80

Анонимен

преди 5 години

До 71"Еврооа" е съюз с 500 милиона души. Едн компания решава, че ще и вестира там и изведнъж, поставяме под съмнение всичко.

79

Анонимен

преди 5 години

До 87Няклй има нахалството, да не ми хареса коме нтара? Доказателство, че сме произлезли от мaймунките и не всички са се развили добре....

78

Анонимен

преди 5 години

До 85С оглед на сегашна политическа ситуация, факта, че скоро Ердоган или ще падне, или ще започне нова вълна от репресии, както и статута на Турция, като страна извън ЕС, мога д кажа, че изборът не е токова елементарен.

77

Анонимен

преди 5 години

До 86Ти, като не си евтина работна ръка, за тебе все тая, но има хора, които биха се възползвали от тая работа. Същото така се създава ти рбот и места за специалисти, които придобиват опит и е възмож о, да го приложат яког в свое производство. А и това, че има заводи на подобни компании в страната, винаги звучи по-добре от "няма един завод на една компа ия в България"...

76

Анонимен

преди 5 години

Дано да е в Турция, аз не съм евтина работна ръка за някой конвейер. Какво ако е тук и заплатата пак е 500лв, поне в Стара Загора е толкова като изключица тема и рудника които чиатачките им взимат по 1500-2000 лвЗатова да си отиват в Турция там ще им работстъпка на 3 смени за по 400- 500 лв

75

Анонимен

преди 5 години

Изборът е много лесен. Замислете се вие ако имахте 1 млрд за инвестиране къде щяхте да го инвестирате? Разбира се, че в Турция...

74

Дурхан

преди 5 години

В Турция ще е ..Имат 80 милиона население ..и допреди една година почти 1 милион продажби на коли

73

Анонимен

преди 5 години

Ако става въпрос за електромобили, България е мястото.

72

Анонимен

преди 5 години

Стискам палци да е у наше село. Баба ви Пена от кога иска втора работа че с 206лв пенсия не е живот. Ухаааа, искам да съм трета смяна на поточната линия ...БГ е слагат за да имитират избор, вече се знае къде ще е ... Турция много ясно.

71

Анонимен

преди 5 години

Дано да е в Турция! Не заслужава тоя народ тук такива хубави неща. Ще принудят управлението да наема хора само гербери и от дпс. И HR-ките в България не са научени кой какъв трябва да е в един завод. За монтажник наемат фризьори, за шлосер наемат бармани, за охрана наемат инженери, за инженер наемат икономисти, ей такива неща.

70

Анонимен

преди 5 години

Нас са ни сложили колкото да се каже, че все пак е имало избор. В Турция вече се знае мястото на завода.

69

Анонимен

преди 5 години

Важното е че не са сърбите.

68

Анонимен

преди 5 години

Едва ли има нормален инвеститор който да предпочете нас пред турците

67

Waffen SS

преди 5 години

Колко и да ми се иска този завод да бъде в България, трябва да призная,че шансовете са повече от скромни.Нито инфраструктура,нито квалифицирана работна ръка.Та нали през последните 25 години ударно се произвеждаха,юристи,икономисти,психолози,ПР,е те не са за такова производство.Тъй като България,беше тотално деиндустриализирана,то и обучението на такива кадри необходими в автомобилостроенето, беше тотално занемарено .Така,че сбогом желание за производство на български автомобили.

66

Анонимен

преди 5 години

Турция има директен газопровод и ще спечели. Ха на бас!

65

Анонимен

преди 5 години

Тука не само, че има много по-малко немскоговорящи, но и проблема е че няма кадри, защото те са в Германия, и отделно пазара на балканите си е жалък, много немски коли, но над 20 годишни.

64

Анонимен

преди 5 години

Това ще е голямо постижение, първо 2 милярда инвестиция и държавата ще печели по 1000 евро на кола. Дано да стане.

63

Анонимен

преди 5 години

И победителят е.... Турция. Защото и другите части се правят там. Купете си новата шкода фиба.

62

Анонимен

преди 5 години

В Европа се говори постоянно как Турция погазва човешките права...,и после пак говори за инвестиции там...Смешно е....

61

Анонимен

преди 5 години

Кой ще работи в този завод, наба Пена на 71г ли? Ахахахаха. Държавата цирк и всички е заобикалят.