Всъщност ЕС иска шофьорите да получават европейски заплати и да си почиват ,за да не правят катастрофи , а собствениците на транспортни фирми ги задължават да протестират, защото така няма да бъдели конкурентни.
Дори да успеем пак ще наложат пакета мобилност. Ще намерят начин. Ще забранят спането в кабините и ще забранят производството на камиони с големи кабини , пригодени за спане.Тия са като добермани. Като захапят някоя глупост , не пускат.
Две неща се изясниха .Че пакета ще мине беше ясно от самото начало и всичко друго бе депутатско -герберски пиар. И второ , че работниците за пръв път в световната история стачкуваха против своите интереси -за тези на чорбаджиите !Уникум !И това розово бузесто министърче е по -добре да побърза с някое апартаментче , защото краят се вижда !
От ЕС ни бият не шамари, а направо ни ритат ритници, и нашите управляващи им харесва това, продължават да стоят в поза партер!? За какво сме в ЕС, след като не ни чуват? Щели да правят протести за шофьорите, защо бе, нали имаме дипломати там, те за какъв *** са, нали затова им се плаща, те да се разберат. Стана ясно, че никой не признава източна Европа, приеха ни като колонии!
Опитът да се отмени пакетът Макрон е опит за подкрепа на обръчите от фирми на една етническа партия. Става дума за компанията ПИМК, която се появи като Феникс от нищото с неизвестно какво огромно финансиране. Над 2000 чисто нови камиона. Въвличането на половин Европа в тази кауза не е истина. Трябва нещата да се наричат с истинските им имена и да се защитят правата на шофьорите, а не на крупните собственици. Ревът на последните може да се опише с 1 дума-смешен.
Предпочитам нашите шофьори да получават големи заплати и да ги харчат в БГ, а бизнеса не ми пука, че ще му намалее печалбата
А нашите *** и подкупни дупетати знаят ли, че ако не се приеме пакета Макрон, то ще има местни закони от самите тях и тогава ще видят нашите камиони Франция и Германия през крив Макарон, а сега предлагат просто честна игра, даже им разрешават да си регистрират фирмите където искат да работят
Не знам ако в България дойдат 10000 камиона от Зимбабве и почнат да возят за жълти стотинки, то ще почнем да ги прегръщаме и целуваме ли питам?
Желязков изпълзя и като фандъковани забавлява с фейк.Като си фактор,що непоканиш френския си колега и дарешите нещата точка по точка.Знаеш ,чеот това изказване нищо независи,кактои от самият теб.Апартаментгейт ли сани-раш.Защо толкоз много време си бил вшлайф- зоната.Да не би да носиш в джоба стамбулския дефектор.
Излиза, че българските работодатели са против техните служители да имат нормални условия на работа и европейски заплати.
Искаме да си се къпем в кабините на камионите и по бензиностанциите!Не искаме европейски условия на труд, нито заплащане!Долу Макрон!
Zaslujavate bg visokoobrazovani shofiori v rbg s niski bg zaplati da vi obesiat na darvetata krai novi iskar....ili pone da vi zakovat s debeli i dalgi pironi po darvetata na vitoshka...kato zapochnat ot prezidenta radev, stanishev i sichkite drugi v kolona...za turisticheska reklama na republika bulgaria....
До кога тираджиите ще работят като роби за жълти стотинки ,и арбюхите получават по големи заплати от тях !!
Росен Желязков: Два гласа можеха да решат пакет "Мобилност“