96

Анонимен

преди 4 години

Тежжжки камиони минавали ,каза ,,професора,,!!

95

112...

преди 4 години

Сега след моста на тополница в посока Кулата асфалтират 5 метра,преди бойколината!! Ще трябва Боко да дойде и пререже лента! Цели 5 метра са!! Инак ще му ръждяса ножицата!! А самата бойколина- опасен десен вираж преди включване на лилистралата...кой ли я прие.! Целият 20 км път лилистрала излезе 220 милиона!! Герб така вдигнаха процентите-- ам ам,че..вече няма как да станат мечтаните традиционни 10 %

94

Анонимен

преди 4 години

Мда няма проблем преминавайки да ви падне платно от остатъчен кофраж тежащо 200-300 кг.Важното е, че с конструкцията няма проблем.

93

Waffen SS

преди 4 години

Когато от 180 милиона,персонално усвоени/краднати 150мил,то съвсем нормално е да има проблем..Скъпите лимузини,които се виждат из София,както и къщите за гости са само една прашинка от откраднатото.Големите пари са в големи сметки от стотици милиони в офшорни зони по разни екзотични места,където в един прекрасен момент ще отидат и самите притежатели на тези сметки,за да се отдадат на заслужена почивка под палмите на брега на кристално чистото море.А за народа,кофите с ***,само дано е по-тлъст

92

Анонимен

преди 4 години

Много интересен факт: немска фирма с български работници за по-малко пари строи по качествено.

91

Анонимен

преди 4 години

"За да бъде изградената Северната тангента старите пътища бяха премахнати, но на тяхно място не бяха построени нови"

90

Фандъкова

преди 4 години

Пак ще ме изберете и пак ще я построим за нови 250 милиона!

89

Анонимен

преди 4 години

Населението на България никога няма да бъде повече от сегашните малко под 7 млн. души, сочи най-новата прогноза на ООН. В най-добрия сценарий в края на века в страната ще има 5.5 млн. души. Но данните за ускорено спрямо прогнозите на Евростат намаляване на населението изглежда увеличават вероятността да се сбъдне най-лошият сценарий. Според него през 2100 г. в цяла България ще има 2.18 млн. души, т.е. приблизително толкова, колкото са жителите в момента на София и Пловдив, взети заедно

88

Анонимен

преди 4 години

Това което пада са недекофрирани кофражни платна. Лошото е ако тези платна падат на място където минават автомобили и хора. Платната са тежки и са способни да убият човек и да строшат стъкло на автомобил. Кой е приемал обекта кой е подписал АКТ 16 и не е проверил изцяло съоръжението. Има ли такъв отговорен. Щото по бай Тошово време на този щеше да му се случи много неприятна случка. Нямаше да излезне от затвора поне за една десетилетка.

87

Анонимен

преди 4 години

Това вече никой не го учудва. Цяло чудо е че няма загинал човек. Кражби, нeкадъpно строителство, икономии на материали, но иначе цената сме си я платили като за три тангенти.

86

Анонимен

преди 4 години

85-ти, да не се опитваш да ми кажеш, че има разлика между БСП и ГЕРБ ? Не си ли разбрал още, че БКП в "сянка" създаде ГЕРБ, ДПС, Патриоти разни, БСП и за които и да се сетиш още участващи в изборите ? Всички имат една обща червена черта - КРАДАТ и МАМЯТ без да се замислят, това е достатъчно да им се определи принадлежността без да се сбърка ! Вече е трагично да се мисли дори, че Бойко и ГЕРБ са демократи и некомунисти...но за овцете е допустимо !

85

Анонимен

преди 4 години

Единствените верни неща които могат да се кажат за България са: - "да имаме магистрали, но с изключително лошо качество", "да имаме управляващи, но крадци и измамници", "да имаме народ, но от овце" ! Живея в Испания 19 г., за това време не видях да се прави ремонт на магистрала, само се вижда как "никнат" нови и нови, и безплатни ! Как в България не се изкопира нещо хубаво, а все се преоткрива "топлата вода", но "реформирана" по български ? Вървите към неизбежен крах на България !

84

Анонимен

преди 4 години

Я па тия сакали да ги вържат. Тия добре ли са. То номеро беше да се приберат 180 000 000 по 18 000 000 на километър в тоа километар сигурно има злато и платина. За тия 180 милиона щях да им направя златни пътища до пред всяка къща по селата. Работил съм инженер по бай Тошово време направил съм магистрала Тракия и Хемус. Тези с тези 180 000 000 какво са направили че са оправдали разноските. Такава очевадна кражба и никой не направи проверка от депутатите на БСП. Май и те са намазали.

83

Ха-ха

преди 4 години

На есен пак изберете бойкопослушната самоковска овца и гербавия общински съвет!

82

Waffen SS

преди 4 години

Няма нищо изненадващо,защо е всеизвестен факта,че само за каквото не са се захванали само там не са се провалили.Лошото е,че тези провали са много скъпи.Но какво може да се иска от хора ,които не правят разлика между тангента и хорда.Тангентата|/допирателната/ е права линия,която има само една допирна точка към дадена крива,а хордата е отсечка свързваща две точки на окръжността.Най-голямата хорда е диаметъра

81

Анонимен

преди 4 години

Разходете се по северната тангента и минете под моста м/у караулката на изхода на София и с.Челопечене.На абсолютно равно поле,където можеше да има един светофар са изградили чудовищен мост на който са излели тонове бетон,абсолютно безмислено съоръжение на това място,явно парите са им били в повече и са се чудили къде да ги похарчат.

80

мссм

преди 4 години

мдааа Боко верно не може да боядиса направеното от бай Тодор.!! не става само с една книга - па макар и Винету да се управлява държава !.реже нашият , най важният инструмент са му ножиците.Вдига врява до Бога, и папата разбра за мостовете! То не лепене със стиропор/от герб му казват саниране/-то училища от картон във Варна, там и криво кръгово..всичко струва десетки милиони.Що не дойде западна фирма да строи? ей така честно без комисиони от 50 %..

79

Анонимен

преди 4 години

А комисионната стига до 40%.Затова няма да има виновни,или ако от кумова срама ги оповестят,то глобата ще е символична.

78

Pin

преди 4 години

Турско качество!

77

Анонимен

преди 4 години

Българска работа за нищо не ставате ей,че и срама нямате! Само кражби-продажби са ви в главите.