88

Анонимен

преди 5 години

И докато американците анализираха защо се повреди левият двигател, руснаците анализираха защо не се повреди десният!

87

Анонимен

преди 5 години

Катастрофата няма нищо общо с обшивката на самолета!Най-вероятно причината е техническа - проблеми с електрониката или двигателите!През 2014г. Боинг 787 например, имаше сериозни проблеми с литиево - йоните акомулатори.На два от самолетите беше възникнал пожар, но всичко се размина без жертви

86

Боби

преди 5 години

До Анонимен"Просия отдавна не произвежда фрези или ако прозвежда, те са годни само за Ростсельмаш."ХАЙДЕ ПОРЕДНИЯ ОПОРНО ТОЧКОВ ЛОЗУНГОВСлед Грузинския конфликт 2008 година бяха наложени на РФ(независимо че Грузия започна конфликта) санкции - да не се продава машинария за военното и/или двойно предназначение - в това влизат всякакви модерни стругове.Първото импортозаместване което рашките направиха беше да пуснат завод за заводи или за въпросните 3Д стругове с достатъчна точност 2010 работи

85

асан

преди 5 години

леле бате, колко много халумин има в един такъв самолет бате.

84

Боби

преди 5 години

До Анонимен"Обработката на титанови детайли в Просия се извършва на западни машини, тиквеници такива.Въобще всичко що-годе модерно, което се произвежда в Просията, се прави на станки, с които руснаците се сдобиха след 2010 година"Понеже не си се интересувал и естествено говориш едно към кесим. Въобще всичко що-годе модерно, което се произвежда в Просията, се прави на станки, с които руснаците се сдобиха след 2010 година произведени в РФДа тогава пуснаха собствените 3Д с точност 1/10мм

83

Анонимен

преди 5 години

Просия отдавна не произвежда фрези или ако прозвежда, те са годни само за Ростсельмаш.

82

Анонимен

преди 5 години

И 747 и 777 и 787 бяха по същия начин. Много знае *** няната руска голова,777 и 787 изобщо нямат катастрофи досега. Единият лети вече 25 години, другият 10.

81

Грух

преди 5 години

Тебе мозъкът ти е правен на станок.

80

Анонимен

преди 5 години

Обработката на титанови детайли в Просия се извършва на западни машини, тиквеници такива. Въобще всичко що-годе модерно, което се произвежда в Просията, се прави на станки, с които руснаците се сдобиха след 2010 година

79

Анонимен

преди 5 години

V, Боби, Бонобо..........все един и същ руски ***.

78

Анонимен

преди 5 години

Първи полет за деня значи машините не са подгрети и нямат индикатор за това с околната среда.

77

Анонимен

преди 5 години

CQLO KREMIKOVCI SEDI I SE RAZPADA NAPRAVETE ZAVOD ZA RAKETI I SAMOLETI BE SCHOPI UBIITE SVETA 2 MILIONA TY.PACI STE TAM

76

Анонимен

преди 5 години

TC TC TC TC KOLKO BG SAMOLETNI SPECOVE LELEEEE AMI DAITE DA NAPRAVIM EDIN ZAVOD ZA SAMOLETI I DA UDARIM SVETA U ZEMQTA S TEXNOLOGII I PROIZVODSTVA NE DA SME BEDNI I POSLEDNI MA GANQ E SAMO BLA BLA BLA

75

Анонимен

преди 5 години

До VictimizedБойнг? Награмотник...

74

Боби

преди 5 години

До Анонимен"Щом използват някакъв материал те много добре знаят как да го обработват."Проблемът е в цената. Защо САЩ ползват руски фирми и плащат баснословни цени за Титаниеви изделия и за ракетни двигатели на ракетите Атлас? Защото те са много по-евтини от еквивалентните произведени в САЩ

73

V

преди 5 години

Тука съм съгласен .Тази част КАЧЕСТВЕНО от титан само руснаците засега могат да я направят . Американците за тази технология която говора правят само основните части от конструкцията на раптора по тази технология .Ама това са много по едри и груби части които не се подлагат на допълнителна обработка .Иначе ги правят в едри мащаби .Искам да кажа много по мощно .Който е наясно ще ме разбере .Само раптора е така направен ф35 е смотан

72

анонимен

преди 5 години

Алоу, диванните инДжинерчете, шо се занимаване с неща, от които хабер си нямате? Я си гледайте лаф-тофчетата и бутиковите смартове.

71

А бе

преди 5 години

До До 63Като много знаеш,що в Европа и Северна Америка рядко падат самолети,въпреки силно натоварения трафик,а все в диви и полудиви държави?И не ми хвали африканци и азиатци на тема безопасност.Лети си ти с такива "солидни" компании!

70

Бонобо

преди 5 години

До Vтакава чат найстина трудно се прави качествено ;)Ами прави се, руснаците доставят на Боинг не само титан и титанови сплави, а и готови части. Последното не е много известно. Титанът се обработва трудно и точно руснаците са майстори в тази област. Не случайно шасито, на което каца Еърбас 380 (производството на който спряха!) е изцяло направено в Русия и тежи 3.5 т. Изглежда парадоксално, че РФ захранва промишлеността на врага си със стратегически суровини и му продава ракетни двигатели и

69

анонимен

преди 5 години

Когато спрат да ползват напудрени таралясници, може и да намалеят катастрофите, но с тези пилоти еднодневки, карали курса от ден до пладне надали!