Като им липсва документация, сега да подменят winglets-ите на всички самолети за тяхна сметка! Много през просото го подхванаха нещо.
Сертификати за качество, 1 000 000 тестове, контрол, нам си кво за да го направят златен и пак гаражна конфекция. Даже не могат да намерят кои са дефектните, ама меринджърите акционерите си прибраха кинтите. Да връщат и да повръщат! Тъй става с хамериканската гаражна конфекция.
Трябва да си луд да искаш да се качиш на катафалка Боинг. Това нещо ако не го свали софтуера, ще му паднат крилете.
"Лошото е, че Boeing не могат да открият серийните номера на самолетите, които са с дефектните крилца. Те съветват авиокомпаниите да ги подменят, преди да използват отново самолетите."А най-добре изобщо да не използват този модел самолети.
Нов проблем за Boeing – дефектни крила