30

Анонимен

преди 4 години

С поддоставчици от Китай, с програми за "diversity" в Бойнг, компанията не й остава много дълъг живот. САЩ си закриха високотехнологичните линии и ги изнесоха. Тръмп каквито и тарифи да налага, те няма да се върнат. Това е мечтата на глобалистите - всичко да се прави в Китай с престъпно качество и без данъци, във вашите страни да нямате повече технологични производства и да зависите от внос, контролиран от разни ... богоизбрани. Честито на Бойнг. Скоро ще се случи и на други. Неизбежно е.

29

Хахахахахаха

преди 4 години

AZAL Азербайджан върнаха на краварите 10 кошници 737 Макс за 1 милиард долара.Само ние останахме да купуваме военните таралясници на боинг Ф16 на баснословни цени за баснословен летящ боклyк!

28

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 25Ту 144 на какво е копие? МххмКой копира допотопни технологии? Хаити? Руснаците имат донякъде адекватни военни технологии, а ходят боси...

27

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 28Съжалявам, но най-добрите "мезета" определено не издват от Русия или Балкани.

26

Анонимен

преди 4 години

200 пъти селятх с тея, сега взеха се чупят ... Туй е шото моо ям... ше мина на диета

25

tamada

преди 4 години

"планката... аеродинамичните крилца..."Не сте разбрали. Става дума за лостовете, на които са закачени атакуващите върхове на крилото - leading edge slat tracks. А не за уинглетите (аеродинамичните крилца) както си мислите.

24

Анонимен

преди 4 години

От бойнг да назначават сороси за механично размахване на крилата - нейсе некой боинг успее да литне ....

23

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 22И те са спряни... копия на Boeing... показват същите проблеми...Мухаха, руснака само копира, при това лошо. Само от водка разбира...

22

Анонимен

преди 4 години

"Уморени крила небето не достигат,те угасват над бяла дъга.Уморени крила под слънцето заспиват,а дъгата топи се в мъгла."Боинги падат, Крю Дрегъни горят като факли, Тесли катастрофират, а дъгата тописе в мъгла (мъглата на Дебелариума, подхранвана от ГМО и транквиланти.)

21

Анонимен

преди 4 години

До 21Ко няма ги хеитиш като за нищо не стават? Толкова огромна страна толкова много ресурси и накрая газ и калашници. Ко да ги прайш?

20

Анонимен

преди 4 години

До 18Кой са тези новите руски модели, че не разбрах?

19

Анонимен

преди 4 години

мдаа много е хубаво да хейтиш на тема руски самолети, а я да видим колко е кефа за щатските....моооого големмм

18

Анонимен

преди 4 години

Ей не се научиха тия кравари да правят самолети. Да вземат пример от новите модели на Русия!

17

Спас

преди 4 години

А карбураторите как са?

16

@15

преди 4 години

Много лесно можеш да провериш на кавко лети приерно РайънеърЛети на Боинг 737-800. Това не е серията Макс, а е серията NG (мисля). А в статията се казва, че всички те са засегнати от дефектните части. Както и на 737-200Макс. Защо пишеш глупости, никой не лети на 800Мах защото са приземени, но се лети на 737-800, който е трето поколение, докато Макс е четвърто. Различни самолети са.

15

Анонимен

преди 4 години

Нали се сещате, че тази новина не засяга само 8 Макс, но и всички други самолети от серията. Самолети, на които се лети в момента. -/Никой самолет от серията не лети в момента, така че няма начин някой да е летял миналата седмица до Прага или където и да било. Тролщини са това. А самолетът не го пускат поради опасения от нови саботажи. Затова си измислят разни причини.

14

Анонимен

преди 4 години

В края на по-миналата седмица летях от Прага до Любляна с чешките авиолинии. Честно казано, изпотих се щом видях, че самолетът е именно Boeing 737-800 Max 8. Нищо не се случи, но тръпнах по време на целия полет.По мое лично мнение, Airbus държат на дизайна и качеството на изпълнението много повече, отколкото Boeing.

13

Анонимен

преди 4 години

Нали се сещате, че тази новина не засяга само 8 Макс, но и всички други самолети от серията. Самолети, на които се лети в момента. Примернo Ryanair лети на Боинги. Това е много много плашеща новина! И според мен е може и да са решили да я използват като диверсия, за да скрият по-сериозен проблем в частите за африканските и азиатските самолети. Защото иначе щяха да се опитат да го покрият и да кажат, че е профилактика.

12

Анонимен

преди 4 години

Ушанките си лаят, боинга си лети...

11

Анонимен

преди 4 години

Навремето американското беше еталон за качество. Откакто обаче евреите започнаха да а им правят бизнеса в стил "печалба веднага и на всяка цена" нещата тръгнаха главоломно надолу