172

ХХХ

преди 2 години

Всеки ден сме на дъното на някаква класация или първенци по корупция смъртност и т.н.Нооо за това сме важен партньор на ЕС ето сега вместо да си хвърлят хилядите тонове старо месо .....тие ще им го купим и то на по висока цена !

171

Анонимен

преди 2 години

От ЕС, трябва да ни отпуснат пари, за изкупуване на старо желязо.Кой ти мери кислода във въздуха?

170

Анонимен

преди 2 години

В Италия още през 50-те години на миналия век, осъзнаха, че колата не е лукс, а необходимост и проведоха успешна политика всяко семейство да има кола. В България 60-70 години по-бързо, по-малко от половината семейства имат кола, а някакви философстват, че който нямал пари, да нямал кола. То като няма пари, според дървения философ значи не трябва и да яде.

169

Анонимен

преди 2 години

Стари самолети може, коли не може!?

168

Бобчо

преди 2 години

И тук очаквам да чуя - като нямате пари хващайте автобуса. Само за сравнение - Великобритания, град Ковънтри(на площ почти колкото София), карта за градски транспорт за една година за всички линии, включваща града и околностите(на площ колкото София област) цена 732£. 732 паунда са около 60% от минимална работна заплата. 60% от минимална работна заплата в БГ - 336лв. В София колко ви беше автобуса за година(с много условности и уловки, разбира се), че не се сещам?

167

Анонимен

преди 2 години

Ейййй, след някоя и друга година ще ни забранят и старате самолети да си караме. Тея ефчета направо в музея ще влезнат

166

Бобчо

преди 2 години

От статията излиза, че българина умира да кара таралясници. Да, ама не. Ако имаше нормални доходи тая статия въобще нямаше да съществува. И това няма да го променят с никакви забрани. Когато хората започнат да получават нормални заплати, тогава ще започнат и да купуват нови коли. Ясно като бял ден. А дотогава - скрап от западна Европа, щот за повече пари няма.

165

Анонимен

преди 2 години

При социализма си купувахме нови коли, а сега след 30 години демокрация и пазарна икономика караме над 20 годишни стари коли, десета употреба. И ме ми пишете басните за 10-15 години чакане за кола. Чакаше се месец-два до следващата доставка и само за Лада след 1985 година се чакаше малко повече. Аз моята кола я купих през 1986 г. на 35-ия ден след като направих вноската за кола.

164

Анонимен

преди 2 години

Някой хора правят ретро автомобили, американците правят ретро самолети. Те затова са и толкова скъпи. Я си купи запазено ферари от 60-те, а....

163

Анонимен

преди 2 години

Да, ама имаме 8 самолета, нищо че още не съществуват. Платили сме си ги

162

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 162Веднага ти отговарям!!По-нова е шестгодишната която технически е на около 1 година.Тази на 150 хил е технически на 10 години.Следва че десетгодишната трябва да се спре от движение.

161

чичо Гошо

преди 2 години

Приятелю от Северозапада,няма никакъв шанс човек да започне нормален бизнес в Боковата мутроландия!Не се лъжете и не теглете никакви кредити,защото ще загубите и покрива над главите си!Много трагични съдби на приятели и съграждани съм видял.Една част от тях си заминаха от притеснение и болести причинени от стрес,а други посегнаха на живота си.Един мой градски си беше въобразил че ще е номер 1 в региона,а сега е на улицата,заедно със възрастната си майка.Просто го смачкаха герберастките фирми.

160

Анонимен

преди 2 години

Стари коли няма. Има менте некачествени части на баснословни цени и корумпирани управници които си затварят очите. Как в Европа дават гаранция на ангренажен ремък 125 хиляди км. а в българия фирмени сервизи 60 х. и то на повисоки цени. Всичката помия от Европа се влива *** с любезното съдействие на власт имащите и комуниктическите новобогаташи.

159

Fallschirmspringer

преди 2 години

"България е на дъното по възраст на автопарка""Стига бе,сериозно.Няма как индустрията да е базирана на шиенето на *** и потници,но с чужди суровини,както и няколкото ограбващи полезните изкопаеми концесиики,но в замяна на това силно замърсяващи околната среда ,да искаме да вървим бурно напред.Но има разведряване на хоризонта и това е миража на завода на "фолксваген".

158

+++

преди 2 години

Ако една кола е поддържана и технически изправна, какъв е проблема, че е по-стара? По-новите коли са предимно в по-голямите населени места, а по-старите са предимно в по-малките населени места, така че и проблем със замърсяването няма. За да има такъв проблем, колите трябва да са два пъти повече и да се използват поне 10 пъти повече от сега.

157

Един от Северозапада

преди 2 години

"Масовия българин е безработен и емигрира те ми пишат за разни автопаркове"Това е малкокато подготовка и сондиране на общественото мнение. Както при свинската чума.Видя се, че на 2-3 места протестират хората, другите-безропотно си мълчат, въпреки че са няколко пъти повече от полиция, жандармерия и армия.Се га очаквайте забрана за регистрация на коли над 10 години, и тихомълком спиране от пунктовете за ГТП на останалите стари, и народът ще си мълчи.Вносителите втора ръка и на нови ще спечелят .

156

Анонимен

преди 2 години

Коя кола е по-стара? Една шестгодишна кола на 18 хиляди км или една тригодишна кола на 150 хиляди км?

155

Анонимен

преди 2 години

Добре, че са боковистите, та дърпат малко нагоре със свойте лимузини, закупени с народна пара

154

Анонимен

преди 2 години

Добро утро,добър вечер

153

оцелял българин

преди 2 години

Не е вярно!Цвък Молитвата си има даже асансьор,а джендърите европейски не го взимат предвид!Я кажете,колко джендъра могат да се похвалят с асансьор,освен Цвъки Кауня!?