С поддоставчици от Китай, с програми за "diversity" в Бойнг, компанията не й остава много дълъг живот. САЩ си закриха високотехнологичните линии и ги изнесоха. Тръмп каквито и тарифи да налага, те няма да се върнат. Това е мечтата на глобалистите - всичко да се прави в Китай с престъпно качество и без данъци, във вашите страни да нямате повече технологични производства и да зависите от внос, контролиран от разни ... богоизбрани. Честито на Бойнг. Скоро ще се случи и на други. Неизбежно е.
AZAL Азербайджан върнаха на краварите 10 кошници 737 Макс за 1 милиард долара.Само ние останахме да купуваме военните таралясници на боинг Ф16 на баснословни цени за баснословен летящ боклyк!
До Анонимен 25Ту 144 на какво е копие? МххмКой копира допотопни технологии? Хаити? Руснаците имат донякъде адекватни военни технологии, а ходят боси...
"планката... аеродинамичните крилца..."Не сте разбрали. Става дума за лостовете, на които са закачени атакуващите върхове на крилото - leading edge slat tracks. А не за уинглетите (аеродинамичните крилца) както си мислите.
От бойнг да назначават сороси за механично размахване на крилата - нейсе некой боинг успее да литне ....
До Анонимен 22И те са спряни... копия на Boeing... показват същите проблеми...Мухаха, руснака само копира, при това лошо. Само от водка разбира...
"Уморени крила небето не достигат,те угасват над бяла дъга.Уморени крила под слънцето заспиват,а дъгата топи се в мъгла."Боинги падат, Крю Дрегъни горят като факли, Тесли катастрофират, а дъгата тописе в мъгла (мъглата на Дебелариума, подхранвана от ГМО и транквиланти.)
До 21Ко няма ги хеитиш като за нищо не стават? Толкова огромна страна толкова много ресурси и накрая газ и калашници. Ко да ги прайш?
мдаа много е хубаво да хейтиш на тема руски самолети, а я да видим колко е кефа за щатските....моооого големмм
Ей не се научиха тия кравари да правят самолети. Да вземат пример от новите модели на Русия!
Много лесно можеш да провериш на кавко лети приерно РайънеърЛети на Боинг 737-800. Това не е серията Макс, а е серията NG (мисля). А в статията се казва, че всички те са засегнати от дефектните части. Както и на 737-200Макс. Защо пишеш глупости, никой не лети на 800Мах защото са приземени, но се лети на 737-800, който е трето поколение, докато Макс е четвърто. Различни самолети са.
Нали се сещате, че тази новина не засяга само 8 Макс, но и всички други самолети от серията. Самолети, на които се лети в момента. -/Никой самолет от серията не лети в момента, така че няма начин някой да е летял миналата седмица до Прага или където и да било. Тролщини са това. А самолетът не го пускат поради опасения от нови саботажи. Затова си измислят разни причини.
В края на по-миналата седмица летях от Прага до Любляна с чешките авиолинии. Честно казано, изпотих се щом видях, че самолетът е именно Boeing 737-800 Max 8. Нищо не се случи, но тръпнах по време на целия полет.По мое лично мнение, Airbus държат на дизайна и качеството на изпълнението много повече, отколкото Boeing.
Нали се сещате, че тази новина не засяга само 8 Макс, но и всички други самолети от серията. Самолети, на които се лети в момента. Примернo Ryanair лети на Боинги. Това е много много плашеща новина! И според мен е може и да са решили да я използват като диверсия, за да скрият по-сериозен проблем в частите за африканските и азиатските самолети. Защото иначе щяха да се опитат да го покрият и да кажат, че е профилактика.
Навремето американското беше еталон за качество. Откакто обаче евреите започнаха да а им правят бизнеса в стил "печалба веднага и на всяка цена" нещата тръгнаха главоломно надолу
Нов проблем за Boeing – дефектни крила