А могат ли да изминат поне 1000 км без да се повредят?Защото служебните ни нови коли са всичките от марката "Жив Зян".Електрониката им е правена в час по трудово от 3 годишни китайчета,двигателите им са целите в масло и непрекъснато им светят всякакви датчици дето никой не знае за какво са!Разбирам,че продажбата на нови коли не върви и то има защо.Всяка по нова модификация е задължително много по калпава от по старите!Новите коли са срам за инженерството!
Повечето коли се водят служебни и разни девойки ги карат без да им пука на ***. Така, че им е през дедовия как ще обрулят народа. Айде наздраве !
До БобчоСофия с уреден градски транспорт ама друг път. Излез зима и есен да чакаш автобус...
Готвят се нови грабежи на заспалия Български народ. Великденски подарък но за *** облечени във власт.
Доказано е.Над 50 годишните пешаци отделят най много парникови газове.И Ко прайм сега ще ги спираме от движение?
Чета типично хейтърски коментари от кореняци софиенци. В София наистина е добре устроен градския транспорт, но има мноооого населени места, където без кола си загубен. Магазин, лекар, аптека, училище, работа. Сещате се, че хората, живеещи по тия места не са от най-платежоспособните, но пък за сметка на това са мнозинство. И не случайно написах по-долу, че тия хора ако им вземеш колите ще отидат в голямото село на центъра.
Данъкоплатците избиратели също замърсяват природата чрез изхвърляне на вредни газове и субстанции. Там защо не се вземат мерки за ядат по малко . Или да се монтират катализатори. Особено за дизелите дето карат на *** с чесън .Къде са директивите на ЕС по въпроса.
Грейт уол волекс 10 на 5г. на 100 хил. км. е 5 хил. лева и е ЕВРО 5Същото е и с Дачия Сандеро.*** какво говоря - това не са коли достойни за простия-беден. Простия-беден иска "лукс" бизнес класа на 20г. с голем дизелак.
Големия зор е как да накарат бедния българин да си купи нова кола за да подпомага автоиндустрията на запад.Това е истината.Западняците вкараха екокатегориите със същата цел.Излиза евро 6 и забраняват всичко до евро 3.Излиза евро 7 и забраняват до евро 4 и т.н и т.нНямаме пари за нови коли!.Глупости.Има банки.
На простия, беден да му отнемат "колата". Тогава ще настане апокалипсиса. За него най-важно е да кара. Може да нема къде да кара, може жена му да му сади рога, може децата му да пушат трева, може майка му и баща му да немат парно че им е скъпо. Може тапетите да са му от тошово време, да е с плетени "обувки" от пазара. Може зъбите да са му изгнили и изпадали. Може да пие найлонова бира пред блока. НОда му вземат мустанга - ще налети на бой.Не обичам простия беден.
Пак плашипуттарници някакви се фърлят. Това няма как да се случи, защото 80-90% от колите трябва да отидат за скрап. А водачите им ще се съберат на центъра на София. Но вожда точно от такива неща се насссира.
да очистят старите коли от пътя и да намалят катастрофите! Отдавна се опитват с ограниченията, защо не си го кажат директно, над 10 годишни коли да няма по пътищата, така само богаташите ще си карат, и без това си разпределиха България. Двутактовите директно ги слагат в най долната графа!? Нима едно скутерче ще замърсява повече от един мощен джип?
Революционна промяна ще бъде че вместо 25лв таксата за преглед ще нарасне на 50 или 75лв а защо не и 100лв.
В Словакия няма пътен данък, а прегледът е на две години.-----------------У нас пък сиимаме Герб, и частни пунктове за ГТП, които всеки с пари може да сертифицира, стига да има под ръка оборудване и 2-3 специалисти, завършили университет, в който им обясняват, че плъзгащите лагери на коляно-мотовилковия механизъм се въртят вътре в моновилката.Действителен случай-доцент в прехвален софийски вуз го е казвал, също така е казвал, че съвременния двигател се маже чрез плискане само.....
Готвят се: Революционни промени за техническите прегледи на колите