8

Анонимен

преди 4 години

Продължавайте да пълните гушите на строителната мафия !

7

Анонимен

преди 4 години

Преди време когато направиха линиите на маршрутките се стигаше по бързо от кварталите до центъра отколкото с кола и хората ги ползваха.Сега транспорта е малко и е бавен и не плащат на шофьорите и нямат кадри заради това.Няма кой да слезе от колата и да губи повече от час , за да се таралянка и да студува в претъпкан автобус.А и заразите и джебчиите дебнат отвсякъде.

6

Анонимен

преди 4 години

Градския транспорт не е удобен и е много бавен.Когато с рейс и метро се стига за 15мин от околовръстно до центъра, може доста хора да слязат от колите .Освен това безплатните паркинги ще са добре дошли в центъра - ще намалят задръстванията и ще освободят тротоари.Но трябва да има мислещи хора които да не мислят само за кражба и рекет , а как да направят по добър живота на хората.

5

Стамат

преди 4 години

Факт,Концепцията за градски транспорт не Ви е ясна, явно. Може би е хубаво да вдигнете глава от масата с рИкията и мезето и да се поинтересувате как е организирана цялата работа с автобусите, метрото, тролеи и трамвай.А че и с оръдие не могат да Ви свалят от семейния автомобил - символ на статус в обществото и източник на гордост пред тъпите съседи - спор няма.

4

шматка

преди 4 години

Това с филтрите е т.ъпо.Изхода е газификация.Какво стана там.

3

Факт

преди 4 години

С кола е по-евтино. Гр. транспорт е скъп лукс.... Хохохохих

2

Анонимен

преди 4 години

Ако паркингите на метрото са постоянно безплатни и билетът беше 1 лв. масово щяха да ползват хората метрото, но за кратки разстояния дори с колата е по-евтино.

1

Легендата

преди 4 години

Всеки комин в България трябва да е с такъв филтър, не само братята гласоподаватели на Фандъкова.