Дон73Може, да инказвш Холандия. Полвинат свят го прави и никой в "Нидерландия" не се засяга. Но ка е тм - ами мноооооооого по-добре. В България все се говори, колки зле било тм, шото имло марихуана легална, както и гей барове, ама никой не казва, че младите употребяват много по-малки трева от други страни, нито че много от тези гейове са адвокати, лекари, учени и прочие... И никой не споменава, че животът е много по-лек и забавен там. Ами так е в Нидерландия ;)
Купуването на "лизинг" не е точно купуване. Давам пример. В момента в Германия карам ново bmv 5-a серия, година 2017. Работя на летище, получавам 1800 Е. С бонусите до 1950Е. 300 ми отиват за колата лизинг и застраховки (без гориво). Вече е на 95 000 км. След 2 години отивам и я връщам, когато ще е станала на близо 300 000 км и ще взема другата. Няма да робувам на кола. А тази която съм върнал, някой ще пусне в България като чисто нова на "100 000 км" и ще плати безумни пари за таралясник
До 71Сори, ама не Минка, вай, че до две и седма им хме цъфтяща икономика и производство, защото аз си спомням пост социалистическа пустош на разпадащи се сгради и не обработва земеделска земя...
До78. Не беше подменена , а ние разбрахме не крадешли излизаш на червено. И така нямаше смисъл от работа, а яко приехме, че яко работиме. Цялата работа беше в писането и надписването
До 82Зависи от зависи. То и сега има "българина не излиза от село" в някои региони (което не е чааак толкова лошо), но има и "българина кара порше".
Аз се замислям за кон с каруца, малко е бавен транспорта но за сметка на това екологично чист и допринася за възстановяването на флората и фауната по пътищата.
До80. Празни приказки пишеш.Китай пак си е бедна става въпрос за населението. Държавата може да има да праща кораби на Луната. Но народа да си е с мотика в земеделието. И китаеца да не излезе от селото си цял живот.А тия в града само номенклатурата може да взима заплата без да работи.
Бля, бля, бля. Кой не иска да кара нова кола? Манипулативна статия отклоняваща вниманието от цената на хляба, водата, топлото, данъците, таксите, глобите и крадливата върхушка.
До Анонимен"Соца сам си падна."При падналия соц Китай за 30 години от бедна страна се превърна в световна икономика номер 1, а при станалата демокрация България за 30 години от средноразвита европейска страна се превърна в бедна страна от Третия свят.
Еми това си е за германците обаче! Не се заблуждавайте че ако отидете да живеете в Германия ще живеете като тях! Човек ако е оправен, ще се оправи и в България. Отиваш в Германия за повече пари, факт, но като сравниш стандарта на живот със заплатата която ще взимаш каро мияч, чистач и прочие, си оставаш бедняк и в Германия! По-хубаво от родното място няма, при семейство и приятели! Пари се изкарват!
Соца беше най-ефективната систмема, българите никога не се живяли толкова добре както при соца. Соца никога не е падал, ами системата беше хитро подменена от върхушката и всичко беше съсипано, за да могат сега българите да слугуват евтино на Запад и да купуват западни стоки.
Хубавото на нов голям и мощен джип е че можешбда притискаш до мантинелата и дори да изхвърляш от пътя разни *** със стари Е39-ки правещи се на мутри!
До71 Не си напълно прав. Никой не е целил соца да му съсипе пазара. Соца сам си падна. При свободен пазар и честна конкуренция . Соца не издържа. Никой не се потеше от работа и не поемаше отговорност в колектива, а крадеше какво му падне. От чистачки партия гориво работно време. Цели къщи се направиха през работно време.
Е, голяма работа, аз карам 14 годишна кола и съм супер доволен, вози ме навсякъде.. Нова кола искат комплексари, които чрез нея искат да кажат на другите, че са нещо повече от тях
До 59Как само го каза - 189 евро на месец...това са си 370лв...и то за Фабия, която си е малка градска кола. Забрави да споменеш и колко е каското, като го разхвърляш по месеци. Сложи го още 100 на месец...ки ето ти едни близо 500лв месечно за една нова кола тип сапунерка.Статията е за статистиката. Средно статисточески, повечето българи вземат около 1000-1200 лв....та затова и масата население кара секънд хенд коли за до 10к лева.
А как е в Нидерладния, има ли колеги форумци които са живеят от години в Нидерландия да ни разкажат как е в Нидерландия?
Статистика: 10 пъти по-бедни сме от германците по покупки на нови коли