24

В. Иванов

преди 4 години

Проблемът е остарялата пътна мрежа в България. Не отговаря на изискванията за скорост и трафик плюс повишената средна скорост. Трябва да добавим лошото състояние на същата. Освен това трябва да отчетем, че отрицателния герой е на пиедестал пред положителния.

23

Анонимен

преди 4 години

До Shark 22Без да искам дадох "-" вместо "+".

22

Анонимен

преди 4 години

Глynaци, проблемът не е в обучението, а в липсата на наказание.

21

Батко

преди 4 години

Не е проблема само в липсата на обучение, на навици, на санкции. Никой седнал зад волана не осъзнава, че е смъртен. Не осъзнава ясно, че около него се движат също толкова неосъзнати, и слабо подготвени хора, които също се мислят за безсмъртни.

20

Shark

преди 4 години

Проблемът не е в обучението, а в липсата на такова. За няма и месец взимат книжки, и нищо не умеят. Да не говорим пък за купените книжки. И глобите явно са ниски, да ги направят петорни, вкл отнемане на МПС при определени случаи. Ама било на баща ми, на калеко ми... много важно, караш го ти, правиш нарушение, взимат го. Точка! Да ги видим тогава говнарите така ли ще се перчат.

19

Анонимен

преди 4 години

Всичко е заради лошите пътища,караш си и изведнъж дупка ,понечеш да я избегнеш и с извън платното и си потрошил я колата я главата.Животни по-пътищата,които също причиняват ПТП.В нито една европейска държава няма толкова лоши пътища,и животни на магистралата.

18

Щирлиц

преди 4 години

До 0Може ли мм..адекватно да обясните,кое е неадекватното на немските коли?И кое е адекватното на френските,или японските примерно?За да се пазя от всякакви неадекватни коли,управлявани от адекватни водачи,защото е опасно,нали разбирате?Адекватност му е майката.

17

Анонимен

преди 4 години

"в първите една-две години след вземането на книжката водачите продължават практически да се учат"В първите 1-2 години младите шофьори се опитват да спазват правилата, после виждат че не се вписват в байганьовщината и се адаптират - почват да карат като всички останали(несанкционирани), после вече се получават глупостите...

16

Ужас

преди 4 години

Много некомпетентни експерти.Проблема е в липсата на контрол, безнаказаноста и несъбирането на глобите.

15

ЗзЗ

преди 4 години

проблемът е в Ганчовьите които карат като и.диоти и се оправдават че КАТ не си вършели работата. В едно развито общество, самото общество се саморегулира, а не разни тоталитарни паразитни структури на министерството на вътрешните работи.

14

Анонимен

преди 4 години

Проблемът е неработеюият КАТ, заради който има толкова много нарушения по пътищата. На това отгоре КАТ успешно проми мозъците на онези 80% и сега те са твърди убедени, че шофьорите са виновните -манталитет, възпитание, култура, чип,обучение, ... и други дивотии.

13

Анонимен

преди 4 години

Проблемът е че 85% от населението са милиционери.

12

0

преди 4 години

катастрофите са вследствие лошите пътни условия/магистрали/.лошите коли/германските коли имат много лоши характеристики ,като пътно поведение/лошите шофьори/99.9 процента от шофьорите никой не обучава на пътна логика в световен мащаб/.повечето шофьори шофират както им падне,което в комбинация със неадекватните коли/най вече немските/води до хаос на пътя.това са неща които са непоправими, защото хората които са натоварени да се борят с този хаос са незаинтересовани/печалбари /за които пътната в

11

Анонимен

преди 4 години

Проблемът е в манталитета на някои шофьори

10

Анонимен

преди 4 години

Шофьорските курсове (обучението) няма нищо общо с катастрофите. Почти всички катастрофи в България се дължат на две причини лоши пътища и много нарушения поради липсата на контрол за спазването на правилата. Според КАТ виновни са шофьорите в България, че не са единствените в света, които да спазват правилата без контрол от страна на държавата.

9

Анонимен

преди 4 години

Плиткоумие до какет.

8

Анонимен

преди 4 години

Проблемът е че в София и големите градове ти късат *** по 10 пъти те връщат и преповтаряш безумни изпити понякога изпитващият откровено се подиграва с теб карайки те да извършиш нарушение ако откажеш-къса.Ако изпълниш-пак къса щото си в нарушение.Отивате на село или в някой умрел град с две улици и без светофари давате някой лев на изпитващият карате 200 метра тръгвате и спирате и печелите СУМПС.После дивите селяни като се натоварят в ръждивият крив дръгел с 200 коня-газ до гроба.Е затва.

7

Бобчо

преди 4 години

Според мен трябва много да се наблегне на карането извън града, на натоварени пътища да се учат да карат с потока, да изпреварват, да спазват дистанция, примерно София-Варна или някой проход като Хаинбоаз например с тировете в натоварени часове. Така е по-възможно да се научи един млад водач, а не сега от светофар първ-втора, спри, тръгни с някоя 50коня учебна и после да вземе на тати 200 коня БМВто и газ по магистралата. Еми резултата го виждате.

6

odpo

преди 4 години

Най-голямия проблем си остава чувството за безнаказаност, а вината за тази нагласа на НЕКАДЪРНИЦИТЕ зад волана е и винаги ще бъде на КОРУМПИРАНИТЕ ЧЕНГЕЛИ. А това означава на 99% от тях...

5

Гост

преди 4 години

"Чудесна" идея да се обучават на места с концентрация на ПТП. Може и да не оцелеят да вземат свидетелство. Явно това е идеята.