - толкоз дига тортонетката ми. Така може само през нощта и викенда до неделя на обяд, ама не с немска каруца! Много приятели са ми признавали, че за 4 часа Хамбург/Мюнхен никога не сa си преставяли, че е било възможно! Не живея в Германия на завистливите тевтонци - любимката на функционалните неграмотници.
С 200 км/ч по магистралата. Само в Германия, но докога?