5

Генерал Ганецки

преди 4 години

До Ф. С. В.... Много ги разбираш бе пич, само че си много далеч от истината за операцията!!! А на големият кораб не са отказвали двигателите, Анонимен!!! НЕ пишете глупости, ако не знаете за какво става на въпрос!!!!

4

Анонимен

преди 4 години

Даржавата на ,,великия" Орбан! Реклама под налягане! Всъщност, са по гнили и от нас!

3

Ф.С.В.

преди 4 години

Зависи от двигателя- има муфи (редуктор) които им трябват 6 секунди даже повече за да стартира двигателя на заден ход (реверс) - Речните корита според мен са с ВРШ (промяна ъгъла на лопусите (лопатките) на винта) Тогава може да се действа моментално- според мен е недоглеждане и небрежност за ситуацията - а все пак реката не е море или океан - за няколко секунди течението може да направи неприятни изненади !

2

Анонимен

преди 4 години

Странно е, как на онова чудовище му отказаха двигателите и премаза лодката. Това е все едно на самолет да спрат двигателите едновременно, което не е невъзможно, но все пак е странно.

1

Ф.С.В.

преди 4 години

Боже Господи- ВИе на тази лодка -кораб ли викате- че ТЯ е широка колкото багера- и на всичкото отгоре е на 70 г ? Ако плаваше в морето -то солта щеше да е ИЗЯЛА корпуса и отдавна! А за Южна Корея специалистите--ами ТЕ имат едни от най големите докове в Света - там могат да построят 500 000 т кораби без проблем (корабчето на снимката едва ли има и 100 т --не 1000т! не 10000т! Не 100 000Т!) Най вероятно корабчето е издърпано с вериги в посока към плиткото - един вид плаващ док -Браво на кореиците