18

Е!

преди 5 години

Ами що не опънете тая Вилето Булцовата, пък после да се жалва на истамбулския...

17

Анонимен

преди 5 години

Всъщност ЕС иска шофьорите да получават европейски заплати и да си почиват ,за да не правят катастрофи , а собствениците на транспортни фирми ги задължават да протестират, защото така няма да бъдели конкурентни.

16

Да допълня...

преди 5 години

Дори да успеем пак ще наложат пакета мобилност. Ще намерят начин. Ще забранят спането в кабините и ще забранят производството на камиони с големи кабини , пригодени за спане.Тия са като добермани. Като захапят някоя глупост , не пускат.

15

111

преди 5 години

Две неща се изясниха .Че пакета ще мине беше ясно от самото начало и всичко друго бе депутатско -герберски пиар. И второ , че работниците за пръв път в световната история стачкуваха против своите интереси -за тези на чорбаджиите !Уникум !И това розово бузесто министърче е по -добре да побърза с някое апартаментче , защото краят се вижда !

14

Това е мазохизъм!

преди 5 години

От ЕС ни бият не шамари, а направо ни ритат ритници, и нашите управляващи им харесва това, продължават да стоят в поза партер!? За какво сме в ЕС, след като не ни чуват? Щели да правят протести за шофьорите, защо бе, нали имаме дипломати там, те за какъв *** са, нали затова им се плаща, те да се разберат. Стана ясно, че никой не признава източна Европа, приеха ни като колонии!

13

Митко

преди 5 години

Опитът да се отмени пакетът Макрон е опит за подкрепа на обръчите от фирми на една етническа партия. Става дума за компанията ПИМК, която се появи като Феникс от нищото с неизвестно какво огромно финансиране. Над 2000 чисто нови камиона. Въвличането на половин Европа в тази кауза не е истина. Трябва нещата да се наричат с истинските им имена и да се защитят правата на шофьорите, а не на крупните собственици. Ревът на последните може да се опише с 1 дума-смешен.

12

СекретаркаБарекова

преди 5 години

Барека подрекпя Мобилност и смята, че Макрон е прав. По делата ще ги познаете!

11

Анонимен

преди 5 години

Бюрека къде е бил по това време? да учи английски ли?

10

Анонимен

преди 5 години

Предпочитам нашите шофьори да получават големи заплати и да ги харчат в БГ, а бизнеса не ми пука, че ще му намалее печалбата

9

Анонимен

преди 5 години

А нашите *** и подкупни дупетати знаят ли, че ако не се приеме пакета Макрон, то ще има местни закони от самите тях и тогава ще видят нашите камиони Франция и Германия през крив Макарон, а сега предлагат просто честна игра, даже им разрешават да си регистрират фирмите където искат да работят

8

Анонимен

преди 5 години

Не знам ако в България дойдат 10000 камиона от Зимбабве и почнат да возят за жълти стотинки, то ще почнем да ги прегръщаме и целуваме ли питам?

7

Щерю

преди 5 години

Нема що - доброто за работниците е голямо зло за Бизнеса у нас...

6

Анонимен

преди 5 години

Желязков изпълзя и като фандъковани забавлява с фейк.Като си фактор,що непоканиш френския си колега и дарешите нещата точка по точка.Знаеш ,чеот това изказване нищо независи,кактои от самият теб.Апартаментгейт ли сани-раш.Защо толкоз много време си бил вшлайф- зоната.Да не би да носиш в джоба стамбулския дефектор.

5

House M.D.

преди 5 години

Излиза, че българските работодатели са против техните служители да имат нормални условия на работа и европейски заплати.

4

Американ

преди 5 години

Пак българска работа, пак "обективни причини" в последния момент.

3

Брадясал тираджия

преди 5 години

Искаме да си се къпем в кабините на камионите и по бензиностанциите!Не искаме европейски условия на труд, нито заплащане!Долу Макрон!

2

Анонимен

преди 5 години

Zaslujavate bg visokoobrazovani shofiori v rbg s niski bg zaplati da vi obesiat na darvetata krai novi iskar....ili pone da vi zakovat s debeli i dalgi pironi po darvetata na vitoshka...kato zapochnat ot prezidenta radev, stanishev i sichkite drugi v kolona...za turisticheska reklama na republika bulgaria....

1

питам

преди 5 години

До кога тираджиите ще работят като роби за жълти стотинки ,и арбюхите получават по големи заплати от тях !!