Смешно е да се сравняват средните цифри на България тези на градове-държави като Люксембург. Да сравнят София и Люксембург и ще са съвсем различни резултатите.
Населението намалява,със сигурност не забогатява и няма как да е нещо по-различно.А,иначе,евала на Литва за тази практика с ГО и техн.преглед!Дано поне тях стигнем!
Много е странна тая "стъкмистика", защото 90% от колите, които виждам в градовете са с по 1 човек. Т.е., всеки, който има нужда от кола, вече си е взел.
Имаше изследване кой как ходи на работа в столиците на Европа. България беше на второ място след Букурещ по отиващи на работа с градски транспорт и на последните места по отиващи на работа с кола. Средното разстояние при отиване на работа с кола в България беше 3-4 пъти по-малко от това в Германия. Но за някакви криворазбрани еколози, колите в България били прекалено много и замърсявали много, въпреки че никъде в България няма замърсяване от колите по-голямо от 5% от допустимите норми.
По брой коли на 1000 човека население сме на последните места, но по липса на паркинги сме на първо място. Де що имаше паркинг в София, почти всичко се застрои.. После някакви тук се чудят защо нямало къде да паркират и смятат, че колите били много. Хората ви го казват - малко са колите в България. Средно в ЕС колите са около 570 на 1000 човека население, а в България са 390.
Само се мрънка, че колите много замърсяват, сега тръгнали да се оплакват, че били малко.Ще се оплаквате когато почнем да караме нови коли и не замърсяваме.Защото тези двойно по-малко коли в БГ замърсяват тройно повече.
Много сме си добре, защо са ни повече коли? Ходете пеш и ползвайте градски транспорт,по-евтино, по-удобно и по-бързо е. Колата е такъв голям разход, една на семейство е достатъчна. Освен това в големите градове с паркирането е доста сложно.
Колко % е ръста на броя каруците в България за последните 5 г.? Колко каруци се падат на 1000 души?
София е на първо место в ЕС по брой на таксита. По население е колкото Мюнхен. Но по таксита са ни два пъти повече. В Мюнхен се падат най много ППС в % от населението. Средно 3.2 бр. На четричленно семейство.
Има вдна разлика в тернимите в Люксембург и в България.На това където българите му викат нова кола ,разбирайте нов внос от ЕС в Люксембург му викат СКРАП!!
В соца. Улиците се правеха за каручки. Всичко бе екология. БКП наблегна на Масовия Електро Транспорт. Целокупно народа го " извозвахме" с МАСОВИЯ градски транспор. Билетче 5ст.кифла с мармалад 5ст.боза 5ст.
Не само ,че имаме най -малко коли на човек ,но съм сигурен ,че българина изминава с колата си най-малко километри годишно!Аз лично с моя автомобил за 8 години съм изминал около 60 хиляди ...не ,че не ми се кара и повече ,но имам ограничение на км на година(финансово ограничение) :)
Така е, вероятно защото тези кошове които кара българинът, не влизат в категорията автомобили, а е разновидност на мобилен скрап. На бройка са много, но просто не са коли.
Като свалим ГЕРБ на избороте и ги сменим с някой друг, новите ще дават на всеки по две нови коли.
ако го немаше Бойко Борисов, на 1000 души щяхме да имаме 5000 коли - минимум , нали другаре! оставкааааа....
интересно какъв ли е % на жените водачи у нас спрямо тези в западните страни?същото сравнение и със тези на изток от нас?дали съпоставено по активни жени водачи сме по близо до изтока или до запада?
Като покара малко човек в София или като си потърси място за паркиране почва да не вярва на тая статистика.
Пак сме сред последните в класация: 390 коли на 1000 души, в Люксембург - 670