73

Грудю

преди 4 години

До УЕФА - мафияДа не си помисли, че цели автомобили ще се правят ?

72

Анонимен

преди 4 години

Не знам от от къде пак са копирали Текста но са в грешка или проблеми с Превода Не само България и Турция ами още Сърбия , Румъния и Македония са вариантите за Завод на Шкода тоест Волксваген

71

Анонимен

преди 4 години

Пепел в очите, вече няколко месеца а бедните *** се надяват. Няма да е в БГ и то се знае предварително, но ... нашите медий пишат за да има надежда за разята. Кой ще работи в тези фабрики, баба Пена на 78г. Млади неостанаха, стедна възраст са пияндета или имат работа вече. Тази фабрика ще привлече точно нула хора да работят.Смях, надявай се робе, надеждата умира последна.

70

Нестор

преди 4 години

Виждаме ги колко "проспериращи" са Урайна, Индия и Алжир с тези заводи, пхахахахаха..

69

Анонимен

преди 4 години

резултат от финала 3:0 за турция. въпреки лумпенията, огромната корупция и срутващата се икономика там, турчагите не оставиха шанс на ***. ПС: предизборна агитацийка от фондацийка конрад аденауер в подкрепа на асансьорника и тиквеника.

68

Анонимен

преди 4 години

Трябва да си много ...за да не видиш големите ползи от една такава голяма и важна инвестиция в България.

67

Joko

преди 4 години

Сега се сетете къде ще бъде заводът. Тук не могат да се намерят качествени чистачи, камо ли инженери и техици с такива качества.

66

Унуфри

преди 4 години

До Анонимен 54Мисълта ми беше, че ако виниш Сорос, Путин или ... световната конспирация за личните си неуспехи, явно си нестоятелен човек. На мен лично ми е trans penis за такива митологични образи. Живота ми е под мой личен котрол и тези са някакъв гротестен миманс...

65

Анонимен

преди 4 години

До Waffen SSдо 1989 включително ЗТТ-то в София произвеждаше централи тип А-29/ създадена от сименс през 1929/ и освен това дуплексни касети, това нещо беше абсолютно непознато в нормалния свят :) а най-голямото ни постижение в телекомуникациите беше успешното пресъздаване на 1 централа Кроспойнт/ 80-та в София/, като същата система е разработена през 1953 година :))) така че не ми говори за успехите на Тошовата планова икономика

64

Изборът е ясен

преди 4 години

Турция е само за калабълък, ясно е ,че Фолксваген няма да инвестира там . Заводът ще е в България ( Пловдив ) или ( Кремиковци ) !

63

Waffen SS

преди 4 години

да бе, Знаем ви вас големите соц специалисти дето произвеждахте чушкопеци и телефони с шайбаТелефони с шайби България престана да произвежда някъде къв началото на 80-те,години,но произвеждаше РРЛ до 1260канала/аналогова/,произвеждаше УТС до 1800канала,а от началото на 80-те започна да произвежда ИКМ-зо/първо поколение/,ИКМ-10,ИКМ-30 второ поколение ,оценено от AT&Tкато изключително успешно и с покана за съвместно производство за износ за ОНД,провалено сътрудничество от правителството.на СДС

62

boby

преди 4 години

Срещу Турция може и да имаме шанс, най-вече заради Ердоган. А може и да нямаме шанс, най-вече заради Ердоган... Ще видим...

61

Анонимен

преди 4 години

Пак прах в очите на раята и електората. Миналата година бат бойко беше на среща с мама изПеркел! Официална среща, но с тайни раговори. Нищо не се огласи за какво са си говорили. Срещата беше много спешна и на пожар. Тогава нашите медии загатнаха, че за бежанците са си говорили. Истината е такава, че са се договорили за някакви инвестиции в замяна да приемам *** от германистан. Ние освобождаваме територии, за да дойдат ***. Честито ви еврочленство и евроГайски съюз. КеНeфa на гайРопа!!!

60

УЕФА - мафия

преди 4 години

Аз не бих се качил в Шкода, хипотетично произведена тук. Може и да е хубава и стабилна кола, просто аз не я харесвам. Тук само асансьори, джипове, лимузини и тераси на безценица за "наши хора".

59

Анонимен

преди 4 години

До УЕФА - мафияХич не дръглива Шкода. Не само се продава здраво в Западна и Северна Европа, но и е много напред в мнението на клиентите. Впрочем и цените и вече са по-високи от доста "западни" марки. Много надежден автомобил. Поне докато се прозвежда в Чехия де:):)

58

Анонимен

преди 4 години

няма какво да се заблуждаваме, докато у нас се подържа политика на свръх ниски данъци при старите автомобили, сериозен инвеститор от автомобилния сектор няма да дойде, а относно Турция едва ли ще бъде предпочетена, още повече че WV груп вече имат един завод, вярно той е за камиони и автобуси, но вероятноста да градят нов там клони към нула, още повече като се има впред вид политическата и икономическа ситуация там, вероятно ще е трета страна

57

Waffen SS

преди 4 години

Освен посоченото преди малко,може да се подчертае,че България е тотално де-индустриализирана във всички отрасли,Като се почне от текстилната,тъкачната промишленост,премине се през машиностроенето в цялото му разнообразие и се стигне до електроника и електротехниката,,всичко това е унищожено,а специалистите придобили квалификация и трудови навици вече са или в пенсия или в някоя паралелна вселена.Тук там е останало нещо дребно и незначително,което произвежда нещо на занаятчийски начала

56

Unufri

преди 4 години

До 50. За твое щастие, никой не те кара насила да работиш в този завод. Като не ти харесва работата, стани менъджър някъде за 5000лв заплата и готово. Аааа забравих. Нямаш нужното образование и умения.

55

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 52Така е но не завиват по цял ден болтове и гайки 8-ми !Ще има десетина човека от средния и висш мениджъмн с високи заплати,а останалите колко мислиш,че ще получават?

54

социалистически чук

преди 4 години

Абе един завод няма ли 2000 човека администрация и работи ли се всяка сряда - не ми го хвали.