20

Анонимен

преди 4 години

До ВиготураАбсолютно дебилен икономически модел.--до момента единственият вариант за управление на Тълпата, при който модел целият фокус се състои в това, че Тълпата (роба) сама поддържа робствата си! това е голямата измама на консумативизма!В консуматорското общество, душата и тялото постоянно са мобилизирани за неговата защита. Това общество не използва терор, но, чрез мекият диктат на "растящият жизнен стандарт", всъщност удържа всякаква съпротива

19

Анонимен

преди 4 години

До SHEFA-ЗАЩО ЗЛАТОТО Е НАЙ ЦЕННО-А?--а ценно ли е ?

18

Анонимен

преди 4 години

До ВиготураЕто как цената на един автомобил не се определя от търсенето, а от желаната печалба на автомобилния производител.--същото важи и за доматите в кауфланд.... и за тока ... и за газа ... и за парното ... и за ккавото се сетиш!истиската пазарна, свободна икономика , в дългосрочен план води до ... нулев ръст на цените, постоянни печалби , и плавно изравняване ... т.е. до социализъм!монополният капитализъм, поддържан и от държавата - води до диктатура!

17

Анонимен

преди 4 години

Neprodadeni koli, neprodadeni samoleti, neprodadeni bombi, neprodadeni raketi, neprodaden zeks....neprodadeno papu....ave maria, tva li e mestoto na raykov, mladenov i pisanzhev?

16

Анонимен

преди 4 години

До 17Богатите стават още по-богати, а бедните още по-бедни.--субективно твърдение! на какво са богати "богатите"? само не ми казвай - "на пари", защото парите НЕ съществуват!обедняването на "бедните", автоматино, макар и с малко забавяне, води до обедняване и на "богатите"!

15

Виготура

преди 4 години

Ето как цената на един автомобил не се определя от търсенето, а от желаната печалба на автомобилния производител. Вместо, когато е намалено търсенето, да падат цените, производителите предпочитат да спрат да продават, отколкото да продават на по-ниска цена. Абсолютно дебилен икономически модел. Ако китайците и индийците се научат да правят качествени автомобили, останалите брандове са обречени на гладна смърт.

14

Анонимен

преди 4 години

Навремето се чупеше неизползван стъклен амбалаж, за да се произведе нов и да се преизпълнят плановете за петилетката. Ако започнат правителствата да спонсорират закупуването на слабо продаваеми автоможили, това ще доведе до други порочни практики. Прекалено много се инвестира в консуматорското поведение като двигател на прогреса и скоро тази система ще колабира. Богатите стават още по-богати, а бедните още по-бедни. Отдавна никъде няма средна класа и бедните вече не могат да подържат богатите.

13

Анонимен

преди 4 години

добре бе капиталист, уж си много умен, уж си правиш сметката, а защо произвеждащ в десетки и стотици пъти повече, отколкото може да продадеш? защо?защо не произвеждаш само, ако има поръчка, както се произвеждам например самолети, въртолети, кораби и т.н... имаш дилър който приема поръчка от клиент, след което клиента изчаква примерно няколко месеца и по поръчка получава колата - чиста работа, 100% реализация, 0% - работа нахалос и прахосване на ресурси

12

Joko

преди 4 години

Появата на автомибилът и неговото серийно производство е едно от големите технологични достижения на цивилизацията. И ако в началото това производство е оказало положително въздействие във всяка една сфера то сега ползите са съмнителни.... Селищата са задръстени със стари и нови консервени кутии. Милиони средства изтичат в джобовете на "петролните" фирми. Върти се един огромен бизнес със съмнителни ползи за хората ...

11

И.Б.

преди 4 години

От екологична гледна точка настана време да се спре производството на автомобили, самолети и огромни параходи. Ако човечеството иска да запази планетата земя, тябва да се научи отново да ходи пеша на къси разстояния до 10 км на ден или да ползва обществения транспорт отпреди 70 години. Вече са намалели ресурсите за производство на метали.Алчността за пари довежда до вграждането на т.н. предварително определен срок на саморазрушаване от 5 години. Това се отнася и до домашните прибори.

10

стефчо

преди 4 години

Всичко неизпродадено се изхвърля,но цената се държи винаги висока. ПОлитиката е същата и в супермаркетите и ресторантите,един вид да го ....... бедните и нуждаещите се!

9

Анонимен

преди 4 години

Ако ЕС бе умен, а той не е, би могъл вместо примерно 1 милион евро помощ за България да й подари примерно 1 000 от тези коли, но срещу толкова стари. За нас печелбата е екологична, а за тях пласмент и преработка на 1 000 коли. Липсата на нормално мислене става все по-голяма и в западната преса има вече доста материали как работодатели не могат да намерят служители мислещи рисково, перспективно и по новому. Принципът на западната икономика е максимална печалба, а той не води до никъде общесвото.

8

Циник

преди 4 години

Имам ( немски инженер ) приятел работещ в едно от представителствата за гаранционно обслужване на Мерцедес в Берлин.Държат на склад нови резервни части...пример - водни помпи....ако "залежат" по-дълго - не ги продават по-евтино - а в специални запечатани контейнери - заминават за скрап.Изчислили са, че не е рентабилно да ги държат на склад след определен период.И днес хиляди "нови" VW ръждясват на летища около Берлин...да свалят от цената...малко...

7

Лесно

преди 4 години

Продавачите намират един алчен чиновник на висок пост в корумпирана държава и да кажем полицията им се оборудва спешно с цялата застояла партида "нови" автомобили. Нищо ново под Слънцето. Промоцията е за един двама, а фирмата просперира.

6

Kuala

преди 4 години

Значи днес има какви ли не мощни коли, какви ли не екстри в колите. Може би идва времето да се замислим какво е по-добре. Едно време Фолксваген прави революция с 36 к.с. Същото е и с Фиат 600 например в Италия, даже 20 к.с. Слабички коли, а и мънички. Но милиони продажби. Едвали хората са имали по-други желания тогава. Дали не са се радвали повече на колите си, на живота. Пълно е било с деца, т.е. както е модерно правели са редовно секс. А сега мощни коли, комплексирани шофьори.

5

Анонимен

преди 4 години

От доста време кой знае какви промени по двигатели, скоростни кутии, ходова част не се правят. Просто а стигнали някакъв връх и за дребни подобрения трябват огромни вложения. Затова и в новите модели новостите са усъвършенстване на екстрите, и тъпчене на повече електроника. Тъй като това пък вдига разходите за разработка, сега също ще се промени: Масово екрани и само едно единствено устройство, което управлява всичко: километраж, навигация, саунд, парктроцници и т.н. Пример Тесла 3-празен кокпит

4

Анонимен

преди 4 години

Ин анив колипк искам ас и да си дрифтя на укулувръснуту

3

Анонимен

преди 4 години

До 2Нормалните хора =/= бедните хора :)Па трябва, да са много прости, ко ги намалят всеки път, когато не ги продадат. Тогава никойси няма да си купи нова на скъпа цена и просто ще изчакат

2

Анонимен

преди 4 години

Всяка следваща серия от даден модел е "подобрена" от производителя и съответно е по-скъпа. Например, габаритите на колата стават все по-голями и по-голями, а купувачът може и да не иска по-голям размер. Сегашното VW Polo е с по-голями размери от VW Golf от преди години. Мощността, обема на двигателя и т.н.

1

Анонимен

преди 4 години

Да дадат една на мене. Йде сега, какво толкова, аз беден скъсн повече... Да се пикеф и аз н животеца...