От къде изпълзя бе, ***???Ако не си живял по онова време, от къде на къде се обаждаш с тези глупости?А ако си живял по онова време, ти не си със всичкия си.Само да те светна, че по онова време бяхме на 4-то място в света по производство на компютри и първия компютър с паралелни процесори беше направен в България.Имаше период, когато над 60% от турската икономика работеше с български патенти.Съветска помощ винаги е имало, но ако ти помагат и си негоден, нищо няма да излезе.
До 58Единственият *** си ти. Виж си постовете, как обяснявяш, че Турция трябва да вземе завода.... Не знам кои е антибългарин :) Аз твърдя че завода има място тук и има млади хора да се справят. Ти си тоя дето пеееш, колко велики сте били по соца. А аз питам къде е величието ви след 89та? Виж Китай... Виж себе си. Къде са ти инженерите от соца?Какво измислиха или построиха? Покажи нещо да видим.
От тези 250 човека дето уж завършват инженерни специалности, ако има поне 5 човека, които да знаят и могат както завършилите техникум при социализма, ще трябва да отворим шампанското.Образователната ни система е просто един алъж-вериш и произвежда хора с дипломи, които са негодни като специалисти.
20 хиляди евро на семестър платено обучение на студент и после студента ще връща заема от заплатата си от Фолксваген. ТУ ще спечелят добре.
До 51Ти лично нищо не си построил в соца. Повечето заводи са руски и направени от тях и изнасящи продукции за там.Реално соц поколението нищо не е разработило само. Ако беше така и след 89та щеше да има бум на български заводи и инженерна мисъл, а то очевидно няма.Нещата се доказват с дела, а не с празни приказки от миналото.
Завода ще е в България,щото Турция ще е наказана.Инженери ще има ,не се вайкайте ами работете,надграждайте.То и аз като знам какъв инженер съм ,не ми се ходи на доктор))))
Инженерите от W които са измислили колите и сглобката, не търсят някои да им мисли коли. Те са измислени. Ако не си гледал заводите им.. Погледни. Там всичко е направено до милиметър и изчислено. Машините и роботите правят всичко. Трябват им евтина работна ръка и евтини ресурси - ток, газ, вода което тук е така. Другото ще го обучат в завода и ще си управлява машините. Не е философия голяма.От цялата работа 1000 човека в беден район, ще вземат заплати и осигуровки, а България ще печели от данъц
На нас не ни трябват кой знае, какви инженери. Вие растли в соца, ако бяхте големи инженери, щяхте да основавате фирми и заводи и да мислите. Очевидно е че неможете нищо. На хората им трябва евтина продукция - оператори на машини и спомагателен персонал. Т. Е. Всеки може да се обучи на място от техните инженери. Както става и в другите заводи скоро открити. Имат по хиляда човека и си работят хората. Стига с вашето плюене по България. Вие много ппсрогнахте до сега, че все младите ви виновни.
поредната абсурдщина с кадрите но де да опираха нещата само до кадрите...кой иска да инвестира в страна без европейска инфраструктура?без истинско правосъдие ?корупция и риск от изнудвания от високо ниво,слабо функционираща администрация,първобитна бюрокращина не реформирани институции и еснафско общество,страна в която премиер не е в състояние да си подреди къщичката вече дълги годиниединственно можем да обвиняваме себе си ако няма с какво да привлечем инвеститори
Ердуханн да се прости с тоя завод. ЕС Едвали ще налива повече пари там с агресивната му политика. Почти съм убеден, че завода ще е в България.
"...Годишно у нас инженерни специалности завършват по около 250 човека"От които голяма част не могат да работят с шублер, а друга значителна част мислят, че "тиристор" е герой от Междузвездни войни.
тука всички се изнежиха и станаха програмистчета. на вагените им трябва някой дето могже да борави здраво с гаечният клюя.германия прави фолксвагени тука правим фолк с ваг*ни.
Навремето имаше технически техникуми сега професионални гимназии. Ние в 9 клас изучавахме електротехника, ДВГ, електроника и др. а сега логика, психология и някакви такива предмети. WV иска техници а не психолози да правят колите!
Всеки който се е сблъсквал с фирмените сервизи на Порше България знае какви некадърници работят там.Да не стане така,че като чуят произведен в България никой да не иска да си го купи.
България може да осигури кадри за завод на Volkswagen