До 71"Еврооа" е съюз с 500 милиона души. Едн компания решава, че ще и вестира там и изведнъж, поставяме под съмнение всичко.
До 87Няклй има нахалството, да не ми хареса коме нтара? Доказателство, че сме произлезли от мaймунките и не всички са се развили добре....
До 85С оглед на сегашна политическа ситуация, факта, че скоро Ердоган или ще падне, или ще започне нова вълна от репресии, както и статута на Турция, като страна извън ЕС, мога д кажа, че изборът не е токова елементарен.
До 86Ти, като не си евтина работна ръка, за тебе все тая, но има хора, които биха се възползвали от тая работа. Същото така се създава ти рбот и места за специалисти, които придобиват опит и е възмож о, да го приложат яког в свое производство. А и това, че има заводи на подобни компании в страната, винаги звучи по-добре от "няма един завод на една компа ия в България"...
Дано да е в Турция, аз не съм евтина работна ръка за някой конвейер. Какво ако е тук и заплатата пак е 500лв, поне в Стара Загора е толкова като изключица тема и рудника които чиатачките им взимат по 1500-2000 лвЗатова да си отиват в Турция там ще им работстъпка на 3 смени за по 400- 500 лв
Изборът е много лесен. Замислете се вие ако имахте 1 млрд за инвестиране къде щяхте да го инвестирате? Разбира се, че в Турция...
В Турция ще е ..Имат 80 милиона население ..и допреди една година почти 1 милион продажби на коли
Стискам палци да е у наше село. Баба ви Пена от кога иска втора работа че с 206лв пенсия не е живот. Ухаааа, искам да съм трета смяна на поточната линия ...БГ е слагат за да имитират избор, вече се знае къде ще е ... Турция много ясно.
Дано да е в Турция! Не заслужава тоя народ тук такива хубави неща. Ще принудят управлението да наема хора само гербери и от дпс. И HR-ките в България не са научени кой какъв трябва да е в един завод. За монтажник наемат фризьори, за шлосер наемат бармани, за охрана наемат инженери, за инженер наемат икономисти, ей такива неща.
Нас са ни сложили колкото да се каже, че все пак е имало избор. В Турция вече се знае мястото на завода.
Колко и да ми се иска този завод да бъде в България, трябва да призная,че шансовете са повече от скромни.Нито инфраструктура,нито квалифицирана работна ръка.Та нали през последните 25 години ударно се произвеждаха,юристи,икономисти,психолози,ПР,е те не са за такова производство.Тъй като България,беше тотално деиндустриализирана,то и обучението на такива кадри необходими в автомобилостроенето, беше тотално занемарено .Така,че сбогом желание за производство на български автомобили.
Тука не само, че има много по-малко немскоговорящи, но и проблема е че няма кадри, защото те са в Германия, и отделно пазара на балканите си е жалък, много немски коли, но над 20 годишни.
Това ще е голямо постижение, първо 2 милярда инвестиция и държавата ще печели по 1000 евро на кола. Дано да стане.
И победителят е.... Турция. Защото и другите части се правят там. Купете си новата шкода фиба.
В Европа се говори постоянно как Турция погазва човешките права...,и после пак говори за инвестиции там...Смешно е....
Кой ще работи в този завод, наба Пена на 71г ли? Ахахахаха. Държавата цирк и всички е заобикалят.
България и Турция - фаворити за завода на Volkswagen