69

ноби

преди 2 години

наскоро купих бензинова кола. големи трудности с доставката. от 100 автомобила, само 3,4 бяха бензинови и едвам се вредих. иначе нафтови печки колкото искаш

68

до 63

преди 3 години

Зимата 90 % от запрашеността във въздуха е от печките на твърдо гориво, лятото е от запрашеността на улицата защото не се мият улиците.

67

Бай Иван

преди 3 години

Аман от платени репортажи , ръст при хибридни и ел. Ама на всички знаем каква им е цената и че Българина не може да си ги купи.

66

Трезвомислещ

преди 3 години

Откриването на ЕЛЕКТРИЧЕСКО ГОРИВО е заслуга на ,,журналягата,, написал статията.

65

Ле

преди 3 години

Спрете вноса на коруби над пет години било дизелови или бензинови.Срам.Боклуджийницата на Европа сме.

64

Щирлиц

преди 3 години

А Снежанка е родом от Марс.Мда.

63

Анонимен

преди 3 години

До МашинистаЗа автобуси и камиони също има евро 6 стандарт.Градския транспорт е на метан.А камионите и другите автобуси се движат предимно извънградско.

62

Анонимен

преди 3 години

до 62лятото, когато няма печки и няма тарялясници в София, защо замърсяването е същото като зимата ?

61

Анонимен

преди 3 години

естествено че мръсните улици за основния проблем?! А от всичките таралясници без катализатор на по 20г направо ухае на рози нали ....

60

Анонимен

преди 3 години

Добре че все още никой не е измислил колите да се движат с вода защото тогава ще си умрем от жажда.А може би това е решението на всички проблеми ! - няма човек , няма проблем както е казал Сталин.

59

Машиниста

преди 3 години

Колите на дизел,колите на бензин замърсявали силно въздуха. Не видях никъде да се коментира за автобуси и камиони. Те се движат с вода.

58

Трезвомислещ

преди 3 години

Промиването на мозъци върви с пълна сила. Резултатите са налице. Да живеят монополите, а тъпаците да си плащат за тъпотията и доверчивостта към платените клакьори.

57

Факт

преди 3 години

Продължение на 48 и 49Това голямо замърсяване с азотни оксиди го има най-вече някои градове на Германия, докато за България никога и никъде не е имало проблем със замърсяването от автомобилите. Наднорменото замърсяване в България през зимата с фини прахови частици, се дължи на отоплението. Атаката срещу автомобилите в София се дължи на друга причина - некадърността на Фандъкова и шайката й в общината да се справят с организацията на движението и паркирането в София, а в София колите са малко

56

от фен на дизела

преди 3 години

Каквото и да си говорим, преди евро 5 и 6 дизела е най-гадното и тровещо гориво.И най-добре ще ме разберат хора, които през студените месеци ходят пеша на работа рано сутрин покрай главни улици и всеки ще каже, че кади и се набива до мозъка на костите само и единствено миризмата от гадните дизелаци.Говоря за преди 5 и 6.Тук някой хора искат да се изкарат по умни от хиляди учени по цял свят, които се обединяват около стар дизел-убиец за планетата.

55

Анонимен

преди 3 години

Хм... странна работа!Защо ли тогава, след като така пише в статията, дизеловите коли си държат традиционно по-висока цена от бензиновите?Нали елементарната логика ни подсказва, че би трябвало да е обратното?Тоест, дизелите да поевтинеят, а бензиновите коли да станат по-скъпи?Ако щат и хиляда (платени или безплатни) статии да напишат срещу дизелите, пак ще си купя нова дизелова кола! Който веднъж се е качил на дизел не е слязъл от него, така да знаете!!!

54

Анонимен

преди 3 години

измиха ни улиците в квартала тази година, около седмица след това все още лъхаше на свежо.да не съм нахален, веднъж месечно да ги мият кварталните и веднъж седмично натоварените улици и ще се усети значително намаляване на ФПЧ-то.

53

Българин

преди 3 години

До Анонимен 52!Напълно подкрепям!Не само смърди, ами е и очевадно за средно интелигентните хора, че сагата с дизела е нищо повече от нечии скрити корпоративни мотиви!Дизеловите ДВГ имат по-голямо КПД, в следствие са и по-икономични, което пък допринася за по-малкото отрова изхвърлена в атмосферата спрямо бензиновите!

52

Анонимен

преди 3 години

Аз имам един 12 годишен дизел, на не много километри(купил съм го нов) и близките 5-6 години , ако не се срине, нямам планове да го сменям. Начина на живот и пробегът под 20 хил. км годишно , не не правят рентабилна покупката на нов.

51

Анонимен

преди 3 години

Миналата година, намаленото изполване на дизели в Германия постави рекорд на замърсяването с въглеродни емисии. Очаквано, след като дизелът е със значително по-голямо КПД. Въобще, нещо в цялата тая сага смърди!

50

Българин

преди 3 години

"Та в тези гъсто населени градове се получи замърсяване над нормите с азотни оксиди, заговори се за санкции на ЕС за това и започна атаката срещу дизеловите коли."Кви азотни оксиди, кви 5 лв бре?!Азотния оксид се разсейва многократно по-бързо от CO2, който неслучайно е наречен парников газ, тъй като спомага за задържането на топлината!Санкциите на ЕС са за финни прахови частици, които се създават от всичко движещо се, но главен причинител са печките на твърдо гориво!