24

Няколко истини:

преди 4 години

1.ДВГ все още е по-добрата алтернатива спрямо ел. автомобили ИЗВЪН ГРАДА2.Ако искаме чист въздух в града ел.коли/плуг ин са по-добрия вариант, а ако температурите не са прекалено ниски - велосипеди/ел.скутери и мотори/градски транспорт/метро...пеша дори. Имайте предвид, че ел. скутери (познати като тротинетки) имат категоричен минус ниска скорост, но тя е достатъчна за кратки разстояния до 5 км. Ниската скорост е и плюс - моя скутер съм го карал зимата на -3 градуса с официално облекло

23

Анонимен

преди 4 години

До ЩерюЗа такива като теб ... ДА!

22

Анонимен

преди 4 години

"Производителите на елмобили получиха здрав шамар от една ....:)))"Къде сравняваш една машинка за 800 лева, с кола за 80 000? Но ако бъда честен - супер е удобно. Не въртиш, бързи са, забавни са. Само дето, 22-3 километра е максимума на повечето.

21

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 22Субкултура си е. И не е лошо.

20

WhiteWalker

преди 4 години

Това е бъдещето на придвижването към ортопедията.

19

Анонимен

преди 4 години

Бъдещето е на Ел. Инвалидните колички. Или за по-лесно две тротинетки и Един стол отгоре.

18

Анонимен

преди 4 години

От 20-ти и аз ще търся такова чудо, жената ми наду главата! Някой има ли такова, дали си заслужава?

17

Анонимен

преди 4 години

Най- после нещо добро. Това вече е за мене.

16

Умчо

преди 4 години

Бъдещето е на малки двуместни електромобили за градски условия и паркинги на етажи,както и подземни.Защо не и лифтове,със спирки горе и асансьор за качване и слизане на терен?

15

Щерю

преди 4 години

Една сопа и една торба - бъдещето на придвижването...

14

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 15вярно 3 месеца било,явно се скапва конструкцията а не двигателя,гледам,че са малокалибрени,е за обществено ползване трябват с по-солидна конструкция и двигател,съгласен съм,а и когато една машина се кара от много хора и не е тяхна естествено не се пази а само експлоатира,пък и не е за нашите пътища,трябва да е с офроуд конструкция за да издържи

13

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 11Три месеца, друже, три месеца - не години. Тротинетките са като общите жени, карат се безотговорно, 24/24,7/7/, 365/365 и после се захвърлят...Ти колко време караш колелото си годишно? 400-500 часа? Е, една кекава тротинетка навърта твоето време на експлоатация за няколко седмици. Така по-ясно ли е?

12

гражданин

преди 4 години

Понавъртях към стотина километра с такова. Не става за нищо по фандъковите дупки, изпопадаха ми всички пломби. Като се появят улици в България може и да се карат такива играчки, до тогава каруцата и магарето отпред.

11

Анонимен

преди 4 години

Tова е бъдещето на бъдещите 150 килограмовите кюфтета, които никога не са си използвали краката за ходене или каране на велосипед.

10

Анонимен

преди 4 години

Ако това е бъдещето на градския транспорт, тогава жална ни майка, защото тези чeкии ги управляват най-безмозъчните хора на света. Вече на 3 пъти ми се е случвало да отворя вратата на офиса и на косъм да не отнеса поредното хипи засило се по тротоара. Единия път беше една от онези автобалансиращи двуколки, на които "шофьора" стърчи като мъжки полов орган между два "тестиса".

9

Анонимен

преди 4 години

от 8 години карам ел велосипед и това ми е основния транспорт в града,за 1 година навъртам по 3000 км,с колата 2000км,най добрия транспорт в градски условия е ел велосипеда,а тротинетките са само за кратки разстояния по гладка настилка,дупка на пътя може да те пребие заради малките колела и това,че караш прав,но за отиване до работа на 5 км примерно става и лесно се съхранява.Не мога да разбера защо издържали 3 години,батерията ли заминава? щото двигателя е безчетков и практически вечен

8

Анонимен

преди 4 години

Това с неграмотността при журналистите наистина става подтискащо! Как ще се чувстват те ако разберат, че инженерът, построил къщата им не може да смята? Или механикът, поправял колата им, не различава гаечен ключ от отвертка?

7

Паркиране

преди 4 години

До шматка Да приятелю, има огромен проблем с паркирането в градовете, където тези скутери са навлезли масово. Например в Париж има над 20000 тротинетки. Потребителите просто ги зарязват където им скимне. Най-често по средата на тротоарите, в парковете, по пешеходните зони и т.н. Хората в тези градове са пропищели. Градската управа на много места е неподготвена и се опитва да регулира хаоса... За съжаление има и смъртни случаи при които возещ се на скутер удря пешеходец.

6

Анонимен

преди 4 години

Е, защо не изтри "предвижване", а изтри коментарите за неграмотността? Това не те прави грамотна.Разбери, неграмотен журналист е недопустимо! Нещо като инженер, който не знае да смята.

5

шматка

преди 4 години

Голям рев срещу тези тротинетки.Чак се кефя.Производителите на елмобили получиха здрав шамар от една х.уйня:)))Само ги чуйте-имало проблем с паркирането!!!!