И колко опасна може да бъде една 10 годишна кола на 20000 км, или на 30000, или на 40000, ... или на 100000 хиляди? Защо във цял свят продължават да си карат коли на над 20 години, или на над 30 години? Изобщо осъзнаваш ли какви ги приказваш?
До ГРАД КОЗЛОДУЙ Земляк, то пунктвете за ГТП са всички лицензирани и с камери, проблем са автосервизчетата. те-90% са нелегални или полулегални в нашия край. Особенно в градска част. Знаеш ли, има изискване, на 15 метра от сервиза да няма жилищна сграда, има изисквания за квалификазция, а колко от сервизчетата ги спазват? Но, те не са виновни.както цялата икономика-и те са поставени пред почти неизпълними някои условия.Другото-ако си 20-30 годишен, и искаш такъв бизнес, как се почва легално?
А защо да няма забрани след като не ви увират главите да не карате ръждясали пушещи таратайки, които като напече малко слънцето и се запалват. Само забрани за хората, които сами не разбират колко опасна може да една 10 годишна стара кола!
До Анонимен 137Определено!!П.П. Когато не можеш да адресираш дори един въпрос като хората е време някой да ти каже че нещо не ти е наред!!
до 146И докога все със забрани бе?Защо все насила и на въпреки?Забрани,глоби,наказания и какво?Едно голямо нищо!Забрана ама който внесъл да може да си кара,а не като с номерата за колите.
До Анонимен Напротив, Додо, друго трябва, но ако напиша какво-ще ме баннат за подстрекаване към саморазправа, хайдушко движение или революция.Но-няма да стане.Робско племе сме, видим ли дебелия край.А те, управляващите го знаят много добре, и балансират на ръба-от време на време изпускат парата я с показно уволнение, я с показна акция, я с показен процес,а нещата си остават същите.***-ск-я начин на управление-ако мине-мине, ако не-Вожда се явява и коригира.Сега ще купи на всички по еди ФВ .
В другите страни от източния блок нещата се случват и там вече взимат 4,8 пъти, даже 4,5 пъти по ниски заплати от западните, а при нас защо нещата не се случват и взимаме цели 5 пъти по-ниски заплати от западните?
Не бе не схващате какво е посланието.Просто са много хората и трябва да намалеят още,тогава статистиката ще излезе.Властта ще затегне още нещата емиграцията ще се увеличи и ще изпреварим Люкембург по брой нови коли на глава от население.Има човек има проблем,няма човек няма проблем!:)))
До ОхобохоЗа мен тези коли клас лимузини са за да се возиш в тях не да ги караш и винаги ми е смешно като видя поредния балкански новоизлюпен богаташ гол до кръста като ми излезе от такава...
На каквото дередже са ни колите на още по-лошо е народа, май не било като приказките на лапачите около Борисов колко много пари имали българите ,магистралите били задръстени от хора с пари пътуващи за Гърция,само дето забравя ,че тези дето ходят до Гърция през ден са от тях -лапачите а вътре в страната -само трошки,щото сме много богати,богатите българи прескачаха до роднините си по селата я за яйчица,я за месце и домати но и селото умря!Комари,чума по кози,оце,*** всичко се затри само сиромаш
Второто важно нещо е, че вноса на стари коли обновява все пак автопарка в България. Старата кола на 25-30 години отива за скрап и се заменя с друга 10-15 годишна. Ако се забрани вноса на коли по-строги от 10 години, автопарка ще остане още повече.
До ДодоМи така ще е като не спазвате елементарни ветеринарни и хигиенни норми при отглеждането на животните.
Евростат класация: България е на дъното по възраст на автопарка