28

Анонимен

преди 4 години

Защото никой не иска да работи с некадърни връзкари чалгаджии и партийни бизнесмени

27

Kireto

преди 4 години

Беше повече от ясно още в началото, че сделка с България няма да има. Но защо така ни плъзнаха по пързалката?Нали уж една от целите на завода освен производство е да се стимулира някоя от слабите Балкански икономики?!А те извадиха кеша, земята и веднага им се предостави възможността за производство. Това е некоректно не само към нашата държава, но и говори достатъчно ярко за Германия, страната с най-социална политика в ЕС

26

Анонимен

преди 4 години

Да да,чакайте ЕС да ни оправи.Плиткоумници са на всяка стратегическа позиция в държавата,е затова немците ще строят завода в Турция.

25

Анонимен

преди 4 години

Защото не може.

24

Анонимен

преди 4 години

Защото в Турция има стабилен диктаторски режим, който не се сменя на всеки 3 месеца. Държавата дава държавни гаранции за завода.Държавата Турция дава подкупи и бонуси на германската фирма.Държавата Турция гарантира изкупуването на колите за държавната администрация.Такива гаранции сме дали само на Американските централи, за да ограбват по държавен договор българското население като кърджалии. Дойдоха, хората, инвестираха.

23

Q

преди 4 години

Хайде стига с този завод ,загубихме го ....заради това ,ЧЕ Турция има автомобилна индустриция от 50 години (има кадърни и знаещи специалисти в този бранш) и нямат валутен борд !

22

Sichtpunkt

преди 4 години

Германците не са глупави освен канцлеркатаТози пък!! Каквато е масата хора, такива са и управляващите! Но тук става дума за частна корпорация, която за кокошка ще изтърве коня. Oт WV не им стига мозъка, да видят, че Ердоган си играе негова игра.Ако нападне кюрдите, както обещава, Тръмп ще наложи мигновено санкции, в противен случай той капи!

21

Анонимен

преди 4 години

Германците не са глупави освен канцлерката.

20

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 13Да, ама ако фалира местното земеделие, утре тея картофи по 45 ст килото, ще станат на 3 лева.

19

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 14Има една малка разлика, обаче! VW не е марка, кяото се продава само в Европа, а в цял свят. Нищо не им пречи, да изнасят от Турция, за цяла Африка, както и Южна Азия - да, и на двете места има пазар и е много важно, да не оставят на китайците, да завладяват повече.

18

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 17Абе аз лично нямам нищо против някой да субсидира ФВ с разликата до реалното и да ми продаде на мене един голф ( примерно ) за 5000Е.

17

Анонимен

преди 4 години

Субсидийте противоречат на свободния пазар и конкурунтния бизнес при равни правила!

16

Анонимен

преди 4 години

Защото VW е частна немска компания, която има правото, да отваря заводи, където си поиска, а не да се съобразява с някакви предизборни недомвлъвщини. Помните ли компанията "Телерик"? Купиха си я, чужда фирма и това беше. Никой не рева, никой нищо не каза. Ама сега ревеме, че НЕМСКА компания, прави завод в ТУРЦИЯ, все едно са ни ДЛЪЖНИ? Ко! НЕ!

15

Анонимен

преди 4 години

Съгласно тези правила Турция трябва предварително да уведоми ЕС за всяка индивидуална помощ, която да бъде предоставена на дружество или група от дружества, които биха могли да бъдат нотифицирани съгласно правилата на ЕС за държавна помощ.Казано с други думи, Турция е длъжна да съобщи на ЕС, че възнамарява да отпусне гигантска държавна помощ на Фолксваген(споменава се 400 милиона евро),каквато няма право да предостави, дори и ако Комисията бъде гъвкава до степен да нарече черното бяло.

14

Анонимен

преди 4 години

Ако Комисията поиска, тя може да се позове на разпоредбите, които уреждат Митническия съюз (Решение 1/95 на Съвета за асоцииране между ЕО и Турция), включваще правила за конкуренцията и държавните помощи, за да се постигнат равни условия на действие сред икономическите оператори, действащи в рамките на Митническия съюз между ЕС и Турция .

13

Анонимен

преди 4 години

Земеделието на Запада е фалирало отдавна, субсидира се и работи на загуба. Без държавна гаранция и субсидия земеделието на Запад не може да съществува.

12

Анонимен

преди 4 години

До ЕВРОКОМИСИЯТАМного хубаво си ни беше преди да се набутаме в ЕС.При Луканов и Жан Виденов какво хубаво си ни беше.Заливахме Русия с чушки, изнасяхме ток за навсякъде и получавахме десетки хиляди левове.

11

Пешо с мотиката

преди 4 години

До ЕВРОКОМИСИЯТА : Селското стопанство рухна още преди 89-та. А чушките и Доматите ТКЗС-то ги продаваше за по 10 стотинки торбата на "големия" брат, защото бай ти Тошо беше затънал в дългове и към мразената от теб Европа, и към ръшата. Нарочно я пиша с малки букви - да пиеш кат *** и да псуваш като каруцар беше основното хоби (а и сега е) на ръшъните. И да питам отново - защо в ръшата тоалетните са извън училището още?

10

Анонимен

преди 4 години

Ще внасяме газ, ток и автомобили от Турция. Това се нарича "диверсификация". Ойро-атлантиците постигнаха голям успех. Ойро-атлантиците не искат руски газ, който не е облагороден от турска надценка. Този газ става почти полутурски и ойро-атлантиците по-спокойно го дишат, като натовски газ.

9

Питащ

преди 4 години

До Анонимен-2 Инструментът на Р/ Т/ ЕРДОГАН се оказа по по най май! Нали?