5

Пламен Илиев

преди 4 години

Ако приемат този нов пакет за мобилност, България губи много (доходите от транспорта са повече от колкото туризма ). Българския шофьор (какъвто съм аз) ще работи същото но за западно европейска компания ,пак ще бъде в кабината 24 часа ,но парите ще бъдат за западноевропейците. Те нямат работна ръка ,принудиха ни чрез продажници да ликвидираме цялата си производство ,а сега целта им е да ни изкоренят от България .

4

Gost

преди 4 години

Имам познати в администрацията на Европарламента - казаха, че Джамбазки само у нас се изявява, там е аабсолютно непознат. Няма кой да му се хваща на приказките или крясъците...

3

V

преди 4 години

Булонката да не се обажда дето не разбира.Не виждам къв е смисъла от европаламент и еврочиновници.Нали имаме наш български парламент.Единия от двата е излишен.Смисъла на нащо членство беше.Да останат на пазара тия дето наемат хора на поне 1000 евро,а не тия дето ги наемат на 560 лв.Целта не е цяла Европа да живее зле като българина и обратно.Те там си знаят работата,а евродупитатството е излишно и скъпо,Освен това атака говорят за проблема с ромовете и МРЗ то от години,а медиите ни лансират вмро

2

Анонимен

преди 4 години

Джамбазки да си ходи в Монголия тука е Европа.

1

Анонимен

преди 4 години

Всички шофьори с които съм говорил са "за" пакета мобилност. 8 часа шофьор на камион, 16 часа пазач на камион. Общо 24 часов работен ден. Това е експлоатация, робство или както щете го наричайте.