37

До 55

преди 4 години

От къде изпълзя бе, ***???Ако не си живял по онова време, от къде на къде се обаждаш с тези глупости?А ако си живял по онова време, ти не си със всичкия си.Само да те светна, че по онова време бяхме на 4-то място в света по производство на компютри и първия компютър с паралелни процесори беше направен в България.Имаше период, когато над 60% от турската икономика работеше с български патенти.Съветска помощ винаги е имало, но ако ти помагат и си негоден, нищо няма да излезе.

36

fg

преди 4 години

А в Индия годишно завършват 100000 програмиста

35

Анонимен

преди 4 години

До 58Единственият *** си ти. Виж си постовете, как обяснявяш, че Турция трябва да вземе завода.... Не знам кои е антибългарин :) Аз твърдя че завода има място тук и има млади хора да се справят. Ти си тоя дето пеееш, колко велики сте били по соца. А аз питам къде е величието ви след 89та? Виж Китай... Виж себе си. Къде са ти инженерите от соца?Какво измислиха или построиха? Покажи нещо да видим.

34

Анонимен

преди 4 години

От тези 250 човека дето уж завършват инженерни специалности, ако има поне 5 човека, които да знаят и могат както завършилите техникум при социализма, ще трябва да отворим шампанското.Образователната ни система е просто един алъж-вериш и произвежда хора с дипломи, които са негодни като специалисти.

33

лесно

преди 4 години

20 хиляди евро на семестър платено обучение на студент и после студента ще връща заема от заплатата си от Фолксваген. ТУ ще спечелят добре.

32

Анонимен

преди 4 години

До 51Ти лично нищо не си построил в соца. Повечето заводи са руски и направени от тях и изнасящи продукции за там.Реално соц поколението нищо не е разработило само. Ако беше така и след 89та щеше да има бум на български заводи и инженерна мисъл, а то очевидно няма.Нещата се доказват с дела, а не с празни приказки от миналото.

31

GEORGI

преди 4 години

Завода ще е в България,щото Турция ще е наказана.Инженери ще има ,не се вайкайте ами работете,надграждайте.То и аз като знам какъв инженер съм ,не ми се ходи на доктор))))

30

Анонимен

преди 4 години

Инженерите от W които са измислили колите и сглобката, не търсят някои да им мисли коли. Те са измислени. Ако не си гледал заводите им.. Погледни. Там всичко е направено до милиметър и изчислено. Машините и роботите правят всичко. Трябват им евтина работна ръка и евтини ресурси - ток, газ, вода което тук е така. Другото ще го обучат в завода и ще си управлява машините. Не е философия голяма.От цялата работа 1000 човека в беден район, ще вземат заплати и осигуровки, а България ще печели от данъц

29

Анонимен

преди 4 години

На нас не ни трябват кой знае, какви инженери. Вие растли в соца, ако бяхте големи инженери, щяхте да основавате фирми и заводи и да мислите. Очевидно е че неможете нищо. На хората им трябва евтина продукция - оператори на машини и спомагателен персонал. Т. Е. Всеки може да се обучи на място от техните инженери. Както става и в другите заводи скоро открити. Имат по хиляда човека и си работят хората. Стига с вашето плюене по България. Вие много ппсрогнахте до сега, че все младите ви виновни.

28

бай ганю

преди 4 години

поредната абсурдщина с кадрите но де да опираха нещата само до кадрите...кой иска да инвестира в страна без европейска инфраструктура?без истинско правосъдие ?корупция и риск от изнудвания от високо ниво,слабо функционираща администрация,първобитна бюрокращина не реформирани институции и еснафско общество,страна в която премиер не е в състояние да си подреди къщичката вече дълги годиниединственно можем да обвиняваме себе си ако няма с какво да привлечем инвеститори

27

Анонимен

преди 4 години

Ердуханн да се прости с тоя завод. ЕС Едвали ще налива повече пари там с агресивната му политика. Почти съм убеден, че завода ще е в България.

26

Driver

преди 4 години

"...Годишно у нас инженерни специалности завършват по около 250 човека"От които голяма част не могат да работят с шублер, а друга значителна част мислят, че "тиристор" е герой от Междузвездни войни.

25

Анонимен

преди 4 години

Кадри има но заводите не плащат заплати.

24

тцъ

преди 4 години

тука всички се изнежиха и станаха програмистчета. на вагените им трябва някой дето могже да борави здраво с гаечният клюя.германия прави фолксвагени тука правим фолк с ваг*ни.

23

Анонимен

преди 4 години

Само 250, всяка година? И трябва да се гордеем?Срам и позор.

22

Йово

преди 4 години

Навремето имаше технически техникуми сега професионални гимназии. Ние в 9 клас изучавахме електротехника, ДВГ, електроника и др. а сега логика, психология и някакви такива предмети. WV иска техници а не психолози да правят колите!

21

Експерт

преди 4 години

Тц тц тц, VW да бягат далече

20

Анонимен

преди 4 години

Всеки който се е сблъсквал с фирмените сервизи на Порше България знае какви некадърници работят там.Да не стане така,че като чуят произведен в България никой да не иска да си го купи.

19

Анонимен

преди 4 години

България изобщо я няма на картата на Фолксвагън !!!

18

:):)

преди 4 години

не разбрахте ли че Измир е печелившия