Дания към всички в ЕС. Откажете се от живота си. Скочете от осмия етаж . След като не остане никой на земята ще бъде чисто и прекрасно.
Всичката Мара втасала се наредила до Дания да я подковават.Мит 1 батериите. Като си толкова умен що не си купиш "рециклирана" батерия. То за компютър няма, той за автомобилна говори.Мит 2 зареждането. Ти колко пъти на ден си зареждаш телефона, лаптопа? Какво остава за автомобил?Мит 3 пробегът. Ти ми дай пробег и живот на бстериите когато навън е -25оС и когато навън е 40 оС.Мит 4 цената. Ти ми кажи колко струва един електромобил, който има функция единствено да пренесе *** ти до Центъра
Замислете се колко заплати на година отиват само за поддръжка на автомобила ви?Ремонти, масла, горива, данъци, винетки, каско?, гуми, паркинг... ... и колко от тези разходи изчесват с електрическите автомобили.Но електрификацията пречи на много монополисти и затова с всички сили се опитват да забавят навлизането им:- Автодилъри- Бензиностаннции- Добив и доставка на горива и масла- Сервизи- Таксиметрови компании (с развитието на автономията)- Други автомобило производители- и т.н.
Мит 3 - Екетрическите автомобили са скъпи и се зареждат бавно... и да, и не!Скъпи са само за стандарта на България. В момента цената им е колкото един автомобил с ДВГ. Ако погледбнете само няколко години назад, картинката не беше същата. Цената им продължава да се оптимизира с нарастване на производството (ДВГ все пак или 100 години предимство в масовото производство).Зареждането на 500 км. пробег в момента става за около 20 мин. С течение на времето тази скорост ще се подобрява.
Мит 2 - Батериите замърсяват повече от ДВГ... още по-големи глупости.Тази статия/новина беше разбита още преди няколко години, но това не пречи на медията да я повтаря. Батериите се рециклират на почти 100%. След като екефтивността им стане недостатъчна за превозни стедства, те се приспособяват за съхранение на енергия за домове или покови станции. В момента технологията има позволява да изминат 1 милион километра с деградация не повече от 10%. Цената им продължава да спада значително.
Хората ли ги мързи да прочетат малко факти и да се огледат или медията промива мозъци?Мит 1 - ДВГ е по-ефективен от Електрическите централи...? Пълни глупости.ДВГ е най-неефективното средство за произвеждане на енергия и движение. КПД на обикновен двигател е около 20% (за сравнение електрически двигател + батерия, в най-лоши условия - 80% КПД), а електроцентрала - зависи от източника на енергия, но е в рамките на 60%.
Да се ама няма да стане да си купиш електричка на старо, защото батериите имат по къс живот от ДВГ. И тогава само самоанците с конете ще се движат в бг.
Светът е сбъркан така че изобщо не ми пука за климата всичко било то и самото съществуване е плод на някаква случайност.Никакъв смисъл няма човек да се бори с каквото и да било нищо няма да се промени.Ние сме само статисти в зле скалъпен филм.
Ами ние що демонтирахме жп-то. То имаше линии навсякъде до всеки град. И електровози. И товарни композиции по 100 вагона. Кофти работа, че и се разорихме с тези магистрали. Нали щяхме да качваме тировете на вагони. Що стана? Да бяхме свършили това и нямаше да ни трябват толкова асфалтови пътища. И щяхме да си караме дизелите спокойно.
Дреме ми какво искат $$ зелените $$ малоyмници... Карайте си колелата в скандинавия... Ако не ви е страх от превъзбудените бежанци :)))))
Тя, баба Ванга беше казала "Таман ке ги построиме магистралите и автомобилите ке се изпосерат".
До 10 години ше си ръпаме топките от яд, че не пистроихме БЕЛЕНЕ преди 10 години на тогавашната предлагана цена от 12 млрд ЛЕВА...------Много по-евтино излиза с тези 12 млрд да си купиш ток от чужбина.
За да правиш такива предложения трябва да можеш да си го позволиш, да си финансово независим. Скандинавците могат, аз също. *** не, той виси с три бързи кредита, вързан като куче, затова и лае.
Ако всички коли са на ток от къде ще дойде електроенергията за тях? Един средно голям автомобил за да подържа 100км/ч е необходима мощност към 15kW мощност.
Дания към всички в ЕС: Откажете се от бензина и дизела