Е как така четат пишат но не разбират. Какво четат тогава. Проверете ги за напушване й нашмъркване по друг начин не си обяснявам това не разбиране. За да не разбират това което четат или не е написано както трябва или са под наркоза.
Това се нарича "функционална нежрамотност". Над 47% от младите са такива, но драма няма! Както рабрахме вчера, търсят се само професии от обслужващия сектор- бармани, сервитьори, готвачи...
До Анонимен 8 Че то и журналистите не могат да мислят и пишат правилно.Нали при соца образованието било на висота.Нещо не ясно ?
че то точно по тази причина "ДРАМА НЯМА".Я им виж заглавията, виж им писанията, правописа, мисълта или по-скоро липсата на такава. Езин неграмотен не може да оцени обективно грамотността, както глу.пакът - знанието. Даже като трият наред, пак не знаят какво и защо трият. Нещо си им се видяло не особено приятно - датрили го. Без мисъл, без мотиви.
...kakva hubava policia e imalo predi 150 godini v bulgaria...doshli 100 krasivi bg teroristi s cherni bradi i mustaki....bum, bum, bum...stanalo tiho i krotko....a sega 240 teroristi se okopirali v ns ...nema policia....gurultia, ta trepiat ushite na rayata...
"Част от зрелостниците на матурата четат, пишат, но не разбират. НО ДРАМА НЯМА!"За Бога, що за заглавие е това!!!Дали някои от "работещите по публикации" също не попадат в тази група! Тогава драма ще има.
Не е нужно да разбират, това е достатъчно. Хората на запад разбират, там са технологиите, България е само депо за чербноработници, някой трябва да върши тази работа на богатите. Колкото по малко разбират, толкова по-добре ще си вършат работата, ще купуват стоки второ качество и ще се радват на живота и ще бъдат щастливи. Прекрасен свят!
"...целта на училището и на тези задачи не е учениците да научат някаква литературна интерпретация и да я възпроизведат, а да се научат на собствено мислене и тълкуване."Така е, но няма достатъчно кадърни учители, да ги научат. Защото за да учиш някого да мисли и да се изразява добре, грамотно, свободно и ясно, самият ти трябва да владееш това умение. С влезли във ВУЗ с оценка "среден" и "добър", че и "мн. добър", изкарана в нашите училища, по нашите ДЗИ-та и изпити, това не може да се случи.
Ама това си е направо супер! Това беше целта на цялата реформа!Децата не трябва да мислят и разсъждават, а само да повтарят това което им се казва. Направо кеф - пускаш една измислена информация в медийте и хората започват да я повтарят - не трябва да разсъждават върху нея, или пази боже да я подлагат на съмнение и критичен анализ!
Проблема на съвременните български деца е войнстващата ултрафеминизация. Както беше казал Л.Дилов-син, повечето наши деца се отглеждат от еднополови двойки - майка и баба. В ДГ и училищата на практика няма мъже. С изключение на тайни педофили, които лъскат бастуна на Мима от 8-ми Б.Запомнете ! Майката отглежда, бащата възпитава !!!И после пискаме, че нямало казарма ! Не, момче научено да маниерничи по женски става *** Маринкин и момиче не познало мъжки модел на поведение става кифла !!!
Просто критериите се занижиха за щото демокрацията донесе "свобода". Аз си спомням в първите години на демокрацията, подписките от ученици да се разреши пушенето на двора в училището.Най-важно е да вземеш изпит, изкараш висока оценка, да бъдеш с връзки или приятел на човек с материални позиции... Социализма се *** и всичко градивно беше заклеймено като тоталитарно. Аз си спомням като ученици, че учехме и в събота - т.е. около 35 часа седмично.В света вече всичко се промени и няма връщане.
До Анонимен 2Означава,че нивото им на развитите е 4-5 годинки,след като не разбират какво четата.
Могат да четат и пишат?Верно ли,бе?За 12 години това ли научиха?Аз обаче виждам,че дори не могат да пишат,толкова са неграмотни.Страх ме е да си помисля могат ли да смятат,или телефона го прави вместо тях.Тия ако си загубят телефоните,са жив зян.
"Да не говорим,че има случаи,в които учениците знаят повече от учителите."Дали?Или така си мислят, малките, нагли покемони!
Резултатът е 4,06 защото има тестови въпроси - само се загражда, ако нямаше такива въпроси, резултатът щеше да е 3,06.
Част от зрелостниците на матурата – четат, пишат, но не разбират. Но драма няма!