26

Sichtpunkt

преди 4 години

Гашо, то бива да си неук, но дори след като те иронизират, че Фол"Ц"ваген не се пише така, продължаваш. Аз се чудех Иво Христов за кого говори като 80%-те!?

25

Ибрям Джевизов

преди 4 години

В България ще се правят калъфки за седалките на фолцваген ве. Ша има работа и инвестиции. Много сте малки и некомпетентни чак коли да ми прайте. Добри сте в производството на чушкопеци и тоалетна артия

24

Зозо

преди 4 години

Германците отменят инвестицията за жалост на руските хибриди, плюещи България.

23

Зозо

преди 4 години

Хахахаххаха,***-руските атакисти се наакаха от кеф при новината за избора на Турция. Само да им кажа, че от днес VW е спрял сделката тотално. Всички ***-руски атакисти не са Българи.

22

Sichtpunkt

преди 4 години

Volkswagen са променили намерението си да осъществят инвестицията си в Турция!!Мискини, още не сте станали от леглото, не сте прочели пресата, но пльокате минуси. Пуснете си телевизора на Европа ТВ (истинските новини) и ще разберете, че поради нахлуването на Турция в Сирия инвестицията е отменена!!

21

Франкофон

преди 4 години

Емигрирайте от това птокълнато място.Никой тук не ще оцелее загуба на време е всичко.

20

Анонимен

преди 4 години

Значи купуването на готови произведени автомобили за нуждите на държавния апарат е държавна субсидия така ли?? Ами Плевньо като преди година платихте на Ганчев 8 милиона за трошките му Грейт Уол за да си плати той за емблемата на фалиралото дружество това не е държавна субсидия към частна фирма така ли? Че то по твоята логика и Румъния която ползва само автомобили Рено произведени от тях също незаконно субсидират французите. Хубаво е да мислиш преди да говориш заучени глупости.

19

Гашо

преди 4 години

Фолцваген добре са си направили сметката. Ако ще Турция да е след ядрена война пак ще е по добро място за инвестиции от Бг. Тук става шивачки да шият стелки за фолцвагените, нищо повече

18

Анонимен

преди 4 години

***!

17

ТИКВАТА

преди 4 години

вече млъкна и си трае все едно нищо не е бил казал, тоя з.агубеняк продължава да плямпа за мокрите си сънища. Хитреца от Банкя утре ще каже , че никога даже не е говорил за завод тук и избутва напред Плевела като главен лъжец да отнесе ругатните

16

Анонимен

преди 4 години

Кого плашим?Немците или турците?Лелеееее,колко сме зле.Всеки има право да си избира къде да си построи завода.С подобни заплахи само ще влошим още повече позициите си.

15

Елемаг

преди 4 години

Чехльоооо,по твоята логика извън ЕС няма как да има в Бразилия и Америка ли ве? :) проблема е в журналята,че му дават трибуна.Доказано луд.

14

Ваньо

преди 4 години

Е поне на всеки "европеец-български гражданин" стана ясно ,че единния ЕС не е толкова единен ,когато става въпрос за лична облага на конкретната държава.Пари,интереси и икономически облаги...това са правилата на големите ако все още има някой ,който не го е разбрал.Директиви,правила,бла бла .... ПАРИ и ПЕЧАЛБИ!

13

г-н НИКОЙ

преди 4 години

защо въобще го слушате и си хабите мастилото да пишете за него

12

Анонимен

преди 4 години

Не разбрах къде е проблемът. Какво лошо има някой да направи заявка за 100 хиляди явтомобила при 80 милиона население??? И за какво този гол охлю-бохлю ще сезира ЕС-то?

11

Анонимен

преди 4 години

""Всички ние знаем колко е важно Македония и Албания точно сега да получат покана. В момент, когато имаме много силен геополитически сблъсък на Балканите ЕС трябва да покаже своята сила и интеграционна мощ"."ЕС обещава свободни пазири, а не извививане на ръце, заради интересите на една или друа негова членка. Това е уговорката! Плевене!

10

Анонимен

преди 4 години

ЕК трябваше да не допусне това, защото е наясно с нещата, но не го направи. Защо ли?

9

Анонимен

преди 4 години

Хахахаха

8

Анонимен

преди 4 години

"Аутомотив Клъстър България"Това ми звучи, като някаква венерическа болетс от България. Ауто Херес Бугларикус

7

Легендата

преди 4 години

Роско най-после да заговори нещо полезно за България, макар и от користни подбуди, вместо да се заяжда с наследника си.