26

всезнаещ

преди 5 години

Или е някой датчик, или е някой сензор, или е някоя система, или пък е грешка на екипажа.Друго не може да е.

25

Анонимен

преди 5 години

До Minuva42Акционерите? И какво, аз, защото на младини не ходих да пия, а пестих инвестирах, за да имам бъдеще, сега съм виновен? Бегай бе!

24

Minuva42

преди 5 години

До ФактПроблема в случая не е в персонала или в компетентността на инженерите.Проблема е в алчността на акционерите.

23

Анонимен

преди 5 години

От 20-30 години насам Америка окончателно се утвърди като юдейска държава, а евреите нищо не произвеждат. Само водят войни, мамят и отпускат заеми.

22

Анонимен

преди 5 години

Че секунди след като включил автопилота, помощник пилотът му съобщил, че се снишават.И човека не може да си изключи автопилота - един бутон на който пише Автопилот ON OFF

21

АБВ

преди 5 години

До Анонимен 20Браво човече! Ти си открил проблема на този тип самолети! Само не разбирам, защо го споделяш тук, а не го съобщиш на производителя?

20

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен Точно така ама само при излитане ? после кво става

19

българин

преди 5 години

До DjoАз от музика на Кондьо не разбирам.

18

Djo

преди 5 години

Винаги се възхищавам на българите, всеки разбира от всичко, от музиката на Кондьо, през ядрена физика до самолетостроене.

17

Анонимен

преди 5 години

Boeing 737 MAX сериите имат вградена нова система за предотвратяване загуба на въздушна скорост наречена MCAS. Целта и е при излитане на самолета да коригира ъгъла на носа така че самолетът да не губи скорост при изкачване (следователно да го накланя надолу) проблемът идва оттам, че системата разчита само на един датчик, който ако не функционира правилно носът на самолета не спира да се накланя дори когато това не е нужно. Не знам как това не се е установило при стотиците тестове на самолета.

16

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 18 с 3д каска .. наиш кво стаа

15

Анонимен

преди 5 години

не се качвайте на американски самолети...руските са по-добри...

14

Анонимен

преди 5 години

какви ли ще са прехвалените модернизирани F 16...май ще е по-добре да се откажем докато е време...а не като загине някой наш пилот заради калпавата им електроника...

13

Анонимен

преди 5 години

"Не падай! Не падай! Не падай! :)

12

666

преди 5 години

Поредното доказателство, че американците са калпави инженери!Добре че привличат кадри от Европа та нещата да вървят.Летяха в космоса благодарение на нацистките инженери. Сега южноафриканец им съживява космическата програма.

11

Анонимен

преди 5 години

Не е важно че самолетът е бъгъв. Важното е че е сертифициран!

10

анонимен

преди 5 години

Бунта на компютрте В действие.

9

Анонимен

преди 5 години

Според така описната ситуация от пилотите датчика или така нареченият сензор за височина е действал в обратна посока. Вместо да набира височина което е трябвало да се случи грешната информация до компютъра на автопилота го е накарала вместо да вдига носа да го сваля. Защо не са ги приземили веднага всички самолети от тази серия и да им проверят дефектният сензор а са продължили да ги произвждат й експлоатират останалите самолети. Това си е умишлено убииство на невинни пътници.

8

Анонимен

преди 5 години

Напротив, системата на автопилота прави точно обратното - вдига носът а не го сваля

7

Анонимен

преди 5 години

Подобен случай имаше и при Airbus A320, но проблемът не беше в автопилота. A320 имат система за автоматична корекция, която игнорира определени решения на пилота и коригира курса въпреки действията му. За щастие инциденти имаше в самото начало. Има запис на тестово излитане на авиошоу в тубата, самолета се разби в гората, пилота твърди, че компютърът е правил каквото си поиска без да се съобразява с него. Имаше и няколко инцидента с истински граждански полети, за щастие без сериозни последици.