Новите автомобили вървят чудесно върху старите дупки. Освен това е някак по престижно да се претрепеш с нов автомобил.
Реалната цена на един автомобил се определя на база ст/км , ако дядо ми си къта стария москвич и изминава 3 хил км годишно , като прибавиш всички разходи му стъпва 0,50лв/км. И ако си купи нова "Дачия" - с разходите - 2 лв/км .
Стига сте питали каква е тази дума, ами отворете Босфор ТВ и се образовайте, тва "златен век", "Кара Севда" "тайната на Севджан" , виж си оправете общата култура
Интересно далверата с новите автомобили които изнасят обратно на запад понеже в БГ са по-евтини смятате ли ги? Щото изнасят хиляди на година там от където са ги внесли, но се водят продадени в БГ.
Естествено, че ще бележи ръст. Нямам колега в офиса, който да няма нова кола. Международните компании качиха заплатите в пъти в последните години. Млад специалист и нов автомобил до 50-70000лв. не са проблем. Лично аз карам автомобил за 95000лв. и работодателят (израелска компания) ми покрива цялата вноска. Май месец го смених, като си върнах стария (на 2 години) автомобил. Буквално за дни новите коли на добра цена се изкупуват. Офисът сградата ни е около 2000 души- няма човек със стара кола.
Между кола и кола има голяма разлика. Не е все едно дали купуваш Мерцедес или Фолксваген, а за Дачия да не говорим. Ако в една държава са купили 100 хиляди мерседеса и 10 дачии, а в друга са купили 150 хиляди дачии и 10 мерцедеса, къде новите коли са повече? Освен това Мерцедес на 10 години е много по-добре от Дачия на 1 година.
Миналия месец у нас са продадени 3641 нови коли,от тях ще махнем като бройка 2000 които купиха преди седмица за полицията ,а преди месец над 1000 за Гранична полиция и Жандармерията и то нищо не остана.Остана само гръмкото заглавие-"Продажбите на нови коли у нас с ръст от над 10%".
По-интересна щеше да е една друга статистика. Колко от новите коли са закупени като лични коли и колко са купени от фирми или организации всякакви. По брой лични коли на човек от населението България изостава два пъти от средното за ЕС, а при новите лични коли, изостава повече от 10 пъти от средното за ЕС.
Обаче глупостите ги пишете редовно и по калъп.Упорити сте едни такива.Ама то е за цял живот не е временно.
Аз си сменям колата на всеки два месеца. Коли много и все служебни. И са нови. Това брои ли се ?
При близо 4 000 000 автомобила които са над 15 годишни тези нови автомобили щеше да ме е срам изобщо да ги споменавам бе тарикатчета сеяндурски. Тази бройка не е купена от мен и такива като мен защото със 600 лв. заплати автомобил не се купува от магазина. Какво искат да ни втълпят че сме забогатяли ли. Като оня от бянкя дет вика абе глейте границите са претъпкани, от кои са претъпкани бе тарикате от бедните ли. Това са 100 000 лежача на държавната софра само те пълнят магистралите и улиците.
Аз пък си взех Дачия Дъстър 2019та и грам не съжалявам , карайте си BMW,MERCEDES ....НА НЕЗНАЙНО колко километра
сефте???? Какво значи тази дума, на какъв език е, вие медия с каква националност сте, изобщо грамотни ли сте? Нивото ви винаги си е било нисичко и посредствено, но с времето спада все повече и повече.
Българина , ще даде маса пари за някои лустросан трошляк , ама марка ,отколкото за някоя Дачия чисто новичка Какво да се прави -манталитет
Единственият реален измерител е броя на новите коли спрямо броя на населението. За първите пет месеца в ЕС са купени средно по 12,9 коли на 1000 човека население, а в България, между 2 и 4 коли на 1000 жители, защото в България не е ясно колко човека живеят. При 4 милиона жители, са около 4 нови коли на 1000 човека.
До Капачки442 е заплата близка до минимума. Да си беше седнал на задните части да поучиш малко а?
Колко ниско в хранителната верига трябва да е човек, за да пише на разговорен език ... "сефте" .... без коментар.
Продажбите на нови коли у нас с ръст от над 10%